Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liikaa vaadittu työpäivän jälkeen, että...

Vierailija
06.04.2018 |

- minulle ei huudeta, itketä eikä raivota
- minua ei hakata eikä potkita
- minuun ei kosketa millään tavalla
- minua ei tökitä ja tuupita ja hypitä holtittomasti syliin
- minua ei pakoteta tekemään hetkenkään pysähtymättä jatkuvia pakkoliikkeitä
- en halua kuunnella enkä kuulla mitään
- en halua liikkua enkä liikutella mitään enkä halua että mitään liikutellaan vain sitä varten että minun pitää kohta itse liikkua ja liikutella kaikkea loputtomasti kun olen työpäivän aikana tehnyt valehtelematta kymmeniä tuhansia (!!!) liikkeitä herkeämättä, kuunnellut koko päivän paskaa töissä
- minulle ei selosteta jotain asiaa jota en jaksa kuunnella heti työpäivän jälkeen, kuuntelukiintiöni on täysi
- minua ei kiinnosta jos kusit housuusi iso lapsi, tiedät mitä silloin tehdään ihan itse
- älä kerro minulle mitään, älä kysy mitään, älä vaadi mitään
- minulta ei vaadita jotain jatkuvalla syötöllä tee sitä tee tätä kato kuuntele tule mene heiluta kättä jalkaa...
- minua ei vaadita heti sisään tullessa tekemään ja tarjoamaan ruokaa laittamatta vaatteita ja tavaroita ensin paikoilleen ja jokainen laittaa omat tavaransa minne kuuluu

Edes puoli tuntia kotiin tultua? Jooko? Rauha? Hiljaisuus. Ennen kuin pitää aloittaa tämä kotiorjuus...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on liikaa vaadittu. Lapsilla on yleensä paljon asiaa, kun ei ole nähnyt äitiään koko päivänä. Voitko levätä kotimatkalla?

Vierailija
2/9 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankit lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liikaa vaadittu, että rakastaisit lapsiasi?

Vierailija
4/9 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pieniltä on liikaa vaadittu, eivät he ymmärrä. Vähän isompi ymmärtää kun asiasta käydään keskustelua ja perustellaan että miksi. Väittäisin että esim. 7-vuotias koululainen ymmärtää jo, jos tuo hänelle selitetään. Mutta joskus sillä 7-vuotiaallakin voi olla hätä ja ahdistus saada heti kerrottua äidille, jos jotain erikoisempaa on tapahtunut... sellainen sallittakoon lapselle.

Vierailija
5/9 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa vaadittu. Ei lapsi oli mikään kone, jonka voi sulkea puoleksi tunniksi työpäivän jälkeen, vaan ihminen niinkuin sinäkin.

Vierailija
6/9 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chillaa vähän. Mee sohvalle pötköttämään ja ota ne murkulat kainaloon ja katsokaa lastenohjelmia.

Vierailija
7/9 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssii haudallasi kun vihasit piloille.

Vierailija
8/9 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta gobstopper, suomeksi turvantukkija. Ostat sille näitä jättisokeripalloja netistä, ja isket sellaisen kitaan ja sanot, että jos sulla on pika-asiaa, saat esittää sen ennen kuin pyrstöni lätsähtää sohvaan. Ja sitten on puolen tunnin tauko.

Valmiiksi voit tietysti varata jotain kivaa puuhaa muksulle, jota voi touhuta siinä imeskellessään. Kyllähän se on paras tie onneen, että jokaisella on jotain oikeuksia kotona. Vaikka ne vähissä onkin siinä ensi alkuun sekä äidiltä että lapselta.

Vierailija
9/9 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kauheeta teillä. Muuta pois.