Teini ei halua enää lähteä matkoille meidän kanssa
Tyttö 16v ja viime syksynä teki selväksi ulkomaanmatkan jälkeen, ettei enää halua reissuun meidän kanssa. Kyllä mä sen jo siellä reissussa huomasin, että neiti oli pitkästynyt eikä mikään kiinnostanut paitsi shoppailu. Laski vaan päiviä koska pääsee kotiin.
Nyt haluttais taas lähteä miehen kanssa matkoille, mutta mitä tehdä tuon teinin kanssa? Omasta mielestään hän voi jäädä kotiin, mutta osaanko rentoutua ja nauttia kun tiedän tytön olevan yksin kotona? Luotanjo siihen, ettei kaikki rahat mene hampurilaisiin ja karkkiin tai mitä jos mopoillessa sattuu onnettomuus ja itse olen tuntikausien lennon päässä kotoa. Olisi ihanaa vielä matkustaa perheenä ja nauttia mut en halua pakottaa.
Miksi jonkun teini ei haluaisi Kanarialle tai kiertämään museoita? Kyllä meidän teini lähtisi mielellään Kanarialle ja tykkää museoista ja historiasta.
Tuota Mietin, että jos joku seurustelee teininä mielestään vakavasti, niin miksei silti voisi mennä vanhempiensa kanssa matkalle mukaan. Täytyykö sitä poikaystävää jotenkin koko ajan vahtia, ettei ala ollakin toisen kanssa vai mistä kummasta kiikastaa. Opettajaa teineillenne, että tuollainen riippuvuus on epätervettä.