Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Angelina ja Brad :-)

Vierailija
15.07.2008 |

Otetaanko pieni galluppi?

Onko sinusta Angelina ja Brad "maailman kaunein pari"?

Mietin vaan, että olenkohan ainoa, jonka mielestä kyseessä EI ole maailman parhaan näköinen pari?? Must Angelina on muovisen näköinen ja enempi vastenmielisen näköinen. Ja Bradin näköisiä on 13 tusinassa...

(kuva http://www.iltalehti.fi/viihde/200807147946922_vi.shtml)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pittin hehkutusta ja näin vanhemmiten se vähäinenkin komeus on karissut. Täysi tusinanaama.

Angelina on tosiaan jotenkin muovinen ja ällöttää vielä se, että epävakaa nainen ostelee lapsia ympäri maailmaa epäilyttävin keinoin. Hakee myös koko ajan huomiota ja pitää itseään jonakin Äiti Teresana.

Vierailija
2/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina on todella kaunis ja Brad on ollut mun mielestä ihana siitä saakka kun olin 10 v. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy joku joka on vieläkin kauniimpi... Mutta kyllähän nuo keskivertoa pareman näköisiä ovat, tuskin sitä kukaan kiistää. :)

Vierailija
4/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauneinta ihmistä voi todella nimetä...

Angelina on todella kaunis ja elää juuri niin kuin haluaa ja välittää muistakin kuin itsestään, eikä teeskentele,kuten "tähdiltä" Usa:ssa odotetaan. Brad ei ole ulkonäöltään mies minun makuuni, mutta parina he näyttävät ennen kaikkea onnellisilta, vaikka elämä ei varmasti ole helppoa jatkuvan tarkkailun alaisena!

Vierailija
5/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri sellainen perunanenä kuin monella suomalaisella miehellä. Jossain lehdessä tosin sanottiin, että suurta huuto amerikoissa. Ei kaksisen näköinen. Angelina on nätti.

Vierailija
6/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea heille! Toivottavasti ovat onnellisia suurperheensä kanssa.

Vierailija
7/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa on ollut se, että veljeni on aivan Bradin näköinen, eli ihan ok:n näköinen. En osaa pitää tätä miestä mitenkään älyttömän ihanaisena.

Angelina on karsee. Noi turbohuulet on kohta isomma kuin koko nainen itse. Jotenkin sairaanloisen riutuneen näkönen.

Vierailija
8/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

angelina on isotissinen turbohuuli, pitt no taas hamsterinposkinen eiminkäännäkönen.

ihan yliarvostettua heidän ihannointi.

Vierailija
9/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin Barbie ja Ken. Suomesta löytyy paljon paremman näköisiä pareja, omasta mielestäni esim. Mikko Leppilampi vaimoineen. Ja pari Niinistö-Karpela oli kyllä ykkönen aikoinaan. Ajatelkaas jos olisivat menneet naimisiin ja Sauli olis voittanut pressanvaalit... vau!

Vierailija
10/10 |
15.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mutta... vaikka Angie on kaunis, niin on aika muovisen näköinen, minulle tulee mieleen Barbie, sellainen nukkekasvo, ei todellinen ollenkaan. Onko huulet ja rinnat edes aidot? Siis voiko olla tuollaiset huulet luonnostaan, ja rinnat taas... kun nainen on muuten niin anorektinen (paitsi nyt raskaana oli aika muhkea, saa nähdä kuinka pian on taas anorektisen laiha tikku nyt synnytettyään kaksosensa)

Brad Pitt on kyllä hurmurimies, tavista komeampi, mutta onhan noita muita, komeampiakin. Minä tykkään silti Bradista.

Parina ovat ihan upea ilmestys, aina niin rakastuneen näköisiä ja tekevät paljon hyväntekeväisyyttä, ei pelkäsätän mässää rahoillaan. Tuo into adoptoida lapsia "joka maailman kolkasta" sitä en aina ole ymmärtänyt, mutta antavatpahan kodin lapsille, jotka muuten eläisivät lastenkodissa.