Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tahdonvoimalla te kasvatatte kynsiänne?

Vierailija
06.04.2018 |

Itse sain kynnet kasvatettua ja olivatkin kauniit mutta sitten tuli elämässä stressiä ja muthetta ja nyt on kynnet taas entiset eli ei juuri mitään.Mistä sen tahdonvoiman taas löydän?? Ja minulla on siis aina ollut ongelmia niiden kanssa joten kasvattaminen on aivan hirveän työlästä ja vaikeaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkuri ja lasiviila. Heti kun kynnet vähänkin kasvavat niin viilalla särmät pois ja kärjet sileiksi. Sileäkärkiset kynnet eivät tartu mihinkään eivätkä lohkea helposti niin ei tarvitse repiä tai jyrsiä niitä.  Ovatko kynsien purijat miettineet koskaan minkälainen pöpötarha niissä repaleiksi purruissa kynsien tyngissä asustaa ja onko niitä pakko imuroida vielä suuhunsakin? Ennemmin vaikka purkka tai pastilli suuhun ettei tarvitse sormiaan syödä.

Mitään erikoista ei tarvita, vain jotain käsivoidetta jos siltä tuntuu, kynsilakan poistoaineista useimmat haurastuttavat kynsiä. Itselläni ainakin kynnet kasvavat aika vauhdilla mutta menevät huonoon kuntoon jos erehdyn lakkaamaan niitä.

Olen miettinyt epähygienisyyttä paljonkin, mutta en ole koskaan sairas, joten ei tuokaan ole saanut lopettamaan.

Vierailija
22/23 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi, joka vasta aikuisiällä pääsi eroon pureskelusta vedonlyönnin seurauksena eli sitä voin suositella. Leikkureita en käytä koskaan, metalliviilalla lyhennän. Lakkaa käytän yleensä aina.

Mistä olette hyviä lasiviiloja ostaneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne kasvaa iha liianki kanssa. Aina pitäis olla leikkaamassa. Ja kun ei jaksa leikata tarpeeksi niin ne kasvaa liian pitkiksi ja jossain vaiheessa katkeaa kun tökkään käden johonkin. Erikoinen ongelma musta tuo ettei ne kasvais ollenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi