Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Evelina ei olekaan hottis

Vierailija
06.04.2018 |

Katsoin eilen laulaja Evelinan esiintymisen EVS-ohjelmassa ja yllätyin hänen ulkonäöstään. Olen aiemmin nähnyt vain hänen kuviaan ja ihaillut kateellisena naisen kauneutta. Evelina ei missään nimessä ole ruma,mutta ei hän kyllä ole yhtään niin näyttävä ilmestys kuin olen luullut. Ymmärrän kyllä että me "taviksetkin" valitsemme ne omasta mielestämme edustavimmat kuvat someen,mutta joidenkin kohdalla todellisuutta ei tajua ennen kuin näkee videokuvaa tai muiden ottamia otoksia. Oletko itse yllättynyt jonkun julkkiksen "todellisesta" ulkonäöstä?
En halua arvostella kenenkään ulkonäköä vaan lähinnä ilmaista aidon yllätykseni.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelina oli silloin Voice of Finlandissa (Evelina Tammenlaakso muistaakseni) paljon paremman ja luonnollisemman näköinen. Nykyään kammottava nenärengas ja 2cm kerros meikkiä.

Ei toki meikitön tässäkään kuvassa http://www.iltalehti.fi/voiceoffinland/2012040615423991_vf.shtml mutta paljon parempi tyyli mielestäni kuin nykyinen yliampuva.

Kaiketi artistit sitten nykyään brändätään niin että aivan sama mitä reaktioita ihmisissä herättää, kunhan herättää.

Vierailija
22/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se fakta, että kun laitetaan instaan vaan parhaita räpsyjä lukemattomista otoksista ja tietenkin naama muikisteltuna ja tarkoin valituista kulmista, sopivassa valaistuksessa ja filtterit päälle niin ei ihminen välttämättä juuri näytä samalta enää livenä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt on hottis ilman meikkiä hienoja hiuksia vaatteita yms?!

Vierailija
24/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa tyyliin ja ehostukseen enkä mahdolliseen lahjakkuuteen mutta on hän eittämättä kaunis ja sopusuhtainen piirteiltään.

Vierailija
25/29 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa tyyliin ja ehostukseen enkä mahdolliseen lahjakkuuteen mutta on hän eittämättä kaunis ja sopusuhtainen piirteiltään.

Minustakin on ihan sopusuhtaisen nätti piirteiltään. Mutta se lookki vaan ollut aika pitkään kammottava.

Vierailija
26/29 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh hyvä että pääsi yli tuosta feikkilatino-tyylistä. Minun mielestä tämä luonnollinen tyyli vie häntä parhaiten eteenpäin monella tasolla... Kun ei tarvitse näytellä ja matkia lavoilla jotain eksoottista Rihannaa tms. Ne liikkeet ei nyt vain suju meiltä suomalaisilta samallatavalla. Näyttää vain väkisin väännetyltä.

Vierailija
27/29 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas todella hyvännäköinen nykyään! Onhan se hyvännäköinen kylmii väreitä videollakin. :) mut mä tykkään sellasesta huolettomammasta tyylistä ja muutenkin

Vierailija
28/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin tuon jakson ja siis voi että miten kaunis hän oli ilman lisäkehiuksia ym.! :) niin kaunis ja iloinen nuori nainen. :)

Vierailija
29/29 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni evelinalle sopii tummat hiukset paljon paremmin. Vaaleat ainakin nykyisessä sävyssä tekevät hänet jotenkin haljun ja taviksen näköiseksi. Käsittääkseni hänen luonnollinen värinsäkin on aika tumma.