Viisaudenhampaiden poistojen jälkeen ei yhtään kipua
Minulta on poistettu 2 viisaudenhammasta (viimeisin hiljattain), ja kummankaan poiston jälkeen en tuntenut juuri mitään kipua. 1. poiston jälkeen söin hammaslääkärin ohjeen mukaan Panadolia pari kpl päivässä 1. päivän, tämän toisen poiston jälkeen kokeilin jos en tarvitse ollenkaan ja ei tullut kipuja, joten en ottanut särkylääkettä. Onko minulla korkea kipukynnys vai onko jollain muullakin ollut näin? Minulta puhkesi myös kerran tärykalvo enkä tuntenut mitään.
Kommentit (11)
Multa poistettiin kahdessa erässä, aina saman puolen ylä- ja alaviisurit yhdellä kertaa. Ensimmäinen poisto oli suukirurgin tekemä, kun alahammas oli niin ikenessä. Tämän jälkeen söin ohjeen mukaan ehkä 2 särkylääkettä varmuuden vuoksi, mutta kun ei mitään särkyä tai kipua tullut ollenkaan, en jaksanut niitä popsia. Ainoa ongelma oli se, että sulavat tikit eivät sulaneet ja jouduin käydä ne poistattamassa.
Toisen poiston jälkeen söin ehkä yhden särkylääkkeen. Sitten taas muistin, että turha niitä on turhaan syödä, joten annoin olla ja loistavasti parani ilman kipua. Koko prosessissa kipeintä teki puudutuksen laitto. Että kyllä meitä on tähänkin junaan.
Multa on poistettu kaikki 4 eikä tullut ollenkaan kipuja.
Minulta poistettu yläviisuri. Ei ollut mitään kipuja ja olin yllättynyt kaikkien kauhutarinoiden jälkeen miten helppoa ja siistiä poisto loppujenlopuksi oli. Ei edes annettu mitään kipulääke reseptiä mukaan.
Mieheltäni on poistettu kaikki neljä samalla kerralla, eikä hänellä ollut kipuja.
Minulle ei viisaudenhampaita tullut lainkaan, eipä ne olisi mahtuneetkaan kitaani.
Ylhäältä otettiin vetämällä, enkä tarvinnut mitään lääkkeitä. Alapuolelta leikattiin, ja niitten kanssa meni pitempään pohtiessa.
Ei mullakaan kipuillut yhtään, eipä tarvinnut vetää buranaa saati määrättyjä Panacodeja :D Leuka meni kyllä aika hyvään lukkoon. Oli alaviisurin leikkauksellinen poisto, kolo ommeltiin onneksi umpeen.
Ensimmäisen puolen poistoa varten hamstrasin kaikki määrätyt lääkkeet ja jääkaapin täyteen pehmeitä ruokia. Oli turhaa. Toiselta puolelta poistettiin vanhempana ja luulin pääseväni yhtä helpolla, mutta se sitten kipuilikin jälkeenpäin molempien kertojen edestä.
Mulla on poistettu yksi leikkaamalla ja toinen vetämällä. Ekassa tapauksessa otin samana päivänä särkylääkkeen, toisella kertaa en mitään. Yleensä olen tosi herkkä kivuille, noissa sattui siis vain poiston aikana eikä sen jälkeen. Olin ihan yllättynyt miten helppoja projekteja noi oli....
Onko jollain muulla ollut myös niin että viisaudenhampaan poiston jälkeen ei ollut yhtään kipua? Vai oliko kivut kovat? Useimmilta olen kuullut että on ollut ainakin jotain kipua mutta minulla ei ollut mitään.
Ap