Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävät karvapillut!

Vierailija
21.04.2006 |

ystäväni kanssa tuli puhetta alapäänkarvoista ja hän kertoi, ettei siisti kun bikinirajaa vähäsen. itse ajan myös häpäreistä ja pepusta (olen luonnostaan tosi karvainen) ja mua oikeen ällöttää sellanen karvareuhka kun kihara pöheikkö on ku joku viidakko!! eikö lähes kaikki aja alapäätänsä muka ' ' kolmioksi' ' !?!?!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien vain lyhennän saksilla. Itseäkin alkoi hirveästi kutittaa höyläämisen jälkeen.

Vierailija
2/25 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tosin karvaa on luonnostaankin aika vähäsen missään päin kehoa, joten ei tuo alapääkään ole sieltä röyheimmästä päästä. Mutta mitään en sieltä kyllä ajele. Nainen on luonnostaan karvainen samoin kuten mieskin ja niillä karvoilla on tehtävänsä eikä niitä minun mielestäni ole mitään syytä leikata pois. Minusta karvat on aikuisen naisen merkki ja posliinit jotenkin luonnottoman näköisiä. Kerran yritin bikini-rajaa siistiä ja sänki pisteli ja kutisi monta päivää. Ei ole vaivan arvoinen.

Lisäksi suurin osa mun tuntemistani naisista siistii vaan vähän bikini-rajaa, jos sitäkään. Yhden tunnen, joka muotoilee karvoitusaluetta säntillisemmän malliseksi (on myös luonnostaan tosi karvainen), muttei hänkään häpyhuulista tai pyllystä karvoja pois aja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan myös häppäreistä ja persvälistä. Ja bikinirajat aina siistit. Vihaan karvoja yli kaiken ja mies rakastaa antaa suuseksiä vain kun oon ajellut. Ei oo kiva nuolla, jos karva irtoo ja jää suuhun.

Yks mun kaveri ei ajellut ennen kuin miehen kielikoru jäi kiinni sen pillukarvaan. Ei kiva.

Pidän pikkukolmiosta tai posliinista. Nyt tosin oon raskaana ja näköyhteys katkaistu, mutta peili apuna ;)

Vierailija
4/25 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku tarvitsee peiliä tai muuten näköyhteyttä pimperon ajeluua, Kyllähän sen tuntee ja höylää voi pitää läheltä terää kiinni. Nyppiminen on sitten eri juttu.

Vierailija
5/25 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha on kato aikas iso ja ei siten voi nähdä alas juuri mitään, joten parempi pitää peiliä apuna, jotta tulee kaunista jälkeä

t. are you stupid?

Vierailija
6/25 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kivempi imeskellä palleja ja vehkeitä.

T.POSLIINI

Vierailija
7/25 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me miehet niitä siistitäänkin. Ei vain sinun miehesi.

Vierailija
8/25 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ollaan erilaisia. Itse " lyhennän" pahimmat saksella joskus ajan bikinilinjaa,mutta tällähetkellä tuntuu että on muuta tekemistä kun ajaa p-karvat. Mulla ei ole runsasti karvoitusta. Mua häiritsee myös sitten kun jälkeenpäin kutiaa ja ihottumaakin tulee. Sattuu.. Mun mielestä karvat eivät ole ällöttäviä. Kuka muuten keksinyt että niitä oikeasti kuuluu ajaa??????

Vierailija
9/25 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan karvainen pimpsa toisaalta aika riettaan näköinen

ja saa halut omalla tavallaan valloilleen

ja runsaskarvaiset (yleensä tummanainen) naiset kokemuksesta ovat huomattavasti märempiä kuin hetokarvaiset naiset

-mici-

Vierailija
10/25 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömiä ja luonnottoman näkösiä. Ajelin kerran omani ihan mielenkiinnosta pois ja olipas hikisen ja typerän tuntunen ja näkönen pimpero.

Ja karvaton mies ei mulle myöskään kelpaa. Niitä saa olla jppa selässäkin ; )

Vierailija
11/25 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut tämän olevan suht yleistä, mutta ilmeisesti olen väärässä.

Hyvin onnistuu ja tyytyväisyys lopputulokseen on taattu ;)

Vierailija
12/25 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nainen ajele alapäätä posliiniksi/kolmioksi/kiitoradaksi , niin ei todellakaan tipu suuseksiä. Karvatoosa YÄK.

Ja todellakin ajelen myös kassini ja varren.

Toi " ei ajelu" /luonnollinen karvoitus sopii ihan hyvin mummoille ja papoille sekä yli 45V:lle.

Mies35v

Vierailija
13/25 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö herra 35v itseään jotenkin nuorena vai? Ja taas toisaalta tunteeko hän itsensä sitten 10 vuoden kuluttua niin vanhaksi ettei seksiäkään enää taida juuri olla eikä ole niin väliksikään??? Joku lähempänä teini-ikää oleva voisi päästää suustaan jotain tuollaista :) No ehkä herran henkinen ikä vastaa paremmin tuota teini-ikää....

Vierailija
14/25 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ajella. En kyllä ajattele omassa siistimisessä miestä sinänsä, vaan itseäni. Omat pitemmät karvat jotenkin ärsyttävät mua. En ajele, koska tuloksena on ollut tulehtuneita karvatuppeja ja ihan saatanallinen kutitus (kokeiltu on).

Viime aikoina on leikattu miehen karvoitusta vähän lyhyemmäksi, koska karvat jäävät vähän joka väliin muuten. Ja on myönnettävä, että näyttääkin jotenkin paremmalta kun peli pääsee esiin sieltä karvan keskeltä. Posliinimies olisi kumminkin musta aika ällöttävä ilmestys.

Vierailija
15/25 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tulehdu karvatupit mutta häpärien kans ei koskaan mitään ongelmaa! aina terävällä terällä, pyyhkii kasvovedellä/puhdistusaineella ja päälle apteekin perusvoide..

karvaisena musta tuntui likaiselta ja en haluais et mies nuolis mua.. puistattaa oikeen ajatuskin miltä miehestä tuntuu ku kiharat karvat kutittaa kieltä! yäkj!

Vierailija
16/25 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota en pidä itseäni nuorena ja ton 45 heitin sen takia, että yleensä sen ikäsillä ja vanhemmilla on tosta ajelusta/posliinista semmoset mielipiteet että pitäs olla perus karvaturri.

Kun taas sitten en ole juurikaan esim 30v ja alle naisia tavannu joilla ois älytön karvareuhka. Ja kun ikäiseni ja nuoremmat saavuttavat ton 45, niin silloin toi posliini/ajelu on ihan tavallista, loogiikkaa?

Ja mulle on ihan sama mitä mieltä olet mun henkisestä iästä, ja voi se aika matala ollakkin, sonot sanos Matti? Ja se oli siis minun mielipiteeni ei tieteellinen FAKTA, joten voit rauhassa pitää oman karvapuskasi.

35v

Vierailija
17/25 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten on, käsitykseni mukaan esim. yleisissä uimahalleissa ja kylpylöissä saatetaan helposti tuijottaa posliinin takia. onko posliinit yleisiä naisten puolella?

Vierailija
18/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kyllä harvoja naisista jotka nuolevat kiveksiä mutta tuntuu hyvältä elikä olet todella nainen.

Vierailija
19/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöystäväni ainakin halusi alapäänsä karvattomaksi ja sanoi että se on kesällä viileämpää, ja hän halusi sen siskonsa  kanssa niin tehtiin me olemme yhdessä ilman mustasukkaisuutta, ja me asutaan Espanjassa yhdessä. Mutta ei ole niin takapajuinen maa. Siellä saa olla aivan hyvinkin 2 tai useampi nainen jos kaikki tulee toimeen.

Vierailija
20/25 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehän en karvojani höylää. Saksittelen kyllä hieman bikinirajaa ja lyhentelen isompia tupsukoita. Jos on jorma tulossa kylään, niin kampaan keskelle jakauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi