Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laiska äiti

Vierailija
06.04.2018 |

Ja sen takia olen kasvattanut lapseni huonosti. Olen pyrkinyt tekemään kaiken helpoimman kautta enkä ole pahemmin rangaistuksia tai kieltoja ladellut. Perus säännöt on mistä pidetään kiinni, eli kotiintuloajat ja ei alkoholia tai tupakkaa. Olen myös opettanut että me emme tule koskaan olemaan niin köyhiä, että pitäisi varastaa. Vaikka ei kaikkeen ylellisyyten olekaan varaa, niin varastaminen on todella noloa. Myöskin koulukiusaamista tai muutakaan kiusaamista ei hyväksytä ja heikompia on puolustettava. Koulut on käytävä ja otettava vastuu teoistaan. Siinä se hyvä kasvatus. Loppu onkin sitten pelkkää löysäilyä.
Olen laiska kokki, joten lapsi on tottunut että syödään paljon ulkona ja pikaruokaa. Itse olen perso herkuille, joten lapsi on oppinut siihen myös. Itse en jaksa mitään harrastaa, niin ei jaksa lapsikaan.
Mielestäni on tekopyhää pakottaa toinen harrastukseen mitä en itsekään viitsisi tehdä. Ei syödä vihanneksia tai hedelmiä juuri yhtään. Lapseni ja minä ollaan lievästi ylipainoisia. Myös lapseni on laiska. Voi maata sängyssä valehtelematta yli 24h putkeen kännykkä kädessä. En jaksa tai halua riidellä hänen kanssaan mistään ruutuajasta koska itsekin olen jatkuvasti ruudun äärellä.

Jos nyt saisin aloittaa kaikki alusta, niin tekisin niin paljon eri tavalla. Täytyyvaan toivoa, että lapselle tulee enemmän järkeä päähän ja ymmärtää jossain kohtaa terveellisen ruuan ja liikunnan päälle. Hän on kohta 17v.
Tuntuu kuitenkin kivalta kuulla olevansa maailman paras äiti...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin yhdessä lenkille, hopihopi

Vierailija
2/4 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mielikuva kahdesta veltosta mätisäkistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päivä on uusi alku. Huomenna syötte banaanin sitten porkkanan. Käytte kävelyllä yhdessä. Pienestä lähtee ja tulee energiaa.

Luuletko että kaikki muut menee ulos ja harrastuksiin tähdenlentona? Kyllä kysyy tahdonvoimaa ja pakotusta. Tietää että siitä seuraa hyvä olo

Vierailija
4/4 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen päivä on uusi alku. Huomenna syötte banaanin sitten porkkanan. Käytte kävelyllä yhdessä. Pienestä lähtee ja tulee energiaa.

Luuletko että kaikki muut menee ulos ja harrastuksiin tähdenlentona? Kyllä kysyy tahdonvoimaa ja pakotusta. Tietää että siitä seuraa hyvä olo

Jos liikunnasta tulee sulle hyvä olo ei tarkoita että kaikille tulee.