Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ilmoittelee viestejä asiattomiksi?

Vierailija
06.04.2018 |

Itse en koskaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Besserwisser, tiukkapipoinen. Onhan näitä.

Vierailija
2/26 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen varmaan siksi pidetty ihminen, iso läheisten piiri ja tykätty työssäni, että olen oikeudenmukainen ja toiset huomioon ottava. Inhoan vääryyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Eikös se ole hyvä, että ne väärätkin ajatukset näkyvät?

Vierailija
4/26 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt. En voi käsittää ketää kiinnostaa.

Mä en edes avaa ketjuja tai lopetan sen lukemisen jos en pidä sitä tai muuten inhottava.

Minä en ainakaann jaksa tuhlata ilmoita asiattomaksi painikkeen paineluun :D

Vierailija
5/26 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltaisella palstalla ei liian tiukka moderointi kertakaikkiaan toimi. Naiset ovat taipuvaisempia kieroiluun ja vasikoimiseen, joten bottimoderointi ei sovi tällaisille palstoille. 

Vierailija
6/26 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen. 

En kertakaikkiaan enää jaksa lukea joidenkin todella häiriinyneiden tyyppien vihaviestejä jotain ihmisryhmää kohtaan (useimmiten naiset, mutta välillä myös muut ihmisryhmät kohteena). Ilmiannan, jos sisältö on asiaton.

Vierailija
7/26 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen. 

En kertakaikkiaan enää jaksa lukea joidenkin todella häiriinyneiden tyyppien vihaviestejä jotain ihmisryhmää kohtaan (useimmiten naiset, mutta välillä myös muut ihmisryhmät kohteena). Ilmiannan, jos sisältö on asiaton.

Ei niitä ole pakko lukea.

Vierailija
8/26 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiattomuuksiin kyllästynyt palstalainen. Yhden asian ihmiset voisivat palata siiihen yhteen asiaan ja sen ympärille erikoistuneelle palstalle. Palstaulit ja vakiohäiriköt kuten Ikis, KKä, palstauli, miesasiamies, sovinistisika ja Alba ym. sekopäät voisivat häipyä täältä lopullisesti.

Vierailija
9/26 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen.

Vierailija
10/26 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen varmaan siksi pidetty ihminen, iso läheisten piiri ja tykätty työssäni, että olen oikeudenmukainen ja toiset huomioon ottava. Inhoan vääryyksiä.

Just just. Ja sinä sanot, mikä on oikein ja mikä väärin. Olen varma, että kaikki tykkäävät :)

Vierailija
11/26 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut lapsen tappamisella tai raiskaamisella hekumoivia viestejä. Niitä on onneksi ollut viime aikoina vähemmän.

Ei minusta ole tiukkapipoisuutta vastustaa suoranaista pahuutta.

Vierailija
12/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
13/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiattomuuksiin kyllästynyt palstalainen. Yhden asian ihmiset voisivat palata siiihen yhteen asiaan ja sen ympärille erikoistuneelle palstalle. Palstaulit ja vakiohäiriköt kuten Ikis, KKä, palstauli, miesasiamies, sovinistisika ja Alba ym. sekopäät voisivat häipyä täältä lopullisesti.

Aamen. Joskus, kun tänne palstalle tulee, etusivun otsikoiden perusteella voisi sanoa, että täällä käy vain omaa asiaansa tuuleen huutavia monomaaneja.

Vierailija
14/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen. Joskus, kun tänne palstalle tulee, etusivun otsikoiden perusteella voisi sanoa, että täällä käy vain omaa asiaansa tuuleen huutavia monomaaneja.

Samat ajatukset itsellänikin.

Ja yleensä nuo kirjoittajan nro 8:n mainitsemat trollit, ovat niitä, jotka kaikkein eniten loukkaantuvat siitä, kun heidän viestejään ja ketjujaan poistetaan, ja kun ne saavat paljon alapeukkuja.

Vierailija
15/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
16/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat ajatukset itsellänikin.

Ja yleensä nuo kirjoittajan nro 8:n mainitsemat trollit, ovat niitä, jotka kaikkein eniten loukkaantuvat siitä, kun heidän viestejään ja ketjujaan poistetaan, ja kun ne saavat paljon alapeukkuja.

...ja tekevät tällaisen avauksen, tai nostavat jo olemassa olevaa.

Vierailija
17/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen. 

Sama. Ilmiannan vihaviestit viattomia ihmisiä kohtaan, kuten törkeydet itseänikin kohtaan (esimerkiksi pika-analyysi mielenterveydestäni yhden lauseen perusteella on asiaton). Mitä vähemmän saastaa sen parempi. Ei näihin mikään muu auta kuin näkyvyyden vähentäminen, jatkuva taistelu saastaa vastaan.

Vierailija
18/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
19/26 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka hyvää hyvyyttään yrittää nostaa palstan tasoa. Ettei muiden ihmisten aikaa tuhlaantuisi turhien asiattomuuksien lukemiseen. Itse harvoin jaksan vaivautua.

Vierailija
20/26 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme