Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Android-puhelin soittelee itsekseen! Mitä ihmettä?

Vierailija
06.04.2018 |

Puhelimeni on soittanut muutaman kerran itsekseen jollekulle kavereistani. Pari kertaa kesken toista puhelua, siten että yhtäkkiä kuulen puhelimen valintaäänen kesken keskustelun. Olen heti katkaissut käynnissä olevan puhelun, enkä tiedä olisiko puhelin yhdistänyt uuden puhelun ryhmäpuheluksi vai miten olisi toiminut.

Samoin joskus puhelin on alkanut soittaa jollekulle muulle etsiessäni yhteystiedoista oikeaa. Olen aina ajatellut, että olen itse vahingossa painanut väärää nappia, mutta tänään puhelin teki jotain vielä oudompaa. Olin messengerissä lukemassa kaverin A viestejä, kun puhelin alkoi aivan yllättäen soittamaan kaverille B, vielä sellaiselle, jota näen melko harvoin ja jolle minulla ei ollut mitään syytä soittaa.

Mitä ihmettä tässä oikein tapahtuu ja miten saan puhelimen lopettamaan tämän? Inhottavaa pyydellä anteeksi näitä vahinkopuheluja, kun en ole itse niitä millään lailla halunnut edes tehdä.

Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänikomento päällä?

Vierailija
2/7 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika täällä. Kiusallisia tilanteita. Ei liity äänikomentoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä soittaa jos näytössä jotain likaa juuri sopivasti luurin kohdalla.

Posken hiki voi soittaa, halkeamat näytössä aiheuttaa ongelmia.

Yhdessä vaiheessa puhelimeni soitti lukuisia puheluita itsekseen, vaikea sanoa mistä johtui. Toki puhelimeen oli ladattu myös vaikka mitä softia play kaupasta.

Vierailija
4/7 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös säännällöllisesti käynnistää puhelin uudelleen.

Mun Lumia alkoi tekeem tuota eikä auttanut edes tehdasasetusten palautus joten vaihtoon meni.

Vierailija
5/7 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lika tosiaan voi sekoittaa kosketusnäytön. Omakin puhelin oli keittiön pöydällä kun paistoin jotain ja pannulta roiskunut pieni rasvatippa sitten itsekseen valitsi jotain kohdalla olleita asioita. Koitin pyyhkiä mutta piti lopulta pestä näyttö varovasti pesuaineella ennen kuin puhelin suostui rauhoittumaan.

Vierailija
6/7 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone tekee ihan samaa joskus. Voi soittaa, vaikka olisi pöydällä paikallaan usean metrin päässä.

Vierailija
7/7 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun soittelee myös kesken toista puhelua, ja se myös lopettaa sen puhelun, jota tarkoituksella puhun. Sit yht'äkkiä luurissa onkin esim äitini 😮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi