Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveriäidit eivät halua minua kanssaan vaunulenkille!

Vierailija
06.04.2018 |

Koska minulla on kuulemma "hitaammat" vaunut.

Ne on ihan tavalliset, käytettyinä saatu.

Näillä muilla on sellaisia kalliita juoksuvaunuja ja -rattaita (thule ja mitä näitä on).

Tuli kamalan paha mieli kun niin haluan kokea tämän äitiyden yhdessä minun kavereiden kanssa. Tai siis olisihan se yhteisöllisyys sellainen kiva lisä siihen juttuun.

En oikein tiedä miksi avaudun tästä täällä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on juoksurattaat?

Vierailija
42/49 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh? Taitaa olla ihan hyvä että aikoinaan lenkkeiltiin ihan vaan perheen kesken ja käytiin silloin tällöin lähihuoltsikalla kaffeella. Kuulostaa aika villiltä meiningiltä nuo brunssit ja HoppLopit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-astemeiningillä siis. Lapsen hankkimiseksi pitäisi kyllä olla viranomaislupa ja kortti, tällaiset mutsit kuten sun "kaverisi" kasvattaa samanlaista kusipääsakkia vissiin maailman tappiin asti...

Vierailija
44/49 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...En tosin ottanut sitä mahdollisuutta huomioon että Ap:han saattaa itse olla kusipää ja "ystävät" liian munattomia sanomaan suoraan. En tiedä.

Vierailija
45/49 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan kamalaa että tuollaiset ihmisinä kehittymättömäksi jääneet kasvattavat lapsia. Aivan oikeasti kamala ajatus. Lapsiparat. Ei mitään mahdollisuutta kasvaa normaaliksi ihmiseksi. Jos siis on totta tämä aloitus, kuulostaa niin uskomattomalta.

Vierailija
46/49 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap- kulta! Mun sympatiat on täysin sun puolella. Mutta ymmärrät varmaan tällaisten äiti-ryhmien idean, kun olet itsekin mukaan hakeutunut?

Tarkoitus on löytää samanhenkisiä perheitä, joiden lasten kanssa omat lapset sitten käyvät leikkitreffeillä, synttäreillä ja sitten myöhemmin harrastuksissa ja yökylässä. Ja idea on juuri samanhenkisyys, eli jos huomataan että sinulla ei ole esim varaa Thulen tai Northin tai Bumbleriden rattaisiin niin olet auttamatta väärä ihminen siihen ryhmään. Ihan vain siitä syystä, että ei sinulla sitten tule olemaan varaa niihin muihinkaan juttuihin mitä seuraavan 15 vuoden aikana tulee, kuten harrastuksiin ja Hopplopp synttäreihin, ratsastustunteihin ja nappulakiekkoon.

Ja tämä ei siis ole mikään kritiikki, vaan ihan vain mikä näiden ryhmien dynamiikka ja tarkoitus on.

Mulla on kolme lasta ja kahden nuorimman kanssa ollaan oltu ryhmässä, ajeltu kerran viikossa Kaivariin vaunulenkille ja sitten Karuselliin tai Ursulaan brunssille tai sitten Westendiin tai johonkin muuhun paikkaan. Itse tykkään että on ihan kivaa ja olen saanut oileita ystäviäkin.

Ehkä sinun kannattaa etsiä kaveriäitejä ns "lähempää kotoa". Tai olla enempi ihan oikeiden kavereiden kanssa.

Mut haleja ja tsemppiä sinulle!

Ja kun avioero iskee niin sen jälkeen lontustelet itseksesi lähiössä. Muistelet aikuispissis "kavereitasi". Voimahali tulevaisuuteen. 😬

Vierailija
47/49 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosista aikuispissiksistä kannattaa pysyä kaukana ettei omakin pää pehmenny.

Vierailija
48/49 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 ootko tosissas vai trolli?

Vierailija
49/49 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt vee! Mikä on muka "leikkitreffit"? M23