Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tulee ulkomaanreissulta tänään kotiin. Mitä valmistan ruoaksi?

Vierailija
07.04.2018 |

Ajattelin että olisi mukavaa jos on evästä valmiina. Joku kevyt suolainen vähän tuhdimpi iltapala. Ei tule mitään mieleen. Joku piirakka?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkipiilo. Nakit piiloon, tiedät kyllä. .

Vierailija
2/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ruualla ole niin väliä kunhan itse olet oikealla tavalla valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ruokapöydälle tarjolle lähete sukupuolitesteihin.

Vierailija
4/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei , kyllä sen miehen pitää se ruoka laittaa ihan itse, kunhan on ensin imuroinut ja pyyhkinyt pölyt!

-av-mammat

5/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quiche-piirakka, savulohisalaatti, lihapullat (itse tehdyt tietenkin) + tsatsiki + salaatti tai lämpimät leivät.

Vierailija
6/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaksia ja viiniä ennen ja jälkeen seksin niin mies on onnellinen.

Vierailija
7/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miestä pitäisi palkita siitä ettei hän ole osallistunut hetkeen perheen arkeen?

Vierailija
8/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mies on tulossa? Onko hän syönyt siellä paljon paikallisia ruokia? Voisi tehdä jotain samantyylistä mitä maan ruokakulttuuri edustaa tai sitten jotain supisuomalaista - esim. tuhteja ruisleipiä.

Vierailija
9/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäjän pataa koska on kuitenkin ollut pettämässä koska kaikki miehet pettää ja naiset ei koskaan petä tai jos pettää niin se on oikeutettua siitä syystä että mies sanoi/ei sanonut jotain tai teki/ei tehnyt jotain.

T: av mammat.

Vierailija
10/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte pimeitä.

Vierailija
11/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitekoinen pizza?

Vierailija
12/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valmistaisin sellaisia ruokia ja tarjottavia mitä juuri siellä ulkomailla kaipaa kotisuomesta.

Tummaa leipää eri päällisin esim paahtopaistilla/HK n sinisillä ja sinapilla, karjalanpiirakkaa ja munavoita

Ruoaksi lohta ja perunamuusia/lihapullia, hirvipaistia/ karjalanpaistia jne

Jälkiruoaksi kotimaisia mansikoita ja jäätelöä tai marjapiirakka, rahkapiirakka, lettuja ja jäätelöä ja mansikkahilloa jne

Mikä on miehesi lempiruokaa? Muista varata kylmään miehen lempijuomaa! Suomalaista lempimerkin olutta jne! Hemmottele toista kunnolla kun on varmaan väsynyt pitkästä lennosta! Koti puhtaana ja siistinä odottamassa, ruoat valmiina ja pöytä katettu, ja juomat kylmässä. Sauna päälle ja kynttilöitä palamaan. Anna toisen olla rauhassa hetki kun saapuu. Kysele kuulumisia.

Nautinnollista iltaa. :)

Vierailija
13/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ideoita, pitsa varsinkin ja quince -piirakka! Ideoiden lisäksi myös monet lämpimät naurut hauskoista kommenteistanne, kiitos. Pettäjän pata lähtee tulille :-)

Vierailija
14/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä! Lapsuudenkodistako opitte tämän raatajan roolin? Hävetkää!

Vierailija
15/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä tulin kotiin ulkomaan työmatkalta, vastassa oli räjähtänyt kämppä, tyhjä jääkaappi ja v'ttuntunut ja seksiä kinuava mies. Niin että jos vaikka paistat kananmunan niin paremmin sillä menee kuin minulla ennen meni. 

Vierailija
16/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tulee aikaisin huomisaamuna viikon reissulta. Aamukahville on leipomaani kana-sipuli-paprika-oliivipiirakkaa. Lisäksi on mahdollisuus ottaa paahtoleipää, makkaraa, juustoa, kirsikkatomaatteja, kurkkua, omenamehua tms. Tein huomista lounasta ajatellen valmiiksi lihamureketta, joka on täytettyä kasviksilla ja emmental-juustoraasteella, syömme sitä perunamuusin kera. Mies tykkää hedelmistä, niin ostin myös banaaneja ja omenoita. 

Olen ollut nämä välipäivät lomalla, joten ajankuluksi kävin kaupassa ja täyttelin jääkaappia. Olen itse aika huono syömään ja laiska mitään kokkaamaan tai leipomaan. No, nyt on tehty edes jotain. 

Vierailija
17/17 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun miehellä on odottamassa kukkaset, kynttilät, viini ja jotain purtavaa.

Tuntuu ihanalta tuntea, että on ikävöinyt ja on rakastettu.

Samoin teen miehelleni. No, viini vaihtuu olueseen jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan