Syrjäänvetäytyvä tuttavuus
Olen tutustunut mieheen, joka sanoo olevansa syrjäänvetäytyvä ja tarvitsee runsaasti aikaa olla omissa oloissaan. Toki jokainen tarvitsee aikaa itselleenkin, mutta miksi hakea kumppania, jos oma seura on paras?
Kommentit (4)
Kannattaa kysyä tarkemmin mitä tarkoitti tuolla.
Itsekin olen introvertti mutta kyllä silti joku viikon lomamatka menee täysin ongelmitta ja haluan nähdä naista parisuhteessa ainakin 1-3 kertaa viikossa.
En usko että tuo on mikään tapa houkutella naisia koska yleensä siinä käy juuri päinvastoin. Naisethan ei tykkää introverteista.
Itse olen ainakin järkiintynyt ja tajunnut, ettei tästä mitään naisen kanssa tulisi jos yksinäänkin olen mieluiten tällainen, etten käy muualla kuin töissä, kaupassa ja vanhemmilla ja kaikkeen uuteen ja erilaiseen mukaan repiminen ärsyttää/ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tutustunut mieheen, joka sanoo olevansa syrjäänvetäytyvä ja tarvitsee runsaasti aikaa olla omissa oloissaan. Toki jokainen tarvitsee aikaa itselleenkin, mutta miksi hakea kumppania, jos oma seura on paras?
Kuten jo mainittiinkin, introvertti tosiaan tarvitsee aikaa rauhassa, myös silloin kun seura on sitä maailman parasta. Valtaoa ihmisistä, siis myös introvertit, kuitenkin kaipaa useimmiten läheisyyttä ja rakkautta. Kyse on siitä että kuinka suuren osan ajasta tarvitsee seuraa ja kuinka suuren osan ajasta yhdessäoloa.
Olenkohan tutustunut samaan mieheen? Onko tuollainen uusi tapa houkutella naisia eli antaa näennäisesti kuvan yksinäisyydestä ja haluaa sillä tavalla naisten kiinnostuvan itsestään. Olisi parisuhdeainesta ja yhden naisen mies. Just, just. Keinot on monia miehillä.