Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä! Ulostusongelma poikaystävän luona

Vierailija
06.04.2018 |

En varmaan ole ainoa jolla on tämä ongelma. Mutta kakkaaminen on vaan liian ahdistava ajatus. Siksi en ole koskaan ollut poikaystävän luona yötä. Tänään kävi pahon, sillä menin suoraan töistä poikaystävän luo. Yritin kyädä töissä kakalla, mutta ei irronnut. Laskin sen varaan, että pärjään muutaman tunnin poikaystävän luona.

Mutta sitten se hätä iski siellä! Heti ruuan jälkeen tuli vaan pakonomainen tarve mennä vessaan. Eli siis livahdin vessaan. Laitoin pönttöön paperia, jotta pökäleen molskahdus ei kuuluisi. Tässä onnistuin. Mutta en kehdannut vetää vessaa, joten pökäle oli pakko poimia ja kääriä paperiin! Sitten oli pakko onkia paperit pöntöstä vessaharjalla. Laitoin vielä hajuvettä kunnon tujauksen. Poistuin vessasta ja tiputin pökäleen laukkuuni. Sitten olikin jo aika lähteä, alkoi ahdistaa olla siellä. Mikä mua vaivaa? Kuulostaa absurdilta kuljettaa omia jätöksiään käsilaukussa, mutta en vaan pysty poikaystävän luona kakkaamaan niin että se tietäisi.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂😂😂 milläs piilotit hajun?

Vierailija
22/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt taas 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, alkuperäinen juttuhan ( jossain jenkkiläisessä lehdessä viime vuonna) oli se, kun nuori nainen kävi suht uuden poikaystävänsä luona p*skalla ja vedettyään vessan huomasi, että pieni pökäle jäikin kellumaan eikä huuhtoutunut alas. Koska hän ei kehdannut vetää vessa toista tai kolmatta kertaa, hän "panikoi" ja poimi pökäleen pöntöstä, kääri paperiin ja sujautti käsilaukkuunsa kun ei kehdannut jättää jätöksiään uuden ihanan poikaystävän ihmeteltäväksi. Että ap:lta jäi olennainen osa " omasta" jutusta kertomatta.

Vierailija
24/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun nähdä ku joku kaivaa sellasen kunnon varpusparvipöräyksen pöntöstä ja pakkaa laukkuunsa :D Vai laitetaanko se tyhjään vesipulloon ja sitten vasta laukkuun?

Vierailija
25/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkaaminen on joskus vaikeaa, etenkin Porvoossa.

Mä ahdistun tästä ihan hirveästi. Se voi olla sinun vaikeaa kuvitella.

Ap

Se mitä minun on vaikea kuvitella, saatikka uskoa, on se että kaivoit pökäleen pöntöstä ja laitoit laukkuusi.

Kyllä hulluja maailmassa riittää.

Vierailija
26/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä mulle on aivan ok, että nainen paskoo. Mutta jos saisin tietää, että tonkii pökäleitään pöntöstä ja kuljettaa laukussaan... Voi olla, ettei suhde jatkuisi pitkään.

Ai että sulle miehenä "on aivan ok", että nainen paskoo. Kiva, että hyväksyt. Ja nämä urpot yläpeukuttaa.

Vierailija
27/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se mitä minun on vaikea kuvitella, saatikka uskoa, on se että kaivoit pökäleen pöntöstä ja laitoit laukkuusi.

Itse kuulin nuorempana tyttöjenillassa vähän kesymmän version tästä.. Kädelle iso kerros paperia ja sitten paskannetaan kädelle ja "hellästi lasketaan se pönttöön" ettei vain kuulu molskahdusta.. Sen jälkeen vaahdotetaan tuoksuvaa käsisaippuaa lavuaarissa viisi minuuttia, jotta haju hälvenee..

Vierailija
28/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrot vaikka pesseesi hampaasi ja purskauttaneesi pönttöön!

Vierailija
29/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä mulle on aivan ok, että nainen paskoo. Mutta jos saisin tietää, että tonkii pökäleitään pöntöstä ja kuljettaa laukussaan... Voi olla, ettei suhde jatkuisi pitkään.

Ai että sulle miehenä "on aivan ok", että nainen paskoo. Kiva, että hyväksyt. Ja nämä urpot yläpeukuttaa.

Hienosti ymmärretty.

Vierailija
30/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies minäkin ja jos nainen kuskaisi paskaansa laukussa niin se olisi sitten siinä. Joko provo tai ihan sekaisin.

Voi helv... Onneksi itsellä lentää vain vaaleanpunaisia perhosia peräpäästä.

Ihan vähän ironiaa mukana jos ei joku muuten tajunnut.

Vierailija
31/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse kuulin nuorempana tyttöjenillassa vähän kesymmän version tästä.. Kädelle iso kerros paperia ja sitten paskannetaan kädelle ja "hellästi lasketaan se pönttöön" ettei vain kuulu molskahdusta.. Sen jälkeen vaahdotetaan tuoksuvaa käsisaippuaa lavuaarissa viisi minuuttia, jotta haju hälvenee..

Eikö tyttöjen illassa kukaan kehdannut paljastaa, että kaikki olivat lukeneet vinkin AV:n käsikakkaketjusta?

Vierailija
32/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meniköhän sulla pointti vähän ohi? Ihan toisen puolesta.

Vierailija
33/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ulostaminen on ihan normaalia. Minäkin kävin tänään koulussa kakalla, vaikka oven takana oli muita! Hui kamala!

Vierailija
34/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, käykö naiset paskalla?! :o

Vierailija
35/40 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vittua? Kenelle tämä oli tarkoitettu? Anna olla viimeinen kerta kun tulet tuollaisia kirjoittelemaan.

Vierailija
36/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/40 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/40 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa ei kuulemma ole vessoja edes joka taloudessa.

Vierailija
39/40 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä kyt pissillä poikaystävällä ja vedät vessan, eihän hän tiedä kakkaatko vai pissaatko. Luulisi että lemuaa käsilaukussa, yök. 

Vierailija
40/40 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahäpeä on ihan todellinen ilmiö. En kyllä menisi kakalle töissä tai miehen luona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan