Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä päätti aloittaa sitten kannabiksen käytön

Vierailija
07.04.2018 |

Sain äsken kuulla pitkän listan kannabiksen hyödyistä ja pelkkää puolustelua. Olen useamman vuoden tämän miehen kanssa seurustellut ja aikaisemmin molemmat ovat olleet samaa mieltä päihteiden käytöstä: alkoholi pienissä määrin okei, mutta kannabis ei ole ok (eikä varsinkaan mitkään muut siitä vahvemmat). Olen joskus aikoinaan polttanut itsekin ja sitten lopettanut täysin, koska negatiivisia vaikutuksia on pitkäaikaisella käytöllä liikaa. Omasta käytöstä on jo vuosia.

Yksi hänen ”puolustuksistaan” oli se, että minun ihailemani vanhat rokkarit/muusikot (kuten vaikkapa bowie) polttivat myös. Miestä lähinnä nauratti (pilvipäissään kun oli) ja minä olin lähinnä järkyttynyt koko jutusta.

Häntä ei kiinnostanut tippaakaan, mitä mieltä minä olen. Eikä häntä kiinnostanut tippaakaan, mitä mieltä me molemmat olemme aikaisemmin olleet ja mitä olemme yhdessä sopineet. Minulle on aivan sama, vaikka muut ihmiset polttelevat, en halua sitä vain enää omaan elämääni.

Juuri oltiin päästy siihen pisteeseen, että suhteesta tulee vakavampi, mutta tämä juttu jotenkin aiheutti sen, että kaikki yhteiset suunnitelmat ja toiveet murenivat osaltani.

Mitä mieltä olette? Onko teillä kokemuksia samantapaisista tilainteista? Olenko liian jyrkkä tässä asiassa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 Oli hyvin kirjoitettu, mutta aihetta on rassattu liikaa.

Vierailija
2/3 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais. Jos tarjoais minullekin eikä itse vaan polttelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/5 Oli hyvin kirjoitettu, mutta aihetta on rassattu liikaa.

Hitsi, kun olisikin pelkkä provo, niin ei tarvisi tosissaan miettiä näitä juttuja. Mutta kiitos kohteliaisuudesta. - AP