Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä töissä muut ovat huonoitsetuntoisia, ne ei kestä mitään päin naamaa sanomista asiasta, jossa ovat mokannet

Vierailija
07.04.2018 |

Ne pahoittaa mielensä, ja naamasta näkee, miten eivät osaa koota itseään, vaan suuttuvat, kuin hiekkalaatikolla pikkuvauvat.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vien 100-0 ja ap vikisee😂. Narsisti kohtasi voittajansa!

Et ole kyennyt selvittämään asiaa minulle, joten et ole vienyt tätä ketjua mihinkään.

Vierailija
42/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vien 100-0 ja ap vikisee😂. Narsisti kohtasi voittajansa!

Et ole kyennyt selvittämään asiaa minulle, joten et ole vienyt tätä ketjua mihinkään.

Et kertonut, mitä pitää selvittää. Lähden nyt voittajana. Toivottavasti suret tappioasi pitkään. Siirryn muihin keskusteluihin haastamaan aloittajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen tajuaa kyllä milloin on mokannut ja on inhimillistä että se harmittaa. Mutta kuten laulussa sanotaan, kaikkihan mokaa. Kannattaa opetella armollisuutta ja ennemmin tukea virheen tehnyttä kollegaa kuin loukata ja laukoa omia "totuuksia".

Suomi on kyllä työpaikkakiusaamisen luvattu maa. Siinä sitten ihmiset masentuu ja tulee työkyvyttömiksi, kun joku katsoo asiakseen lytätä ja puhua pahaa.

Mites sitten, kun sinä teet virheen työssäsi, ja sinulle sanotaan siitä ns. suoraan? Otat nöyrästi kritiikin vastaan? Pahoittelet?

Vierailija
44/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa henkilöltä, joka mielestään tietää kaiken ja on oikeutettu ”suoran puheen” varjolla käyttäytymään tökerösti toisia kohtaan.

Aikuisten työyhteisössä palautteen tarkoitus ei ole osoittaa toisen huonoutta vaan auttaa kehittymään, ja palautteen antamisen tavalla on tämän eron tekemiselle ratkaiseva merkitys. Aikuinen ottaa myös itse vastuuta käyttäytymisestään eikä vieritä reaktioita omaan huonoon käyttäytymiseensä (jota ”päin naamaa sanominen” tyyliltään yleensä on) muiden ominaisuuksien syyksi. Kuulostat siltä, että et itse käyttäydy kuten aikuiselta työyhteisössä voidasn odottaa.

Kestätkö tämän palautteen, ap?

Vierailija
45/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä miten palaute annetaan. Kun tulet karmit kaulassa tuohtuneena syyttämään, se ei ole aikuismainen tapa toimia töissä. Vaadit anteeksi pyyntöä, mutta miksi pitäisi pyytää sinulta anteeksi, että tein työssäni virheen? Toiseksi haluan itse selvittää mitää on tapahtunut. Etkä ole esimieheni millään tavalla. Opettele sinä käyttäytymään.

Vierailija
46/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyhyhy kirjoitti:

Ongelma on siinä miten palaute annetaan. Kun tulet karmit kaulassa tuohtuneena syyttämään, se ei ole aikuismainen tapa toimia töissä. Vaadit anteeksi pyyntöä, mutta miksi pitäisi pyytää sinulta anteeksi, että tein työssäni virheen? Toiseksi haluan itse selvittää mitää on tapahtunut. Etkä ole esimieheni millään tavalla. Opettele sinä käyttäytymään.

Tässä kysymyksessä oli esimies.

Vierailija
47/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen tajuaa kyllä milloin on mokannut ja on inhimillistä että se harmittaa. Mutta kuten laulussa sanotaan, kaikkihan mokaa. Kannattaa opetella armollisuutta ja ennemmin tukea virheen tehnyttä kollegaa kuin loukata ja laukoa omia "totuuksia".

Suomi on kyllä työpaikkakiusaamisen luvattu maa. Siinä sitten ihmiset masentuu ja tulee työkyvyttömiksi, kun joku katsoo asiakseen lytätä ja puhua pahaa.

Mites sitten, kun sinä teet virheen työssäsi, ja sinulle sanotaan siitä ns. suoraan? Otat nöyrästi kritiikin vastaan? Pahoittelet?

Jos teen virheen, PAHOITTELEN, en loukkaannu ja näytä sille kuin pitäisin toista syyllisenä omaan pahaan mieleensä.

Vierailija
48/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dora kirjoitti:

Ap kuulostaa henkilöltä, joka mielestään tietää kaiken ja on oikeutettu ”suoran puheen” varjolla käyttäytymään tökerösti toisia kohtaan.

Aikuisten työyhteisössä palautteen tarkoitus ei ole osoittaa toisen huonoutta vaan auttaa kehittymään, ja palautteen antamisen tavalla on tämän eron tekemiselle ratkaiseva merkitys. Aikuinen ottaa myös itse vastuuta käyttäytymisestään eikä vieritä reaktioita omaan huonoon käyttäytymiseensä (jota ”päin naamaa sanominen” tyyliltään yleensä on) muiden ominaisuuksien syyksi. Kuulostat siltä, että et itse käyttäydy kuten aikuiselta työyhteisössä voidasn odottaa.

Kestätkö tämän palautteen, ap?

No ei käyttäydy se toinenkaan, jos ei pahoittele tehtyään virheen, siitähän aloitus oli.

Vierailija
49/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset lapsen tasolla. Pahempaa ei ole olemassa.

Vierailija
50/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset lapsen tasolla. Pahempaa ei ole olemassa.

On olemassa paljonkin pahempaa.

Vierailija
51/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat epäempaattisia ja syyllistäviä. Rakentava keskustelu harvoin onnistuu. 

Vierailija
52/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluut sanoa "päin naamaa"? Onko tarkoituksesi vain häpäistä ja nöyryyttää? Etkö pidä toista hyvän käytöksen arvoisena? Käyttäydy toisille niin kuin toivoisit itsellesi käyttäydyttävän, toimii tässäkin tapauksessa. 

Vierailija
53/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein jos niissä (kaikissa) "muissa" on vikaa niin syyllinen löytyy peilistä.

Vierailija
54/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
55/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

/:

Vierailija
56/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap haluut sanoa "päin naamaa"? Onko tarkoituksesi vain häpäistä ja nöyryyttää? Etkö pidä toista hyvän käytöksen arvoisena? Käyttäydy toisille niin kuin toivoisit itsellesi käyttäydyttävän, toimii tässäkin tapauksessa. 

Että toinen saisi tietää toimineensa minuakin kohtaan väärin. Asiaa oli selvitelty vain toisen väärin kohdellun työntekijän kanssa, koska en ollut itse töissä. Mulle ei sanottu asiasta mitään, aivan kuin ois ok kuulla heidän virheestään vain työkaverilta.

Vierailija
57/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
58/58 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jokainen ihminen ole sua vastaan tai uhaksi ap. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä