Paljonko maksat autovakuutuksesta
Otsikko kertoo kysärin. Onko 770 eur vuodessa paljon. kasko ja liikennevakuutus yhteensä. auto vm 2004, kolmatta vuotta maksan vakuutuksia.
Kommentit (9)
Kannattaa kysyä muutamasta vakuutusyhtiöstä vakuutuksen hintaa, niissä on yllättävän suuria hintaeroja. Vaihdoin lokakuussa uuden auton ja vakuutusten hinnat olivat 680 - 1260€/vuodessa (boonus 70%) Halvin oli Fennia ja kallein OP pohjola.
kallista on mun mielestä. Mulla on 2 vuotta vanhempi auto. Pelkkä liikennevakuutus 120/v. Kasko on turha noin vanhassa autossa.
n. 650 e vuodessa. Ostettiin uusi golffi ja lähtitapiolla oli tarjous. Aikaisemmin oli 1200e samasta firmasta, pari vuotta vanhemmasta autosta.
Ei tuo kovin kalliilta kuulosta, koska kolmen vuoden jälkeen ei taida olla vielä kovin hurjasti bonuksia. Tarkista kuitenkin tuota kaskoa, noin vanhassa autossa kannattaa miettiä halvimpia vaihtoehtoja, eli osakaskoa ja ehkä myös nostaa omavastuuta. Katso netistä tarjoukset, ainakin ekan vuoden saa halvemmalla kun vaihtaa yhtiötä.
Kaskojakin on eritasoisia, parhaat korvaavat lähes kaiken mahdollisen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kysyä muutamasta vakuutusyhtiöstä vakuutuksen hintaa, niissä on yllättävän suuria hintaeroja. Vaihdoin lokakuussa uuden auton ja vakuutusten hinnat olivat 680 - 1260€/vuodessa (boonus 70%) Halvin oli Fennia ja kallein OP pohjola.
Mulla on ollut halvin kilpailutukissa Op.
Liikennevakuutus+ kasko 550€/vuosi
Joistakin kaskoista saa esim. seisontakorvauksia siltä ajalta kun auto joutuu olemaan korjattavana. Tällä pystyy helposti kuittaamaan isommankin omavastuun.
Lähitapiola on hirvee riistofirma, mun pelkkä liikenne oli 260/v, kunnes vaihdoin POP-vakuutukseen jossa sit toi 120/v. Yli puolet halvempi, samasta asiasta.
En lainkaan :)