Olen ylipainoinen, oikeuttaako se kyttämään ostoksiani ja katsomaan kuin halpaa makkaraa
Kävin Lidlissä jossa ei ollut näin aamulla hirveästi väkeä. Lapsilla on karkkipäivä ja päätin ostaa karkkia itsellenikin.
Otin siis lapsille suklaalevyt ja itselleni salmiakkia pussillisen + energiajuoman.
Kassalla tajusin, että taakseni tullut nainen katsoo ostoksiani ja minua halveksivasti, naisen ajatukset saattoi lukea tämän kasvoilta. Käännyin katsomaan naista silmiin niiniin kylmästi kuin pystyin ja kysyin " Mitä?!"?
Olen lihava , kyllä . Ja ostan joskus herkkuja, kyllä. Pitäisikö pyytää sitä anteeksi? Hävetä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vainoharhaisuus taitaa olla ylipainoa suurempi ongelma.
Kyllä tuollaisia toisten asioita kyttääviä on olemassa. Ei siinä tarvitse olla vainoharhainen. Tässäkin pikkukylässä jossa asun riittää niitä. Paikallisessa Prismassa on yksi suku jonka vesakot saaneet
töitä suhteilla ja halveksivat ihmisiä vaikka he eivät tiedä heistä yhtään mitään. Kuulopuheiden mukaan ja omien psykoosien mukaan elävät ja kyttäävät. Eräskin päivä eräs näistä vittuili kassajonossa että omillako rahoilla ostettu jne.
Teinipoika voi syödä kuin hevonen eikä se näy missään muussa kuin pituuskasvussa ja jalkojen kasvamisena. T. Monen suursyömärin äiti, joka on lähdössä kauppaan