Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuna ikuisesti?

Vierailija
06.04.2018 |

Tuli tosta Sinkkumiehen riipputissi avauksesta mieleen, että taidan olla ikisinkku :)

Miehet ovat visuaalisia, joten täällä ei ole tarjolla fit kroppaa eikä huoliteltua ulkonäköä. Kerran mut on meikattu kunnolla, mut tuli niin epämukava olo, että.pesin heti meikit pois. Ripsari riittää.

En pukeudu korkkareihin, enkä hameseen. Vaan viihdyn lenkkareissa ja legginseissä :)

En kuluta viikonloppua kreisibailaten vaan metsässä rämpien ja meditoiden.

Nainen ja kissa on joillekin puistatus - let it be - mulla on maailman ihanin pitkäkarvainen kisuli (jonka kanssa katsellaan iltaisin leffoja)

Olen yh kahdelle ihanalle teinille

Mun elämänsisältö tulee henkisistä jutuista, vegeruoasta, musiikista, selfhelp kirjallisuudesta.

Seksi ei ole suuressa roolissa elämässäni ja pahimmat paineet surautellaan ohi.

En tarvitse elämääni mitään, en ole koskaan kokenut suurta jalat alta vievää rakkautta - joten en sellaista kaipaa.

N45

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sulla sit kaikki oo ihan ok, jos et kaipaakaan mitään ja olet tyytyväinen tuohon?

Vierailija
2/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä tässä oli sit ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei mikään, ap vain ilmoitti että on ja todennäköisesti pysyykin sinkkuna?

Vierailija
4/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sulla sit kaikki oo ihan ok, jos et kaipaakaan mitään ja olet tyytyväinen tuohon?

No tätä mä yks päivä.pohdin. ja totesin, että kyllä mä aika tyytyväistä elämää vietän. En koe, että multa varsinaisesti puuttuu mitään. Ap

Vierailija
5/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ikisinkku. Surullista. En haluaisi olla.

Vierailija
6/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut hyvästä päätöksestä!

Vierailija
7/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti ei mikään, ap vain ilmoitti että on ja todennäköisesti pysyykin sinkkuna?

I

Miksköhän mä ees tein tän avauksen :D. Mutta ehkä se oli sellaista pohdiskelua, että mimmosia naisia miehet karttaa :) jotain sutinaa ollut mutta eioo lähteny lentoon. Ap

Vierailija
8/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keskittyä siiheen kaikkeen hyvään mitä ympärilläsi on :) Niitä varmaan löytyy?

Ajattele elämää siltä kannalta. Ap

Vierailija
9/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on ollut suhde/suhteita ja lapsiakin siunaantunut. Ja väittää olevansa ikuisesti sinkku?

Kyllä se on ihan eri asia olla ikisinkku (koko elämänsä yksin) kuin valita sinkkuus vapaaehtoisesti yhden/useamman parisuhteen jälkeen.

Vierailija
10/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keskittyä siiheen kaikkeen hyvään mitä ympärilläsi on :) Niitä varmaan löytyy?

Oon kiitollinen niistä hyvistä asioista, joita mulla on. Valitettavasti ne ei poista mun yksinäisyyttä.

Vierailija
11/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kiitollinen niistä hyvistä asioista, joita mulla on. Valitettavasti ne ei poista mun yksinäisyyttä.

Pahinta on alkaa suhteeseen sen vuoksi, että joku täyttää tuon yksinäisyydestä johtuvan kolon. Ensin pitää osata olla yksin yksinäinen. Ap

Enkä tarkoita pahalla, vaan pitää löytää se syy siihen yksinäisyyden tunteeseen ja täyttää se jollain omalla jutulla - ei toisella ihmiselllä

Vierailija
12/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on ollut suhde/suhteita ja lapsiakin siunaantunut. Ja väittää olevansa ikuisesti sinkku?

Kyllä se on ihan eri asia olla ikisinkku (koko elämänsä yksin) kuin valita sinkkuus vapaaehtoisesti yhden/useamman parisuhteen jälkeen.

Aijaa mulla on menny puurot ja vellit sekaisin. Pahoittelut! ,Ap

Vierailija
13/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on alkaa suhteeseen sen vuoksi, että joku täyttää tuon yksinäisyydestä johtuvan kolon. Ensin pitää osata olla yksin yksinäinen. Ap

Enkä tarkoita pahalla, vaan pitää löytää se syy siihen yksinäisyyden tunteeseen ja täyttää se jollain omalla jutulla - ei toisella ihmiselllä

Tiedätkö kuinka typerältä tuo kuulostaa ihmisestä, joka on ollut yksinäinen jo liki vuosikymmenen? Enköhän ole jo oppinut olemaan yksin yksinäinen ja keksinyt tapoja täyttää yksinäisyys. En pidä kohtuuttomana toiveena toivoa sitä, että olisi ihminen, jonka kanssa voisi tehdä jotain yhdessä.

Yksinäisyys ei ole tunne, se on sitä, että ainoa kontakti päivässä saattaa olla kaupan kassa.

Vierailija
14/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut ikinä niin onnellinen kuin ollessani rakastunut.

Koko maailma näytti ihanalta.

Ihania teinejä en ole eläissäni nähnyt enkä myöskään kissoja.

Metsässä voi rämpiä rakkaan kanssa. Hänen kanssaan kaikki on merkityksellisempää.

Ennen parisuhdetta en tiennyt, miten hyvältä elämä voi tuntua.

Ihminen joka ei ole rakastanut ja elänyt tyydyttävää kumppanuutta ei ole elänyt.

Siinä jää kissat, lapset, meditaatiot ja muut korvikkeet kauas taakse.

Vierailija
15/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkku on huono nimitys on yh:lle, jolla kuitenkin on perhe ympärillä - toista se on yksin asuvilla...

Vierailija
16/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheelliset yh:t kirjoitti:

Ikisinkku on huono nimitys on yh:lle, jolla kuitenkin on perhe ympärillä - toista se on yksin asuvilla...

Samaa mieltä. Mä olen ikisinkku. Kolmekymppinen ihminen, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa. (Sanomattakin lienee selvää, että mulla ei niitä lapsia myöskään ole.)

Vierailija
17/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä myöskään täysin tuota "pitää ensin oppia olemaan yksin" juttua. Siis ihan kuin olisi väärin kaivata kumppania ja seuraa? Ei ihmisyyden ihanne ole olla ypöyksin koko ajan. Rasittaa että sitä hoetaan koko ajan. On ihan eri asia olla sairaan läheisriippuvainen tai nauttia kumppanin seurasta. Ihmiselle on normaalia kaivata ihmiskontaktia. Ärsyttää kaikki yksinäisyyden itsetarkoituksellisuudesta hokijat.

Vierailija
18/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut ikinä niin onnellinen kuin ollessani rakastunut.

Koko maailma näytti ihanalta.

Ihania teinejä en ole eläissäni nähnyt enkä myöskään kissoja.

Metsässä voi rämpiä rakkaan kanssa. Hänen kanssaan kaikki on merkityksellisempää.

Ennen parisuhdetta en tiennyt, miten hyvältä elämä voi tuntua.

Ihminen joka ei ole rakastanut ja elänyt tyydyttävää kumppanuutta ei ole elänyt.

Siinä jää kissat, lapset, meditaatiot ja muut korvikkeet kauas taakse.

Onnea

Vierailija
19/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä myöskään täysin tuota "pitää ensin oppia olemaan yksin" juttua. Siis ihan kuin olisi väärin kaivata kumppania ja seuraa? Ei ihmisyyden ihanne ole olla ypöyksin koko ajan. Rasittaa että sitä hoetaan koko ajan. On ihan eri asia olla sairaan läheisriippuvainen tai nauttia kumppanin seurasta. Ihmiselle on normaalia kaivata ihmiskontaktia. Ärsyttää kaikki yksinäisyyden itsetarkoituksellisuudesta hokijat.

Sellaisilla ihmisillä ei varmaan ole pienintäkään käsitystä siitä millaista on olla yksinäinen.

Vierailija
20/51 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö kuinka typerältä tuo kuulostaa ihmisestä, joka on ollut yksinäinen jo liki vuosikymmenen? Enköhän ole jo oppinut olemaan yksin yksinäinen ja keksinyt tapoja täyttää yksinäisyys. En pidä kohtuuttomana toiveena toivoa sitä, että olisi ihminen, jonka kanssa voisi tehdä jotain yhdessä.

Yksinäisyys ei ole tunne, se on sitä, että ainoa kontakti päivässä saattaa olla kaupan kassa.

Olethan itse ollut aktiivinen ja tehnyt asian eteen jotain? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä