Maskuliiniset dominoivat miehet
Mua kiihottaa tosi paljon miehet, jotka ovat voimakkaita ja maskuliinisia. Pidän myös siitä, jos mies ottaa vaimonsa silloin kuin haluaa. Väkivaltaa en hyväksy, mutta pidän ns. kovista otteista.
Kiihotun todella paljon siitä, jos esim. olemme menossa sänkyyn nukkumaan ja mies haluaakin seksiä. Itse en oikein jaksaisi, mutta mies etenisi kaikesta huolimatta. Tämän kaiken tulee silti tapahtua sulassa yhteisymmärryksessä. Eli ei mitään töiden jälkeen kotiin ja heti eteisessä väkisin ottamista. :D
Tajuatte varmaan mitä tarkoitan, mutta kysymys kuuluu: mistä löytäisin tällaisen miehen?
Musta ei varmaan ikinä päälle päin uskoisi, että nautin tuollaisesta. Olen nimittäin 22v nuori nainen. Olen kaunis, hoikka mutta kurvikas ja pitkä säärinen. Tykkään myös laittaa ruokaa ja matkustella, olla itsekseen yms. Lapsia en todennäköisesti koskaan halua. Ja opiskelen yliopistossa.
T. 22v nuori nainen
Kommentit (15)
No sinä olisit nainen juuri omaan makuuni. Ei tuollaisia naisia silti missään oikeasti tapaa.
M43
Minulle tuli vain mieleen että ap on kamalan nuori.
Eli fantasioit raiskatuksi tulemisesta?
- 22v yliopistomimmi
- Ei ole kuullut Tinderistä
Ap on vanhan sedän mielikuvituksen tuotetta.
Eli haussa on jykeväleukainen dominaattori, jonka matala ääni saa alapään värähtelemään.
sanoisin että tuollaisia miehiä löytyy etenkin jostain talouskouluilta (talouteen liittyviltä korkeamman asteen kouluilta). pitää tosin olla aika tarkkana ettei saa vaan jotai ääliötä oikeesti ok:n miehen sijaan. ei nyt sillä ettei missään muualla tollasia olis.
jotenkin tollaset miehet tosin vaan tunnistaa :D
Vierailija kirjoitti:
- 22v yliopistomimmi
- Ei ole kuullut Tinderistä
Ap on vanhan sedän mielikuvituksen tuotetta.
Olen kuullut kyllä Tinderistä. Ei vain ole palvelu ihan mun makuuni, kokeiltu on.
Ps. Enkä myöskään pidä yhden illan jutuista tai sekoiluista.
AP
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli vain mieleen että ap on kamalan nuori.
Mule tuli mieleen, että ap on mies, joka toivoisi löytävänsä tuollaisen pimatsun.
Kukahan tuon on kirjoitanut, joku setämies? Tuskin ainakaan 22v muidu ."Olen nimittäin 22v nuori nainen. Olen kaunis, hoikka mutta kurvikas ja pitkä säärinen" hehheheh.
Wtf? :D Mikä tuossa aloituksessani oli epäuskottavaa?
Ihan nainen täällä ruudun takana on. Vuonna -96 syntynyt olen.
AP
Huoh kuulostaa niin jonkun miehen kirjoittamalta :D
Tuohan on naisten yleisin seksuaalinen fantasia. Tuollaisilla miehillä on parhaiten kysyntää seksideiteillä, tai muutenkin haettaessa puhtaasti seksiä. n. 99% naisista on enemmän tai vähemmän alistuvia.
Toki saattaa olla vaikea löytää kuvattua miestä jonka sisältä löytyisikin kiltti ja keskusteleva perheenisätyyppi.
Meilläpä akka totisesti tietää paikkansa, eikä haraa vastaan, kun lemmenleikkiin käydään. Jos Sinulle kelpaa se työssä viihtyvän rooli niin olisitpa oiva tamma talliini. Itse olen onnekkaasti jo eläkkeellä. Ruotsissakin asunut. Lapsia on jo muutama, mutta tulevat toimeen omillansa. Laitatko yhteystiedot niin päästään koettamaan yhteiseloa ja tulee suku tutuksi.
Tarkoitat siis sitä, että miehen pitää olla määrätietoinen mutta vain sinun määräälläsi tavalla.
Se, että mies on määrätietoinen ja ottaa mitä haluaa, tarkoittaa sitä, että mies panee sinua ja sinä annat tai sitten annat ja itket. Jos valitset ja haluat tällaisen miehen niin kestät seuraukset koska oma valinta.