Uskomaton tilanne vaihtarin kanssa
Nyt on kyllä niin uskomaton tilanne etten itsekään ihan sisäistä tätä vielä. Meillä on vaihto-oppilas japanista, hyvin on mennyt tähän asti ja sopeutuminen Suomeen sujunut hyvin. Mutta nyt olen alkanut huomaamaan kummallisia piirteitä vaihtarin ja oman teinini välisestä suhteesta. Ovat nimittäin todella läheisiä keskenään, tänään aamulla huomasin että tyttö oli nukkunut teinini vieressä! Muutenkin huomaan paljon sellaista teinimäistä lepertelyä näiden kahden välillä, istutaan sylikkäin tai leikitään toisten hiuksilla yms. Pitäisikö tästä huomauttaa, meinasin ainakin omalta lapseltani kysyä asiasta. Molemmat ovat samanikäisiä tyttöjä, vaikka omani onkin poikamainen niin kai tämä on vain hyvää kaveruutta?
Kommentit (65)
Onko kukaan vaihtari muuten päätynyt yhteen isäntäperheen lapsen kanssa? Aina olen tätä miettinyt... meinaan jos tulisi jotain ongelmia niin olisi varmaan kiusallista olla loppu vuosi saman katon alla.
T. Ex-vaihtari
Japanissa on normaalia tyttöjen välinen fyysinenkin läheisyys.
Yuri tyttöjä ovat, aloita AP oma terapia katsomalla Shoujo Kakumei Utena nyt alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan vaihtari muuten päätynyt yhteen isäntäperheen lapsen kanssa? Aina olen tätä miettinyt... meinaan jos tulisi jotain ongelmia niin olisi varmaan kiusallista olla loppu vuosi saman katon alla.
T. Ex-vaihtari
Tunnen naisen, joka on naimisissa ex-vaihtariperheensä pojan kanssa. Juttu kai alkoi ihan kaveruutena, mutta jossain kohtaa eskaloitui rakkaudeksi ja tässä sitä ollaan. Onkohan ne olleet naimisissa jotain kymmenen vuotta ja pari muksuakin on.
No se on joko kaveruutta tai tytöt ovat rakastuneet. Mitäs siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Japanissa on normaalia tyttöjen välinen fyysinenkin läheisyys.
No kulttuurieroja olenkin miettinyt, mutta päteekö ne erot täällä Suomessa? Ei kauheasti tytöt keskenään lähentele täällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä vähän outoa että päätyy yhteen isäntäperheen lapsen kanssa, ja vielä tytön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ex-vaihtariEn ole kuullut, mutta perheen isä tietysti opastaa vaihataritytöt seksin saloihin.
En aikanaan päästänyt omaa tyttöäni vaihtoon kun ihan oikeasti pelkäsin että joutuu hyväksikäytetyksi.
Ehkä se on Japanissa normaalia. Meillä töissä oli kiinalainen nainen ja huh, kylläpä hänen sydämellisyys ja läheisyys tuntui hyvin kiusalliselta. Mentiin joka paikkaan käsikynkkää ja hyvä, ettei pussaillut.
Ja hän on perheellinen nainen ja rakastaa kiinalaista miestään syvästi.
Luulen, ap. tapauksessa asian olevan vain kulttuuri sidonnainen.
Kyseessä voi olla kumpi vain: joko he ovat ihastuneita toisiinsa ystävinä tai romanttisessa mielessä. On itse asiassa aika hassua, että teinien suhteita pyritään suitsimaan niin, ettei vaihtareita sijoiteta perheeseen, jossa on samanikäisiä mutta eri sukupuolta olevia lapsia. Samoin eri sukupuolta olevan kaverin luona yökyläilystä tehdään kauhea numero. Monella teinillä saattaa kuitenkin olla romanttisia tai seksuaalisia tunteita samaa sukupuolta olevaa kohtaan, mutta tästä ei olla samalla tavalla huolissaan. Ehkä teiniraskauden pelko on syy, miksi vanhemnat suhtautuvat nimenomaan eri sukupuolta olevien touhuihin niin kiinnostuneesti.
Ehkä tytöt eivät itsekään osaa määritellä suhdettaan. Miksi oikeastaan pitäisi? Tenttaamalla ainoastaan nolostutat heidät. Voit toki sanoa, että kiehnääminen muiden nähden ei ole hyvää käytöstä, mutta muuten en tekisi isoa numeroa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä vähän outoa että päätyy yhteen isäntäperheen lapsen kanssa, ja vielä tytön!
Mitä outoa on isäntäperheessä?
Etkö sinä ole kuullut homoseksuaaleista koskaan?
Oi jotenkin söpöä! Näen niin hyvin suloisen japanilaisen ja vaaleahiuksisen suomalaisen yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä voi olla kumpi vain: joko he ovat ihastuneita toisiinsa ystävinä tai romanttisessa mielessä. On itse asiassa aika hassua, että teinien suhteita pyritään suitsimaan niin, ettei vaihtareita sijoiteta perheeseen, jossa on samanikäisiä mutta eri sukupuolta olevia lapsia. Samoin eri sukupuolta olevan kaverin luona yökyläilystä tehdään kauhea numero. Monella teinillä saattaa kuitenkin olla romanttisia tai seksuaalisia tunteita samaa sukupuolta olevaa kohtaan, mutta tästä ei olla samalla tavalla huolissaan. Ehkä teiniraskauden pelko on syy, miksi vanhemnat suhtautuvat nimenomaan eri sukupuolta olevien touhuihin niin kiinnostuneesti.
Ehkä tytöt eivät itsekään osaa määritellä suhdettaan. Miksi oikeastaan pitäisi? Tenttaamalla ainoastaan nolostutat heidät. Voit toki sanoa, että kiehnääminen muiden nähden ei ole hyvää käytöstä, mutta muuten en tekisi isoa numeroa asiasta.
Kiehnätköön ennemmin jopa näkösällä, minua huolestuttaa mitä tekevät kun silmä välttää! No eikai sillekään mitään voi.
Ap
Voi tulla ap:lle kiusalliset oltavat jos päätyvät ihan sänkyhommiin! :D
Olen kuullut että japanilaiset ovat varsin äänekkäitä.
Ovat varmaan rakastuneita.