Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja viimein "tiedän", miltä miehistä tuntuu

Vierailija
06.04.2018 |

Yli kolmekymppisenä ihastuin ensimmäistä kertaa naiseen todella, todella intohimoisesti. Hänen myötään koin myös ensimmäistä kertaa elämässäni sen, miltä tuntuu kiihottua näkemästään jossain arjen keskelläkin ja _ihan vain näkemänsä perusteella_.

Sen myötä ymmärrän miehiä entistäkin paremmin. Nimittäin tajusin, miten ihmisen käytökseen vaikuttaa se, kun ihan oikeasti, tahtomattaankin kiihottuu fyysisesti toisen ihmisen fyysisestä olemuksesta siten, että olisi periaatteessa "munansa vietävissä". Huhuh.

Nykyään en suhtaudu niin nihkeästi miehisiin lähestymistapoihin, kun tiedän, miltä se tuntuu, kun joku nainen nyt vain on todella kiihottava ja kun haluaisi sen naisen läheisyyttä fyysisestikin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Oletko siis bi?

Vierailija
2/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on tehnyt naiset kiihottavaksi. Syystä että suku jatkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Oletko siis bi?

Ilmeisesti sitten olen. Tosin sen naiseen ihastumisen jälkeen en ole kyenmyt enää kiinnostumaan kenestäkään miehestä. En tiedä, mitä kävi tai miten "sekosin", mutta miehet eivät oikein tunnu enää seksuaalisessa mielessä kiinnostavilta.

Vierailija
4/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Harmillisesti olen vain itsekin nainen. :/

Vierailija
5/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan luonto on tehnyt miehet kiimaisiksi testosteronilla. Sen takia homot harrastavat seksiä n. tuhat kertaa enemmän kuin lesbot, vaikka homoseksissä ei ole naisia ollenkaan ja lesboseksissä ei muita olekaan kuin naisia.

Vierailija
6/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minullakin oli kun tajusin olevani bi jossain kahdenkympinkorvilla. Sinänsä harmi. Toivoisin että voisin kokea saman miehistä. 

Vierailija
7/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli kolmekymppisenä ihastuin ensimmäistä kertaa naiseen todella, todella intohimoisesti. Hänen myötään koin myös ensimmäistä kertaa elämässäni sen, miltä tuntuu kiihottua näkemästään jossain arjen keskelläkin ja _ihan vain näkemänsä perusteella_.

Sen myötä ymmärrän miehiä entistäkin paremmin. Nimittäin tajusin, miten ihmisen käytökseen vaikuttaa se, kun ihan oikeasti, tahtomattaankin kiihottuu fyysisesti toisen ihmisen fyysisestä olemuksesta siten, että olisi periaatteessa "munansa vietävissä". Huhuh.

Nykyään en suhtaudu niin nihkeästi miehisiin lähestymistapoihin, kun tiedän, miltä se tuntuu, kun joku nainen nyt vain on todella kiihottava ja kun haluaisi sen naisen läheisyyttä fyysisestikin.

Miten tää sun tarina on jatkunut? Aloitko suhteeseen tän naisen kanssa tai ootko siis ollut naisen kanssa?

Vierailija
8/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan luonto on tehnyt miehet kiimaisiksi testosteronilla. Sen takia homot harrastavat seksiä n. tuhat kertaa enemmän kuin lesbot, vaikka homoseksissä ei ole naisia ollenkaan ja lesboseksissä ei muita olekaan kuin naisia.

Onkohan mulla jotenkin epätavallisen paljon testosteronia, sillä aika hornyt tuntemukset se nainen aiheuttaa? :) Jännää kyllä, en ollut vastaavaa tuntenut koskaan aiemmin. Miesten kanssa tuntui ihastuessa sellainen kaihoisa kaipuu rintakehässä, mutta sen naisen kanssa jotkut tietyt hieman flirttailevat eleensä tai hänen vartalonsa kauniiden kaarien näkeminen sai mut todella kiihottuneeksi fyysisesti. Joskus aiemmin olin leikitellyt ajatuksella, miltä tuntuisi olla seksuaalisessa mielessä mies - sittemmin siis olenkin siitä pienen ripauksen saanut kokea.

Vierailija
9/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tää sun tarina on jatkunut? Aloitko suhteeseen tän naisen kanssa tai ootko siis ollut naisen kanssa?

En päässyt suhteeseen hänen kanssaan. Jotenkin mokasin kaiken ja hän oli kyllä varattukin. Olen kyllä edelleenkin äärimmäisen ihastunut häneen, mutta no can do. :/

T. Ap

Vierailija
10/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä himoitsen ihan hulluna joitain miehiäkä. Ap taitaa olla ihan puhtaasti lesbo, jos ei kukaan mies ole ikinä himottanut.

Vierailija
11/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä: ihastuessani muutun yli-innokkaaksi ja -tunteelliseksi sähläksi, joten enhän mä siis häntä saanut omaksi tai edes lainaksi. Pilasin aivan kaiken ja niitä itkuja itken edelleen. :'( En kuitenkaan osaa olla kuin mies, mitä tulee naisten "iskemiseen".

T. Ap

Vierailija
12/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä himoitsen ihan hulluna joitain miehiäkä. Ap taitaa olla ihan puhtaasti lesbo, jos ei kukaan mies ole ikinä himottanut.

En ole kieltämättä seksuaalisessa mielessä koskaan "halunnut" miestä. Ihastunut olen kyllä miehiin, suurestikin. Myös seksi miehen kanssa tuntui aina jotenkin pakkopullalta, vaikka yritinkin tehdä kumppanini mahdollisimman tyytyväiseksi. Se oli tavallaan "suoritus", joka piti hoitaa, mutta en mitenkään himoinnut sitä miestä fyysisesti. Sitä naista olisin kyllä halunnut sitäkin enemmän. Siis hän olisi ollut niiiiiiin namnamnam.

T. Ap

Vierailija
13/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se th ainoa naiseen ihastunut nainen ja ex-hetero muka? Ei kai sentään?

Vierailija
14/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt himoa naiseen tuntee, jos on lesbo. Silloin mies ei tunnu miltään. Hetero- ja binaiset kyllä himoitsevat miehiä välillä niin, että ihan sattuu, jos on normaaleilla himoilla varustettu.

Vierailija
15/15 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samoja kokemuksia bi-seksuaalina. Miesten kanssa "lopputulos" ei hirveästi kiinnosta, siis itselleni on melko sama saanko sitä tiettyä miestä itselleni tai p..istä - jotenkin hommasta menee koko idea, jos MIES ei ole tarpeeksi innostunut, joten asia ei ole niin paljon mun käsissä. Naisen kanssa puolestaan mulla menee saalistusvietti päälle ja teen mitä tahansa päästäkseni fyysiseen läheisyyteen. Tästä syystä en myöskään oikein luota miehiin, uskon että vaikka joku mies minusta pitäisikin, niin toisen tarpeeksi kuuman naisen tavattuaan unohtaa helposti sopimukset, ellei suhde ole todella vakaalla pohjalla ja mies epätavallisen esimerkillinen luonteeltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi