Miksi plussaat omia viestejäsi?
Aktiivisena päivittäjänä pistää välillä silmään käyttäjät jotka kirjoitettuaan tänne viestin antavat välittömästi itselleen ylänuolen. Tämän huomaa siitä että ylänuoli ja viesti ilmestyvät samaan aikaan, saman keskustelijan kaikissa viesteissä on yksi ylänuoli vaikka ovat aivan tyhjänpäiväisiä jne. Sinä joka teet noin, miksi ihmeessä?
Kommentit (31)
No minkäs teet, kun näkee sen upean ajatuksen vielä tälleen kirjoitettuna niin eihän siinä voi olla kuin että wau!
Olen usein itseni kanssa samaa mieltä, ja kun luen itseni kirjoittaman viestin, painan peukkua ylöspäin.
Hyvin harvoin plussaan, korkeintaan jos trollaan jotain, mutta en kovin usein silloinkaan. Ekaa peukkua en kuitenkaan laita itse koskaan,
Olen miettinyt samaa kuin ap. Itselläni ei ole tarvetta peukuttaa omia viestejäni.
Ei tuu niin paha mieli, kun niiden satojen alanuolten joukossa on edes yksi ylänuoli. Se vähän kannustaa ja tsemppaa että "hyvä minä, ne muut eivät vaan tajunneet pointtia".
Koska mielestäni mun jutut on niin hyviä
Vierailija kirjoitti:
Koska olen paras ja viisain!
Et muuten ole koska minäkin olen täällä. Saat kumartaa muttei oo pakko. Vauvis saisi maksaa kun viihdytän ja sivistän täällä ihmisiä. Mii sou kuul and vice, siis pahe. Kuten ohjelma miami vice. Jointti huulessa kerron teille mikä on mitäkin. Joskus brassailen ja toisinaan alennun juntin tasolle. Hitaimmat ei edes hiffaa milloin heitän huulta ja minkä sanon totuutena.
Miinustan kaikkien muiden viestejä, joten miksen siis plussaisi omiani? Tuntuisi typerältä reagoida vain osaan viesteistä ja jättää loput palstan sivistymättömien moukkien armoille.
Minulle tulee aina alapeukkua, niin puolustaudun peukuttamalla ylöspäin.