Elämän tarkoitus?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kokee että on huvitellut tarpeeksi eikä jaksa enää.. Voiko sitten ikään kuin hyvillä mielin kuolla? Jos kaikki tekis niin niin elämän päättäminen ja itsarit ei olis niin ihmeellisiä.. Huvittelee aikansa, on kiva muille ja lähtee, kun ei kiinnosta enää?
Tuo jo ajatuksena pistää vastaan. Ehkä sitten koen että elämä on mitoitettu ihan syystä tietyn pituiseksi kullakin.
Löytää itsensä. Ja myöskin ajattelen että heittäytyä elämään, uskaltaa luovuttaa ja luottaa siihen että elämä kantaa. Tätä joku muukin jo aiemmin tuolla sanoi.
Maanpäällisen elämän tarkoitus on, että alkaa elää suhteessa Jumalan kanssa. Jumala on tehnyt yhteyden mahdolliseksi lähettämällä Poikansa Jeesuksen meidän syntiemme sovitukseksi ja vanhurskaudeksemme. Siinä on rakkaus (1. Joh. 4:10). Elämä Jumalan yhteydessä jatkuu kuoleman yli ikuisuuteen, koska Jeesus voitti kuoleman.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Löytää itsensä. Ja myöskin ajattelen että heittäytyä elämään, uskaltaa luovuttaa ja luottaa siihen että elämä kantaa. Tätä joku muukin jo aiemmin tuolla sanoi.
Miten niin luovuttaa? Mitä luovuttaa? Miten heittäydyt elämään?
Elää ja kuolla. Sinulta ei kysytä haluatko syntyä tähän maailmaan ja haluatko kuolla. Mitään muuta tarkoitusta ei ole.
Elämällä ei ole muuta tarkoitusta tai merkitystä kuin minkä jokainen sille tekee. Muu on vain lätinää.
Elämän tark. on rikastaa (ei siis rakastaa, ei kirjoitusvirhe).
Meille on annettu lahjana elämä. Me voimme itse keksi elämällemme tarkoituksen, juuri sellaisen omanlaisen minkä haluamme. Mitä itselle on tullut mieleen tästä asiasta on rakastaa itseä, tehdä juuri niitä asioita mitkä itsestä tuntuu hyvältä, pitää puolensa, antaa samalla mitalla takaisin, kohdella hyvin eläimiä, tehdä hyvää toisille, tehdä itsestä paras versoa itsestään! Nauttia hetkessä, tehdä paljon kivoja juttuja saada paljon kokemuksia, yksinkin se onnistuu! Elämä kantaa, vaan taivas on rajana jos niin päätät!
Juosta metsään ja antaa mielikuvituksen laulaa.
Helppoa! Elämän jatkuminen maapallolla.
Olen lainannut oman mottoni Aki Kaurismäeltä: Elämän tarkoitus on hankkia luontoa ja toista ihmistä kunnioittava henkilökohtainen moraali ja sitten noudattaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lainannut oman mottoni Aki Kaurismäeltä: Elämän tarkoitus on hankkia luontoa ja toista ihmistä kunnioittava henkilökohtainen moraali ja sitten noudattaa sitä.
10/10
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta kun ihminen ei ole vapaa.
Olla lapseton ja pariutunut ja nauttia työnteosta ja vapaa-ajasta ja matkustella paljon ja elää unelmaansa. Valitettavasti niin moni hankkii lapsia, kun luulee, että se kuuluu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta kun ihminen ei ole vapaa.
Ihhminen ennemminkin on vapaata riistaa.
Entä jos kokee että on huvitellut tarpeeksi eikä jaksa enää.. Voiko sitten ikään kuin hyvillä mielin kuolla? Jos kaikki tekis niin niin elämän päättäminen ja itsarit ei olis niin ihmeellisiä.. Huvittelee aikansa, on kiva muille ja lähtee, kun ei kiinnosta enää?