Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kutsui minua vanhaksi (olen 28v)

Vierailija
07.04.2018 |

Ja mies on itse 33v! Ja sanoi , kun täytän pian 29v, että sähän oot jo vanha nainen.!! Sanoin sitten hänelle takas että hän itse on myös vanha pappa ja suutahti täysin eikä ole puhunut nyt minulle moneen tuntiin

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mies on itse 33v! Ja sanoi , kun täytän pian 29v, että sähän oot jo vanha nainen.!! Sanoin sitten hänelle takas että hän itse on myös vanha pappa ja suutahti täysin eikä ole puhunut nyt minulle moneen tuntiin

No oikeassahan mies on. Nainen vanhenee miestä huomattavasti nopeammin. Vielä kun olet tuollainen hiekkis, niin miehen kannattaa suunnata katseet jo nuorempiin.

Vierailija
2/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa minullakin tuollainen parisuhde! 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se vaan haluaa että saisit samanlaisen ikäkriisin kuin itsellään on.

Vierailija
4/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oikeassahan mies on. Nainen vanhenee miestä huomattavasti nopeammin. Vielä kun olet tuollainen hiekkis, niin miehen kannattaa suunnata katseet jo nuorempiin.

Oikeastaan hän on vanhentunut minua nopeammin ja näyttää nyt jo yli 40vuotiaalta että olen alkanut jo tässä miettiä että pitäisikö vaihtaa erääseen 27vuotiaaseen mieheen työpaikalla joka näyttää olevan minusta kiinnostunut..

Vierailija
5/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahahhaa! Siskot, käykää lukemassa Cosmopolitania, siellä miehet joutuvat kohtaamaan karun totuuden siitä, mitä ne nuoremmat naiset oikeasti vanhemmista miehistä ajattelee. Ja kalun koosta.

Vierailija
6/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan hän on vanhentunut minua nopeammin ja näyttää nyt jo yli 40vuotiaalta että olen alkanut jo tässä miettiä että pitäisikö vaihtaa erääseen 27vuotiaaseen mieheen työpaikalla joka näyttää olevan minusta kiinnostunut..

Miehesi siis oli oikeassa, olet jo ikäkriisin kourissa.

Vierailija
7/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin vastannut että vaihda nuorempaan jos häiritsee

Vierailija
8/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin vastannut että vaihda nuorempaan jos häiritsee

No olen pariin otteeseen jo sanonut mutta mumisee vaan jotain vastaan ja alkaa alkaa mykkäkoulu

Vierailija
9/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna palaa, jos ei lapsia ole. Jos on, mieti kahdesti.

Vierailija
10/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi suutahtaminen tapahtua oikeasti toisin päin kuin mitä meille kerroit...

Vierailija
11/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sadulle nolla pistettä.

Vierailija
12/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kolmikymppinen nainen alkaa olla jo aika vanha ja parasta ennen päiväys jo ajat sit mennyt.

Vierailija
13/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että ' vilkaisu peiliin vois kuule, jätkä, vähän virkistää sitä päivitystä noissa sunkin sanomisissas...'

Vierailija
14/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kolmikymppinen nainen alkaa olla jo aika vanha ja parasta ennen päiväys jo ajat sit mennyt.

Sama juttu miehillä. Elävät vaan jossain harhamaailmoissa ja luulevat 40v setänä saavansa itselleen 20v missin

Vierailija
15/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu miehillä. Elävät vaan jossain harhamaailmoissa ja luulevat 40v setänä saavansa itselleen 20v missin

Jonkun osalta se voi tosiaan ollakin ihan harhamaailmaa, mutta eihän se sitä ollut esim. Danny-sedän osalta ja se  Trumpin setäkin on kuulemma onnistunut aika hyvin ns. saamaan sitä, mitä kai sitten sai...

Vierailija
16/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa sille hamekangasta.

Vierailija
17/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun osalta se voi tosiaan ollakin ihan harhamaailmaa, mutta eihän se sitä ollut esim. Danny-sedän osalta ja se  Trumpin setäkin on kuulemma onnistunut aika hyvin ns. saamaan sitä, mitä kai sitten sai...

no jos haluut naisen joka on kiinnostunut rahoistasi niin siitä vaan :D

Vierailija
18/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vain parantuu vanhetessa kuten viini.

Vierailija
19/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla tullut tuhkikset täyteen.

Vierailija
20/23 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vain parantuu vanhetessa kuten viini.

Tuo on myytti. Mutta tietysti voit odottaa sinne 50v ja katsoa sitten kiinnostuisiko joku 20v.nainen sinusta :D :D naurua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan