Kertokaa, mistä Terhi Kokkosen ja Vain elämään jutussa oli kysymys
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Siis ihmettelen kyllä miten Terhille on voinut muka tulla täytenä yllätyksenä se minkälaiseen VIIHDEohjelmaan on lähdössä? Ja käsikirjoitusta opiskelleena varmasti tietää että myös tosi-tv käsikirkjoitetaan. Vai pitikö päästä vain olemaan suuri taiteilija ja toteamaan että kaupallista paskaahan tämä oli? ”Kuvittelin meneväni musiikkiohjelmaan” ylemmyyttä huokuva kommentti kertoo kaiken. Haloo. Eihän kaikki muutkaan artistit ole avautuneet. Miten he ovat pärjänneet?
Selväähän se on , ettei oikeasti ole kyse tuosta. Kunhan on keksinyt omasta mielestään järkevältä kuulostavan selityksen.
Terhin selitys kuulostaa todella typerältä! Aivan turha uskotella ettei muka tiennyt mitä ohjelmassa tehdään ja kuten joku jo aiemmin kirjoitti, niin ei esim. Jenni Vartiaista potkittu sieltä pois sen takia ettei hän avautunut tuotannon haluaimista asioita. Hänhän ei avautunut mistään ja silti hänet haluttiin vielä toisellekin tuotantokaudelle.
veikkaan jotain terveyteen liittyvää ehkäpä psyykkistä ongelmaa
Mä en tajua, miksi ihmiset luulee, että laulajat tekoitkevät ohjelmassa. Jos itse on ns. kylmäkkö, niin ei se tarkoita, että kaikki olisi. Mä esim. herkistyn ihan hemmetin helposti. Ei paljon tarvii, niin kyynelkanavat aukee.
Terhi Kokkonen on vaan niin ärsyttävä itsekeskeinen ällötys. Siinä syy. Olen aina inhonnut häntä, koska näen mikä hän on oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ohjelmassa aiemminkin mukana ollut artisteja jotka eivät ole esim. juurikaan avautuneet yksityiselämästään niin miten siitä nyt on tullut tuotannolle kynnyskysymys? Jotenkin tuntuu että jotain muutakin tuolla taustalla on jonka vuoksi Terhillä ja tuotannolla menivät sukset ristiin.
Tämä. Jenni Vartiainen kahdesti mukana, kummallakaan ei kerralla ei antanut mitään yksityiselämästään.
Älä viitsi valehdella! 2014 Jenni ei kertonut asioistaan koska oli juuri eronnut 7v avoliitosta miehen pettämisen takia. Silti hän piti sopimuksensa ja meni mukaan ohjelmaan koska ketään toista ei lyhyellä varoitusajalla olisi sinne saatu. Hän on tämän hyvin avoimesti kertonut, myös uudella kaudellaan 2017 (ei tosin maininnut Jukan pettämistä mutta erosta puhui paljonkin). Uudella kaudella hän avautui todella paljon "Jenniksi" yksityisasioistaan, mm.haaveistaan saada lapsia ym.
Aivan varmasti syy Terhin ulosheittoon oli jokin muu kuin tämä.
Media temppu. Sovittu juttu jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Terhin selitys kuulostaa todella typerältä! Aivan turha uskotella ettei muka tiennyt mitä ohjelmassa tehdään ja kuten joku jo aiemmin kirjoitti, niin ei esim. Jenni Vartiaista potkittu sieltä pois sen takia ettei hän avautunut tuotannon haluaimista asioita. Hänhän ei avautunut mistään ja silti hänet haluttiin vielä toisellekin tuotantokaudelle.
Jennille annettiin selvästikin toinen mahdollisuus koska ekalla kaudella oli täysin hajalla kun oli juuri eronnut Jukka Immosesta. Silti häntä ei heitetty pihalle eikä hänelle ollut mahdotonta olla mukana vaikka selvästi vaikeaa olikin. Toisella kerralla Jenni oli huomattavasti avoimempi, vapautuneempi ja iloisempi. Ja kyllä hänet pyydettiin mukaan uudestaan myös sen takia, että kyseessä on edelleen OSITTAIN musiikkiohjelma ja hänen biisiversionsa olivat parhaiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, miksi ihmiset luulee, että laulajat tekoitkevät ohjelmassa. Jos itse on ns. kylmäkkö, niin ei se tarkoita, että kaikki olisi. Mä esim. herkistyn ihan hemmetin helposti. Ei paljon tarvii, niin kyynelkanavat aukee.
Ne itkee siksi kun laulajat vuorollanssa turmelevat toistensa jo ennestään p.skat biisit.
Menee reality-sarjaan joka on kuuluisa siitä, että avaudutaan ja itketään! Miten ihmeessä tämä asia ei ollut hänelle selvä, vaikka moni muusikko on nimenomaan kieltäytynyt sarjasta juuri siksi, että se keskittyy aivan muuhun kuin musiikkiin?