Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen innostumaan seksistä loppuraskauden aikana?

Vierailija
06.04.2018 |

Meillä oli ihan normimäärä seksiä jonnekin kuudennelle kuulle. En ole varsinaisesti lihonut raskauden takia, mutta onhan tämä raskausmaha nyt tietenkin aika iso ja turvotustakin kehoon kertynyt, ne kuuluu asiaan. En mielestäni ole muuttunut mitenkään pelkäksi äidiksikään enkä koko ajan vain hössötä raskaudesta tai vauvasta tms. Omasta mielestäni olen siis aika samanlainen ihminen kuin vielä puoli vuotta sitten. Mies välttelee seksiä eikä halua puhua siitä että haluaako vai ei seksiä. Minun tekee koko ajan ihan hirveästi mieli. Miten saan hänet innostumaan seksistä nyt loppuraskauden ajaksi? Osaisiko erityisesti miehet antaa vinkkejä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettele, tee aloitteita, kerro että haluat ja jos ei viimeistään oraali toimi niin miehesi on frigidi. Asennolla on merkitystä. Miehenä mulla kutistui sekunneissa kun mahan sisältä tuli liikettä. Se oli vähän liikaa kun tuntui että sieltä potkitaan. Sivusta ja tietenkin takaa onnistui jo paremmin.

Ei mua se raskaus haitannut ja mikä lie lätkytys mihin osallistuttiin niin siellä täti kertoi että seksiä voi harrastaa normaalisti. Joo mutta ei voi kun tulee monoa sisältäpäin. Perinteinen mies päällä eli lähetyssaarnaaja ei onnistunut jotain 5-6 kuukauden raskauden jälkeen. Halut kyllä keksii keinot ja asennot. meillä niitä oli molemmilla. Mulla aina ja naisella vaihtelevasti.

Loppuraskauden halukkuus on luonnon tapa saada synnytys alkamaan. Tämä ei ole mikään vitsi vaan ihan oikeasti seksi on yksi millä se ulostulo voi käynnistyä. Se vatsa kun väkisin tuossa vaiheessa on tiellä niin ota asento ja sano sille miehellesi että siinä olisi nyt halukasta tyrkyllä. Joko toimii tai ei.

Vierailija
2/4 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nainen on todella luonnonmukaisen kaunis ja saa halut heräämään jo pelkällä olemassaolollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun omakin vaimo olisi noin halukas...

Vierailija
4/4 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi että seksi kypsyttää paikkoja pikkuhiljaa ja ”jumppa” auttaa kudoksia myös palautumaan nopeammin synnytyksen jälkeen.

Miestä saattaa myös häiritä maha ja ajatus vauvasta teidän välissä, joten kannattaa kokeilla asentoja, joissa mahaa ei niinkään huomaa 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi