Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi plussaat omia viestejäsi?

Vierailija
07.04.2018 |

Aktiivisena päivittäjänä pistää välillä silmään käyttäjät jotka kirjoitettuaan tänne viestin antavat välittömästi itselleen ylänuolen. Tämän huomaa siitä että ylänuoli ja viesti ilmestyvät samaan aikaan, saman keskustelijan kaikissa viesteissä on yksi ylänuoli vaikka ovat aivan tyhjänpäiväisiä jne. Sinä joka teet noin, miksi ihmeessä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee aina alapeukkua, niin puolustaudun peukuttamalla ylöspäin.

Vierailija
22/31 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs teet, kun näkee sen upean ajatuksen vielä tälleen kirjoitettuna niin eihän siinä voi olla kuin että wau!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein itseni kanssa samaa mieltä, ja kun luen itseni kirjoittaman viestin, painan peukkua ylöspäin.

Vierailija
24/31 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin plussaan, korkeintaan jos trollaan jotain, mutta en kovin usein silloinkaan. Ekaa peukkua en kuitenkaan laita itse koskaan,

Vierailija
25/31 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee parempi mieli.

Vierailija
26/31 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa kuin ap. Itselläni ei ole tarvetta peukuttaa omia viestejäni.

Vierailija
27/31 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Vierailija
28/31 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu niin paha mieli, kun niiden satojen alanuolten joukossa on edes yksi ylänuoli. Se vähän kannustaa ja tsemppaa että "hyvä minä, ne muut eivät vaan tajunneet pointtia".

Vierailija
29/31 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mielestäni mun jutut on niin hyviä

Vierailija
30/31 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olen paras ja viisain!

Et muuten ole koska minäkin olen täällä. Saat kumartaa muttei oo pakko. Vauvis saisi maksaa kun viihdytän ja sivistän täällä ihmisiä. Mii sou kuul and vice, siis pahe. Kuten ohjelma miami vice. Jointti huulessa kerron teille mikä on mitäkin. Joskus brassailen ja toisinaan alennun juntin tasolle. Hitaimmat ei edes hiffaa milloin heitän huulta ja minkä sanon totuutena.

Vierailija
31/31 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinustan kaikkien muiden viestejä, joten miksen siis plussaisi omiani? Tuntuisi typerältä reagoida vain osaan viesteistä ja jättää loput palstan sivistymättömien moukkien armoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän