Te jotka olette vanhentuneet kun 40 lähestyy
Miten olette vanhentuneet? Lähinnä naisille tämä.
Kommentit (15)
En vielä 40 kymppisenä mutta nyt olen lähempänä 50 kymppiä ja otsassa on järkyt ns. sibeliusryppy, mietin pitäisikö laittaa botoxia.
Läskit on tiiviimmin kehossa, lihakset kasvaa läskien alla, mutta läski ei katoa vaikka mitä tekisi. Sibeliusryppy on ilmaantunut silmien väliin, reunoilla ei onneksi vielä mitään.
Iho leuan alta ehkä hieman menettänyt kimmoisuutta, samoin rinnat. Ei vielä ryppyjä, vaikka ikätovereilla näkyykin. Ja ihan kuin ohimoita olisi hiukset vähentyneet/ohentuneet.
Joudun olemaan tarkempi ruoan kanssa.
Siis en voi syödä esim. neljää bigmacia (en ole koskaan ollut lihava, jos jollakin kiinnostaa) ja juoda viinipulloa siihen päälle, koska huvittaa, jotenkin menee helpommin "tukkoon" ja esim. suolasta tulee helpommin turvotusta ja jäykkä olo.
Urpot, kaikki me vanhetaan kokoajan.
Mä olen kropaltani paremmassa kunnossa nyt kuin ikinä!! Kiitos joogan ja crossfitin..:)
Iho on sileä, eikä mikään paikka roiku. Ruokavalio ja elämäntavat vaikuttaa tosi paljon.
N42
Minä täytän 47 tänä vuonna. Vasta nyt se aidosti näkyy lähinnä naamasta. Iho ei enää ole yhtä kimmoisa kuin ennen. Kurtut ovat syventyneet suun/leuan välillä. Sanotaan, että viimeisen vuoden aikana olen rupsahtanut naamastani ihan silmissä. Kroppa on yhä kunnossa, koska liikun niin paljon.
Mistä alapeukut? Toki geenitkin vaikuttaa, mutta kyllä itsekin voi vaikuttaa paljon. Tunnen monta hyvännäköistä naista saleilta joissa käyn 40-50+. Oikeesti, mun kroppa on kui parikymppisen. Kukaan ei usko että mulla on lapsia.
T.7
Vierailija kirjoitti:
Mistä alapeukut? Toki geenitkin vaikuttaa, mutta kyllä itsekin voi vaikuttaa paljon. Tunnen monta hyvännäköistä naista saleilta joissa käyn 40-50+. Oikeesti, mun kroppa on kui parikymppisen. Kukaan ei usko että mulla on lapsia.
T.7
Ehkä jotkut alapeukuttaa, jos niillä on esim. synnytysvammoja tms. niitä ei voi korjata salilla.
En tiedä, mutta on tosiaan monilla vanhemmillakin naisilla hyvä vartalo.
Kyllä kroppa pysyy kauniina ruokavalion ja liikunnan avulla.
Roskaruoka ja sohvailu näkyy nuorenkin vartalossa.
Oon 50 ja suht sileä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Minä täytän 47 tänä vuonna. Vasta nyt se aidosti näkyy lähinnä naamasta. Iho ei enää ole yhtä kimmoisa kuin ennen. Kurtut ovat syventyneet suun/leuan välillä. Sanotaan, että viimeisen vuoden aikana olen rupsahtanut naamastani ihan silmissä. Kroppa on yhä kunnossa, koska liikun niin paljon.
Onko sinulle ollut vaikeaa kestää tapahtunutta henkisesti? Oletko surrut rupsahtamista, ollut ahdistunut sen takia, murehtinut? Oletko joutunut käsittelemään sitä? Oletko kohdannut sisimmässäsi irrationaalisia ajatuksia tyyliin "ei näin pitänyt käydä minulle!"? Onko rupsahtaminen ollut sinulle kriisi? Vaikutat rehelliseltä ihmiseltä, kerro vähän enemmän. Haluan tietää etukäteen millainen kokemus ulkonäön ikääntyminen voi olla henkisesti.
Itsellä tullut hirveät silmärypyt. Vartalo meni pilalle raskaudesta, kiloja tuli. Olen kauhuissani koska.en vielä ole ihan 40. Lapsi vanhensi minut aivan totaalisesti. Ottaa päähän.
Täytän pian 50 v ja viimeisen vuoden sisään on aluanut naamassa näkyä alkua bulldoginposkille, leuanalusheltalle ja silmäpusseille. Siihen asti olinkn pitkään nuoren näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä tullut hirveät silmärypyt. Vartalo meni pilalle raskaudesta, kiloja tuli. Olen kauhuissani koska.en vielä ole ihan 40. Lapsi vanhensi minut aivan totaalisesti. Ottaa päähän.
Kiloja tulee, mutta niistä pääsee eroon jos haluaa, mitään oikotietä onneen ei ole vaan se vaatii työtä. Itselläni on kolme lasta ja kroppa on jopa paremmassa kunnossa kuin ennen lapsia. Pikkulapset valvottaa mutta sitten kun ne kasvaa niin on aikaa panostaa itseensä;). Usko pois, se on ohimenevää.
T. 7 eli N42
No mutta sittenhän on jo ihan sama kun ikää tulee. Markkina arvo romahtanut jo.muutenki. Ainakin naisilla.
Siis mitä? Olen vanhentunut lähentymällä neljääkymmentä. Mikä apukoulualoitus tämä taas on?