Mitä pullipit on?
Pullip on keräilyä ja valokuvaamista varten tehtyjä nukkeja ei missään nimessä alle 15v. tai leikkmistä varten. Eli siis se15v on ikäRAJA! Lisäksi pullipit ei todellakaan kestä vettä tai tippumista! Menee heti rikki kun leikkii. ei pysy kasassa rikkuu käsiin jos on alle 15v. Pullipit ei ole tehty mistää halvasta barbiemuovista se ontehty kalliista korea muovista joka maksaa suurissa määrin 100 ja se on aitoa silkkimuovia joka on tehty harvinaisen silkkikalan evistä. Pullipin peruukkiin ei voi koskea tai muuten se on pillalla ja pitää ostaa uusi noin 50 eurolla. ja pullip maksaa noin 200-1000 euroa jos haluaa naapuriston parhaan pullipin. Jos olet tehnyt paljon testejä jotka kertovat että olet valmis pitämään pullipista huolta, niin voit ostaa sen prismasta tai anttilasta. mutta en suosittele ostamaan pullippia jos olet alle 15v.
Kommentit (11)
siitä voisaada selville mikä pullip on jos ei tiedä minä aikoinani googlasin mikä pullip on ken etsin tietoa
Pulllip (eli Pull-lip) on huulesta vetämiseen tarkoitettu jousikuormitteinen vedin. Muistuttaa mekanismiltaan pyykkipoikaa.
Pupilli on silmän iiriksessä oleva musta piste, jonka kautta valo pääsee verkkokalvolle.
Näyttää siltä että alle 15v lapsesi haluaa pullipin. Ole aikuinen ja anna tilata omilla rahoillaan.
Ai pitpulli koira? Vai Jari "Pulli" Mentula?
Taitaa olla taas ihan pullinpaskaa koko juttu.
Mistä pirusta tiedät että minulla on alle 15v lapsi joka haluaa pullipin
pullip on keräily nukke pupilli on silmän osa
Ai kun ihania! Ostan heti pari meidän 4-vuotiaalle leluksi. Tykkää nukkeleikeistä kovasti.
Mies on pitkään halunnut pillup-nuken.
Käyttäjä11284 kirjoitti:
siitä voisaada selville mikä pullip on jos ei tiedä minä aikoinani googlasin mikä pullip on ken etsin tietoa
Googlesta pitää varmaan itsekin katsoa, eihän tuosta sinun selityksestäsi ota mitään tolkkua.
Miksi sitten kysyt, kun tiedät vastauksen?