Kun mikään ei tyydytä. Mikä minussa on vikana?
Seksi on upeaa vaikkakin sitä voisi olla hieman useammin. Saan useita orgasmeja ja yleensä olen melko toimintakyvytön kun jalat tärisevät seksin jälkeen.
MUTTA se ei jostain syystä riitä. Haluan lisää ja usein vielä seksin jälkeen olen entistä himokkaamalla tulella.
Miksi en ole tyytyväinen? Ei kai tämä piekastaan ongelma ole mutta halusin tuntea olevani tyytyväinen enkä olla jatkuvasti haluamassa lisää.
Olisko ratkaisuja tai ehdotuksia miten saada itsensä olemaan tyytyväisempiä?
(En ole kiinnostunut seksistä yhdenkään palstalaisen kanssa joten jätetään ne heti pois jooko)
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Äh, olisit kirjoittanut heti otsikkoon ettei kyse ole elämästä yleensä, vaan seksistä. Ei kukaan täällä voi tuossa asiassa auttaa. Mene psykologille.
Ajattelin että asiaa voisi käsitellä yleisemmällä tasolla eikä vain seksin kannalta. Saisi enemmän näkökulmia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että podet nymfomaniaa.
Olen luullut että tuohon liittyy jonkin näköinen pakkomielle seksiin. Sitä minulla ei mielestäni ole.
Ap
Okei eli minun olisi pitänyt kirjoittaa kierrellen kertomatta millä alueella ongelma on niin joku muukin olisi ehkä tullut kertomaan omia kokemuksia.
Ap
Äh, olisit kirjoittanut heti otsikkoon ettei kyse ole elämästä yleensä, vaan seksistä. Ei kukaan täällä voi tuossa asiassa auttaa. Mene psykologille.