Uskomaton tilanne vaihtarin kanssa
Nyt on kyllä niin uskomaton tilanne etten itsekään ihan sisäistä tätä vielä. Meillä on vaihto-oppilas japanista, hyvin on mennyt tähän asti ja sopeutuminen Suomeen sujunut hyvin. Mutta nyt olen alkanut huomaamaan kummallisia piirteitä vaihtarin ja oman teinini välisestä suhteesta. Ovat nimittäin todella läheisiä keskenään, tänään aamulla huomasin että tyttö oli nukkunut teinini vieressä! Muutenkin huomaan paljon sellaista teinimäistä lepertelyä näiden kahden välillä, istutaan sylikkäin tai leikitään toisten hiuksilla yms. Pitäisikö tästä huomauttaa, meinasin ainakin omalta lapseltani kysyä asiasta. Molemmat ovat samanikäisiä tyttöjä, vaikka omani onkin poikamainen niin kai tämä on vain hyvää kaveruutta?
Kommentit (65)
Mitenköhän kävi? Toivottavasti Ap päivittää ketjua!
Olen kuullut tapahtuvan, mutta moni tilanne jäänee seikkailuksi, joka ei tule host-vanhempien korviin. Kuulin juuri juoruja vaihtarilta... 😬
Näin puoli vuotta myöhemmin olisi kiva tietää miten tässäkin kävi :D
En ikinä laittaisi lasta vaihtoon, tenavat kuuluu kasvattaa itse. Sitäpaitsi sangen kallista touhua.
Hirveen jännä, miten nää vaihtariongelmat ovat yhtäkkiä yleistyneet täällä palstalla! Noloa matkia toisten aloituksia ap!