Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Murra tunnelukkosi! Oletko hyötynyt tästä Kimmo Takalan kirjasta?

Vierailija
06.04.2018 |

Täällä joku suositteli kovasti Kimmo Takalan kirjaa Murra tunnelukkosi. Ykkösosan olenkin jo lukenut, tämän Tunne lukkosi. Haluaisin kuulla lisää kirjan sisällöstä. Onko siinä jotain harjoitustehtäviä? Ovatko ne vaikeita?

Entä muut Kimmo Takalan kirjat? Onko joku täällä lukenut koko tuotannon? Mitä muita kirjoista erityisesti suosittelet näiden kahden kirjan lisäksi?

PS. Älkää poistanut tätä keskustelua. En ole tämä täällä tunnetuksi tullut äitihullu, kivikissa jne. Olen vain ihminen, joka haluaa parantaa omaa mielenterveyttään näiden Kimmo Takalan oppaiden avulla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/9 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuunnellut sen äänikirjana, tehden töitä samalla, joten en uskalla kauheasti analysoida sisältöä. Lainaa kirja kirjastosta, jos et halua satsata omaan kappaleeseen. Kyllä sen verran uskallan sanoa, että siitä varmasti jotain ajatuksia herää. 

Siinä oli sellaisia lapsiosamielikuvaharjoituksia ja koin ne vähän vieraiksi, tai sitten olen paatunut tapaus XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut sen äänikirjana, tehden töitä samalla, joten en uskalla kauheasti analysoida sisältöä. Lainaa kirja kirjastosta, jos et halua satsata omaan kappaleeseen. Kyllä sen verran uskallan sanoa, että siitä varmasti jotain ajatuksia herää. 

Siinä oli sellaisia lapsiosamielikuvaharjoituksia ja koin ne vähän vieraiksi, tai sitten olen paatunut tapaus XD

Kiitos!

Ap

Vierailija
4/9 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, ja tunnistin lukot. Eipä kirja kuitenkaan kertonut miten niistä pääsee eroon.

Vierailija
5/9 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se ihan mielenkiintosta analysoida omaa käyttäytymistä ja pohtia mistä se johtuu jne. Olis vaatinu enemmän aikaa. Luin netistä jotain hetken lainassa ollutta. Tykkäisin tällasesta enemmän paperisena.

Vierailija
6/9 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoipas hyvinkin.

Vierailija
7/9 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin, että ”murra munalukkosi” #nukkumaanmenoaika

Vierailija
8/9 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaamalla sen kirjastosta jouduin merkityksi lainaajarekisterin kautta epävakaaksi henkilöksi ja nyt minua kuunnellaan valtion toimesta eteisen pistorasian, josta kuuluu naurua - välityksellä.

Vierailija
9/9 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, itse samaa mieltä kuin joku aiempi. "Tunne lukkosi" auttoi kyllä ehkä sanallistamaan sen, mitä sisimmässäni tiesin ja tunnistin. Mutta mitä sen jälkeen? Kelaanko, että no kun mulla on nyt tämä ja tämä lukko, niin siksi olen tällainen ja tällainen. Että ihan kiva kun sen tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi