Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Evelina ei olekaan hottis

Vierailija
06.04.2018 |

Katsoin eilen laulaja Evelinan esiintymisen EVS-ohjelmassa ja yllätyin hänen ulkonäöstään. Olen aiemmin nähnyt vain hänen kuviaan ja ihaillut kateellisena naisen kauneutta. Evelina ei missään nimessä ole ruma,mutta ei hän kyllä ole yhtään niin näyttävä ilmestys kuin olen luullut. Ymmärrän kyllä että me "taviksetkin" valitsemme ne omasta mielestämme edustavimmat kuvat someen,mutta joidenkin kohdalla todellisuutta ei tajua ennen kuin näkee videokuvaa tai muiden ottamia otoksia. Oletko itse yllättynyt jonkun julkkiksen "todellisesta" ulkonäöstä?
En halua arvostella kenenkään ulkonäköä vaan lähinnä ilmaista aidon yllätykseni.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään pahan näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin ehkä enemmän positiivisesti erään naisen ulkonäöstä, kun näin hänet livenä. Kauniit ilmeet ja eleet, kuvissa hän ei näyttänyt niin hyvältä, vaikka sievä oli niissäkin.

Vierailija
4/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin itsekin. Ilmeisesti nöyristyi Havana-kohun aikana. Oli ihan kuin eri ihminen eilen EVS:ssä. Ei näyttävää meikkiä, ei tekorusketusta, peittävät vaatteet ja puhetyyli sekä olemus luontevampaa,ei teennäisiä ilmeitä.

Vierailija
5/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ihan tavallisen näköinen, vaikka olikin stailattu. Kuvien perusteella voisi odottaa vähän enemmän.

Tuli mieleen au pair Matleena. Facebookissa ainaki aika edustavat naamakuvat. Ei livenä niin upea, koska hieman pulska hän oikeasti on mitä kuvissa ei näy. Mietin vaan mitäköhän hänen tinder mätsit on tuumannu, kun ovat nähneet neidon livenä. Pari ainaki lähti aika nopeasti kävelemään joistain paikoista. :D

Vierailija
6/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi jo ekoilla treffeillä, että oon paremman näköinen livessä kuin kuvissa. Tuli meistä kuvien perusteella jo mätsi, mutta livenä olin kuulemma vielä paljon positiivisempi yllätys. Uskon, että eleet, ilmeet

ja ääni ratkaisee lopulta ulkonäöllisen kokonais viehättävyyden.

Vierailija
7/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen laulaja Evelinan esiintymisen EVS-ohjelmassa ja yllätyin hänen ulkonäöstään. Olen aiemmin nähnyt vain hänen kuviaan ja ihaillut kateellisena naisen kauneutta. Evelina ei missään nimessä ole ruma,mutta ei hän kyllä ole yhtään niin näyttävä ilmestys kuin olen luullut. Ymmärrän kyllä että me "taviksetkin" valitsemme ne omasta mielestämme edustavimmat kuvat someen,mutta joidenkin kohdalla todellisuutta ei tajua ennen kuin näkee videokuvaa tai muiden ottamia otoksia. Oletko itse yllättynyt jonkun julkkiksen "todellisesta" ulkonäöstä?

En halua arvostella kenenkään ulkonäköä vaan lähinnä ilmaista aidon yllätykseni.

Ensin monta riviä pettymyksestä henkilön ulkonäköön otsikolla "ei olekaan hottis", ja loppuun "en halua arvostella kenenkään ulkonäköä". No, älä arvostele.

Vierailija
8/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videokuvassa ihminen näyttää siltä miltä oikeasti. Instagramkuvien perusteella ei kannata koskaan tehdä päätelmiä kenenkään todellisesta ulkonäöstä.

Vierailija
9/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen pottunokkainen suomalainen se Evekin on, muokkaa vaan kuviaan tosi reilusti.

Vierailija
10/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko teillä mammoilla nyt helpottunut olo?

Vierailija
11/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen pottunokkainen suomalainen se Evekin on, muokkaa vaan kuviaan tosi reilusti.

Sanoo tavallinen pottunokka

Vierailija
12/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Eve näyttää paremmalta kuin yksikään teistä hänen haukkujistaan.

Vierailija
13/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeasti niin hottis, mutta sinänsä näytti nyt persoonallisemmalta ja vähän luonnollisemmaltakin kuin yleensä. Ehdottomasti sopii hänelle vähän maanläheisempi hiusväri ja vähän kevyempi meikki. Näytti nyt enemmän itseltään kuin feikkilatinolta.

Vierailija
14/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt vielä intoilko. Evelina kun näkee tämän keskustelun niin palaa kostoksi taas hottislookkiinsa. Ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa, mammat.

Vierailija
15/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin sinäkin.

Vierailija
16/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin sinäkin.

Kukapa meistä muunlainen olisi.

Vierailija
17/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan se onkin niin vaarallista, kun kuville pystyy tekee ihmeitä. Sitte livenä karmee kotka.

Vierailija
18/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt vielä intoilko. Evelina kun näkee tämän keskustelun niin palaa kostoksi taas hottislookkiinsa. Ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa, mammat.

Ei kyse ole lookista vaan livestä. Siinä laatinolookissa näytti vaan tunkkaisemmalta. Nytkin kun menee instaansa niin aika erilaiselta näyttää sielläkin uudessa tukassa kuin eilen lähetyksessä. Vähän tuli Teräsniska mieleen. Minusta se ei ole paha asia, jos yhdennäköisyys ylettyy vain kasvoihin.

Vierailija
19/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näette syyn miksi some on somettajille niin rakas nykyään. Siellä voi elää unelmaansa juuri sen näköisenä kuin haluaa.

Vierailija
20/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara forsberg on myös yksi hyvä esimerkki siitä miten eri ihmiseltä kuvissa voi näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä