Kaveriäidit eivät halua minua kanssaan vaunulenkille!
Koska minulla on kuulemma "hitaammat" vaunut.
Ne on ihan tavalliset, käytettyinä saatu.
Näillä muilla on sellaisia kalliita juoksuvaunuja ja -rattaita (thule ja mitä näitä on).
Tuli kamalan paha mieli kun niin haluan kokea tämän äitiyden yhdessä minun kavereiden kanssa. Tai siis olisihan se yhteisöllisyys sellainen kiva lisä siihen juttuun.
En oikein tiedä miksi avaudun tästä täällä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ehdota niille juoksukilpailua ja näytä, että juokset omien vaunujesi kanssa aivan yhtä nopeasti kuin hekin.
Ei me juosta niiden vaunujen kanssa, laitetaan kyllä lenkkivaatteet päälle ja kävellään reipasta vauhtia. Ap
Pitäähän niillä vaunuilla päästä lujaat, että saadaan kehittymättömät aivot oikein kunnolla vatkattua tärisevissä pikavaunuissa. Suomalainen asfaltti kun ei ole tasaisuudestaan tunnettua puhumattakaan mukulakivistä, sorateistä ja korokekivireunoista ym.
Ei kai kaikilla vaunuilla kannatakkaan juossa, mutta kävellä nyt voi jokaisilla vaunuilla.
Miten niillä porukassa lenkkeillään? Kaksi mammaa vaunuineen ymmärrän, mutta useamman. Eihän ne mahdu pyörätielle rinnakkain ja peräkkäin kulkiessa ei juttelu onnistu. Vai mennäänkö siinä peräkkäin veren maku suussa niin lujaa, ettei pystytä puhumaan? Taikka eihän se silloin ole kovin yhteisöllistä...
Ovatko he siis todella kavereitasi? Oletko ollut vaunulenkeillä heidän kanssaan? Oletko jäänyt porukasta?
Sanoivatko he todella suoraan päin naamaa, että sulla on liian hitaat vaunut?
Olen aina luullut, että lastenvaunujen nopeus riippuu niiden työntäjästä.
Otsikon perusteella luulin avauksen koskevan jonkinlaista ihmissuhderistiriitaa...
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hetkinen.
Minkä ikäisiä mammoja
teini-äitejäkö?
Siis ei me juosta vaan laitetaan kyllä lenkkivaatteet päälle ja kävellään reippaasti. Sitten mennään yhdessä johonkin kivaan kahvilaan tai vauvabrunssille. Tai kylään jonkun luokse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen.
Minkä ikäisiä mammoja
teini-äitejäkö?
26-31 väliltä. Ap
Voi kuulee, et sä tarvitse noin huonoja kaveriäitejä. Ilkeitä ne on. Mukavia vaunulenkkejä sulle ja vauvalle.
Ei voi olla totta. Ota se vauva kantoliinaan ja juokse. Miten kukaan voi sanoa mitään noin typerää, hitaat vaunut.
Kävin jo peukuttamassa 2:n kommenttia, mutta täytyy vielä sanoa, että tämä on ehdottomasti tyhmintä "kaveriäiti"-ajattelua mitä olen ikinä kuullut. Onneksi tuollaista idioottimaista kilpavarustelua ei ollut vielä keksittykään kun omat lapsemme olivat vaunu-iässä.
Onneksi nuo muijat tulevat oppimaan, että äitiys on paljon kipeämpää ja vaikeampaa kuin vaunulenkkien km/ h. Onnea heille vaan.
Hyi sattana miten tympeitä ihmisiä sitä onkaan! Liian hitaat lastenvaunut muka!
Häpeävätkä he siis sinun vaunuja? Jos kyllä niin eivät ole oikeita ystäviäsi. Toivottavasti sinulla on muitakin kavereita kuin nämä vaunumamnat!
Tsemppiä sinulle, ap!
Vaunulenkkeily ja sen jälkeen vauvabrunssi kaveriäitien kanssa kuulostaa toiminnalta, joka ei voi päättyä kuin itkuun ja kyyneliin.
Kuinka vanhoja nämä sun kaveriäidit ovat?
Kuulostaa ihan teinipissistouhulta.
"Ei me voida sun Kaa jo sulla on väärän väriset kengät"
Meitähän on monenlaisia, mutta muistan, että itse nautin vauva-ajasta ja sen hiljaisista vaunulenkeistä yksin. Vauvalla kun oli refluksi ja se huusi päivästä suurimman osan. Rauhalliset vaunulenkit yksin. Ah. Myöhemmin on ehtinyt oikein hyvin sosialisoitua taaperon kanssa.
Mutta jos kaipaat seuraa niin vauvaryhmät Facebookissa, perhekahvilat ym. Löydät taatusti parempaa seuraa kuin nuo 😅
Jaaha. Olivat sitten menneet vauvabrunssille ilman minua :(
Meidän whatsapp-ryhmässä oli hiljaista mutta yhden fb:stä bongasin kuvia.
Kun kysyin häneltä miksi minä en tiennyt tästä mitään niin toinen kaveri vastasi että tällä kertaa oli taaperoikäisetkin mukana niin ei olisi autoihin mahtunut.
Ai jaa. Kyllä siellä kuvissa oli mukana yks toinenkin jolla on vain vauvaikäinen. Ja olisin kyllä tullut omalla autolla tai mies olis voinut heittää. Ap
Ehdota niille juoksukilpailua ja näytä, että juokset omien vaunujesi kanssa aivan yhtä nopeasti kuin hekin.