Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teiltä psykiatriset lääkkeet vieneet seksihalut kokonaan?

Vierailija
06.04.2018 |

Muita kohtalotovereita, joiden seksielämä kuihtui kasaan masennus -ja/tai psykoosilääkkeiden käytön seurauksena? On kulunut jo yli vuosi näiden lääkkeiden lopettamisesta, mutta seksihaluni eivät ole palautuneet. Käytin niitä yli kaksi vuotta. Alapääni on kuiva ja tunnoton, en kykene saamaan orgasmia laisinkaan. Jos olisin tiennyt että nämä lääkkeet voivat tuhota seksuaalisuuteni jopa pysyvästi, en olisi niitä koskaan aloittanutkaan. Niistä kun ei ollut edes mitään hyötyä, ja ne aiheuttivat kasan muitakin ongelmia. Kuinka olette pärjänneet tämän ongelman kanssa?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta lapset ovat

Vierailija
2/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Voxraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ennen lääkkeitä olin tosi seksuaalinen. Käytin niitä tosin vain joitakin kuukausia, en edes muista kauanko. Kaikki muistikuvat siltä ajalta on ihan sekaisin, jotain 2-5kk kuitenkin. Sitten tutustuin mieheeni ja lopetin lääkkeet. Tuosta on aikaa noin 2-3 vuotta ja vaikutukset näkyy yhä, vaikka vähän tilanne on kuitenkin parantunut. Voin vain kuvitella jos olisin niitä parikin vuotta ehtinyt napsia...

Vierailija
4/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta lapset ovat

Sinulla sentään on periaatteessa halut tallella, ne vain pitää kaivaa esiin. Ihan eri asia, kuin psykiatristen myrkkyjen aiheuttama seksuaalisen toimintakyvyn häiriö. Itse käytin Cipralexia 8-kuukautta, ja sen jälkeen on orgasmit olleet kiven alla. En kykene tulemaan, en vaikka mitä teen. Myös kiinnostus seksiä kohtaan on vähentynyt huomattavasti.

Vierailija
6/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Juuri äsken taas annoin itselleni orgasmin :) Hyvää teki.

Vierailija
7/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Voxraa.

Käytin sitä jonkin aikaa, menetin sen takia yöuneni. Se teki minut ihan levottomaksi ja hermostuneeksi. Tämän valmisteen kokeilu välttääkseni seksuaalinen vahinko on täysin turha, kun se on jo tapahtunut :( Jokaisen näitä lääkkeitä käyttävän pahin pelko on juuri tämä. Seksuaaliset sivuvaikutukset kun ovat näissä lääkkeissä erittäin yleisiä, koskee siis kumpaakin aloituksessa mainitsemaani lääkeryhmää.

Ap

Vierailija
8/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt aika montaa lääkettä ilman haittoja, esim.SSRI-lääkkeistä EI ole tullut orgasmivaikeuksia. Itse masennus kyllä verottaa seksihaluja.

Vierailija
9/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä sitä työttömilllä paljon seksihaluja tarvitse ollakkaan,

runkkaajia suurin osa muutenkin

Vierailija
10/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut on tallella mutta Concerta tekee minut melkein impotentiksi.

Vierailija
11/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viisikymppinen mies jolla mielialalääkitys vuodesta 2000, mikäli muistan oikein. Kykyjä olisi mutta haluja heikommin eli libido-ongelma kaiketi kyseessä. Onneksi vaimo on sillä saralla melkoinen tylsimys niin ei ole mikään ongelma kuin vain mieltä kaihertaa.

Vierailija
12/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Juuri äsken taas annoin itselleni orgasmin :) Hyvää teki.

Se täytyi oikein tulla tänne ilmoittamaan? Ihan tahallaan retostelet asialla juuri tässä ketjussa, joissa ihmisillä on oikeasti paha vaurio lääkkeiden takia eivätkä he kykene ilmaisemaan seksuaalisuuttaan mitenkään. Todella mautonta ja tahditonta, mutta mitä tältä palstalta voi odottaakaan... Hehkuttakaa vaan näitä paskalääkkeitä, tulette huomaamaan että teidän seksielämänne kuolleentuu pois pikkuhiljaa. Kyllä monilta hymyt hyytyy, kun huomaavat kuinka nämä lääkkeet vievät kaikki seksihalusi pois ja kykysi saada orgasmi. Näitä tapauksia on kirjaimellisesti tuhansia, mutta niitä peitellään ja uhreja häpäistään pysymään asiasta hissukseen. 

Vierailija
13/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt aika montaa lääkettä ilman haittoja, esim.SSRI-lääkkeistä EI ole tullut orgasmivaikeuksia. Itse masennus kyllä verottaa seksihaluja.

Masennus voi tilapäisesti viedä kiinnostuksen seksiin, mutta ei masennus aiheuta genitaalialueen puutumista ja orgasmikyvyttömyyttä (anorgasmia). Se ei myöskään alenna tuntoa kehon muilla erogeenisilla alueilla. Ei todellakaan, jokin tällainen on 100%:sesti lääkkeiden aiheuttamaa. Olet siten todella onnekas, jolle ei ole tullut minkäänlaisia haittoja näistä lääkkeistä. Kuitenkin tilastojen mukaan yli 90% SSRI-lääkkeiden käyttäjistä kokee negatiivisia seksuaalisia sivuoireita, joista osalle käyttäjistä tila jää pysyväksi. Se tunnetaan nimellä PSSD eli Post SSRI Sexual Dysfunction. Tähän tilaan ei ole olemassa tehokasta täsmähoitoa, sillä sen tarkkaa syntymekamismia aivoissa ei tiedetä. 

Vierailija
14/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta lapset ovat

se on vähän kuin entisellä isännällä: ainoat elämän ilot oli vittu ja virsikirja, mutta lapset olivat repineet kummatkin piloille!

Vierailija
15/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

marjatta-38 kirjoitti:

eipä sitä työttömilllä paljon seksihaluja tarvitse ollakkaan,

runkkaajia suurin osa muutenkin

Miten vitussa tuo nyt liittyy ketjun aiheeseen yhtään mitenkään? Voi luoja miten tyhmää porukkaa täälläkin on.

Vierailija
16/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Remeron synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Vei seksihalut ja teki orgasmikyvyttömäksi. Jossain vaiheessa vaihdettiin Ixeliin, halut ja o-kyky palautui heti. 

Vierailija
17/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaiset, ketjun aiheeseen mitenkään liittymättömät vastaukset pilaavat muuten niin tärkeästä aiheesta olevan ja mielenkiintoisen ketjun. Jos ei ole muuta tekemistä kuin aukoa sitä turpaansa, niin kannattaa laittaa se kone kiinni ja mennä tekemään jotain muuta kehittävää. 

Vierailija
18/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Olen syönyt psykoosilääkkeitä yli kymmenen vuotta ja tunne-elämä on täysin kuollut. Seksi jotenkin onnistuu, mutta en siis tunne mitään tunteita ketään kohtaan joten pelkkä jyystäminen ei ole kovin mielekästä.

Vierailija
19/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, enpä ole asiaa ajatellut aiemmin, mutta mahdollista on. Käytin SSRI-lääkkeitä 2012-2013, ja olin kyllä sitä ennen huomattavasti halukkaampi. En ole ajatellut aiemmin että muutos johtuu mahdollisesti noista lääkkeistä! Ei multa sentään halut oo kokonaan häipyneet, ja huomaan siinä kyllä selkeän eron, riippuen siitä miten itsevarmaksi itseni milloinkin tunnen (ongelmia itsetunnon kanssa...) ja onko muuten ahdistusta yms elämässä. Eli en vieläkään sanoisi varmaksi että nuo lääkkeet ovat muuttaneet jotain.

Vierailija
20/44 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksihaluja, mutta kyvyn saada orgasmin veivät. Oli surkeaa, kun pääsi kyllä lähelle sitä huippua, mutta ei vaan lauennut. Nyt onneksi masennus on poissa samoin kuin lääkkeet ja orgasmit palautuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan