Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10-V:lle aurinkolasit voimakkuuksilla vai klipsit silmälasien päälle?

Vierailija
07.04.2018 |

Kumpaa suosittelet? Ja onko noita klipsejä (eli sellaisia vain linssin päälle laitettavia helposti irrotettavia aurinkolinssejä) enää myynnissäkään? Itselläni on sellaiset aikoinaan ollut ja olivat ihan ok, mutta nyt vannon kyllä täysin voimakkuuksilla olevien aurinkolasien nimeen. Sellaisia lapsellekin ajattelin ensin, mutta alustavan kiertelyn perusteella hintaa tulisi pari sataa euroa ja nyt alkoi tuntumaaan kalliilta, kun näkö muuttuu kuitenkin pian. Naapuri ehdotti noita klipsejä (hänellekin omat kokemukset pari kymmenen vuoden takaa), mutta optikolla eivät niitä ehdottaneetkaan (tosin kyllä kysyttiinkin vain laseja).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kummatkaan, vaan silmälasien päälle laitettavat aurinkolasit. Ne on tosi kätevät. Käytän niitä itsekin mielummin kyon vahvuudellisia.

Vierailija
2/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit ostaisin itse. Mua hirvittää, että ne klipsit ja päälle laitettavat lasit naarmuttaa ne silmälasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kummatkaan, vaan silmälasien päälle laitettavat aurinkolasit. Ne on tosi kätevät. Käytän niitä itsekin mielummin kyon vahvuudellisia.

Nämä ehdottomasti, varsinkin lapselle.

Vierailija
4/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpiakaan. Lapsen on ihan liian hankala kantaa mukanaan ja pitää puhaana vaihtolaseja tai klipsejä. Sijoita valon määrän mukaan tummuviin laseihin. Niistä on lapsellesi enitn hyötyä ja ne pysyvät hyvänä pitempään.

Vierailija
5/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne päällelaitettavat on parhaat. Ei tarvi ottaa silmälaseja pois eli ole pelkoa, että ne häviäis tai hajois. Klipsit on jäänne menneisyydestä. Päällelaitettavissa on tosi hyvännäköisiä.

Vierailija
6/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurinkolasit ostaisin itse. Mua hirvittää, että ne klipsit ja päälle laitettavat lasit naarmuttaa ne silmälasit.

Päälle laitettavat ei millään voi naarmuttaa laseja.

Vierailija
7/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä saa tilattua edullisesti, muutamalla kympillä saa aurinkolasit vahvuudella.

Vierailija
8/8 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suosittelen silmälasien päälle laitettavia aurinkolaseja, kunhan ne ovat hyvin suojaavat. Lapselle ne voi olla kätevät, kun ei tarvitse edestakaisin vekslata laseja. Ja lapsilla näkö tosiaan muuttuu nopeasti. Itsekin käytin ennen tuplalaseja, mutta nyt aurinkolaseihin omilla vahvuuksilla tottuneena en vaihtaisi enää takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi