Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhoillislestadiolaiset ja uskottomuus

Vierailija
06.04.2018 |

Olisi mielenkiintoista tietää että miten paljon vanhoillislestadiolaisissa avioliitoissa petetään. Itselle kävi näin että mies jäi kiinni pettämisestä ja nyt asioita selvitellään. Tästä asiasta todella vaikea puhua yhteisössä ja aiheuttaa minulle suurta tuskaa. Jotenkin olen yllättynyt kun lähipiirille olen asiasta puhunut ja pyytänyt apua tähän järkytykseen niin tuntuu että puolisolleni ei olla vihaisia pettämisestä ja sitä ymmärretään enemmän kuin minua. Olisi mukava kuulla kohtalotovereita ja selviytymistarinoita.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
22/25 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskovaiset petä.

Vierailija
24/25 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Onko sulla ketään luotettavaa ystävää, jonka kanssa voisit jakaa näitä asioita?

Mitä sun mies tuumaa jatkosta?

En vaan voi ymmärtää sitä, miten joku on valmis loukkaamaan omaa puolisoaan tällaisella asialla.

Oot ollut tänään mielessäni ❤️. Toivon sulle voimia ja Taivaan Isän siunausta.

Terkuin, jo aiemmin kirjoittanut perheetön vl-nainen

Vierailija
25/25 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko jotenkin yllätys että miehet pääsevät kuin koirat veräjästä uskonlahkossa joka suunnilleen perustuu naisten alistamiseen synnytyskoneiksi ja kotiorjiksi?!

Ei se yllätys ole. Eikä ole yllätys myöskään se että vl-naiset pettävät. Heitä ei kiinnosta olla uskollisia alistetuissa suhteissa, ainoastaan miettivät sitä että jäävätkö mahdollisesti kiinni.

Tuo ei silti ole vain lestadiolaisten ongelma. Sama paradoksi pätee maailmanlaajuisesti kaikissa uskonnoissa ja kulttuureissa että mitä enemmän naisen elämää ja uskollisuutta valvotaan erilaisilla rajoitteilla, niin sitä vähemmän naista itseään kiinnostaa olla uskollinen.

Tuo on tietekin mahdollista, mutta lopputulos on kuitenkin se, että esim musset pettävät huomattavasti harvemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi