Vaimo lähti ulkomaille naispuolisen ystävänsä kanssa. Sormukset kotona.
Löysin kihla-/vihkisormuksen vahingossa pöytälaatikosta. Mitä tää tällainen meininki on? Wtf??? Lähden baariin suoraan duunista ja jätän vihkisormuksen kotiin, katsotaan kuin käy prk.. Ei ole vastannut tekstariin mitään, vaikka on jo lukenut sen, varmaan on jo hosen kainalossa.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän sormusta vain virallisissa patsastelutilaisuuksissa, kuten häät tai hautajaiset.
Arkielämässä en pidä koskaan mitään koruja, koska en tykkää kun ne hiertävät ja puristavat jatkuvasti.
t. MiesMun mieheltä jäi sormi johonkin puristuksiin töissä ja sormus litistyi . Onneksi oli sellaiset pihdit , joilla työkaveri sai katkaistua sormuksen nopeasti. Joissain töissä ei vaan kannata käyttää sormuksia tai ei saa käyttää hygieniasyistä. Tällöin on vaivattomampaa arjessa pitää ne sormukset laatikossa tallessa.
Selityksiä on monenlaisia. Ettei vaan ollut työpöydän laatikko auki naisen(toivottavasti) käydessä päälle ja sormi jäi laatikon väliin puristuksiin. Ei kannata uskoa kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ota sormuksia reissuun mukaan. Ovat arvokkaat ja mieluisat, ja pelkäisin kadottavani ne
Otin ensi kertaa 30 vuoteen sormukset pois sormesta. (sairaalareissun takia). Saman tien hävisi toinen! Eikä ole löytynyt. Harmittaa, kun otin sen ainoan kerran pois!!!!
En kyllä itse kaipaa parisuhteessani mitään 24/7 raportointivelvollisuutta puolin ja toisin jos on matkalla tms. Ei se mitään muuta tai estä pettämistä. Päinvastoin, ahdistaa vaan eikä pysty kunnolla nauttimaan omasta ajasta ja rauhasta. Juttelette sitte reissun jälkeen miten meni jne. Jollet luota, niin älkää olko enää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ota sormuksia reissuun mukaan. Ovat arvokkaat ja mieluisat, ja pelkäisin kadottavani ne
Otin ensi kertaa 30 vuoteen sormukset pois sormesta. (sairaalareissun takia). Saman tien hävisi toinen! Eikä ole löytynyt. Harmittaa, kun otin sen ainoan kerran pois!!!!
Hakkasin mökillä halkoja puoli päivää. Sormet turposivat sen verran, että sormus alkoi kiristämään ja jouduin temppuilemaan sormuksen irti. Tuosta on nyt 20 vuotta ja sormus on edelleen kateissa mökin sisällä. Vielä minä sen löydän sieltä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itse kaipaa parisuhteessani mitään 24/7 raportointivelvollisuutta puolin ja toisin jos on matkalla tms. Ei se mitään muuta tai estä pettämistä. Päinvastoin, ahdistaa vaan eikä pysty kunnolla nauttimaan omasta ajasta ja rauhasta. Juttelette sitte reissun jälkeen miten meni jne. Jollet luota, niin älkää olko enää yhdessä.
Kysymys on nyt sormuksista, eikä mistään 24/7 raportointivelvollisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Gambiaanko lähti?
Ei sentään. Espanjaan lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän sormusta vain virallisissa patsastelutilaisuuksissa, kuten häät tai hautajaiset.
Arkielämässä en pidä koskaan mitään koruja, koska en tykkää kun ne hiertävät ja puristavat jatkuvasti.
t. MiesMun mieheltä jäi sormi johonkin puristuksiin töissä ja sormus litistyi . Onneksi oli sellaiset pihdit , joilla työkaveri sai katkaistua sormuksen nopeasti. Joissain töissä ei vaan kannata käyttää sormuksia tai ei saa käyttää hygieniasyistä. Tällöin on vaivattomampaa arjessa pitää ne sormukset laatikossa tallessa.
Selityksiä on monenlaisia. Ettei vaan ollut työpöydän laatikko auki naisen(toivottavasti) käydessä päälle ja sormi jäi laatikon väliin puristuksiin. Ei kannata uskoa kaikkea.
Hehheh. Ehkä teillä ei voi luottaa kumppaniin, mutta meillä on toisin. Enpä usko, että mies rupeaisi mun iskän silmien alla syrjähyppyjä tekemään. Jos näin tekisi, olisi tyhmempi kuin kuvittelisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaan kysyt siltä vaimoltasu, unohtuiko sormukset lähtökiiteessä. Samalla voit sanoa, että ovat tallessa.
Kirjoitan vaimolle, että sormukset ovat tallessa ja omani siinä vieressä, jos tulee reissusta ennen minua.
Miksi tuolla tavalla kirjoitit? En kyllä tykkäisi, jos mies tuolla tavalla ottaisi yhteyttä. Heti epäilemässä pahinta kysymättä nätisti asiasta. En koskaan ota sormuksia mukaan reisuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehheh. Ehkä teillä ei voi luottaa kumppaniin, mutta meillä on toisin. Enpä usko, että mies rupeaisi mun iskän silmien alla syrjähyppyjä tekemään. Jos näin tekisi, olisi tyhmempi kuin kuvittelisin.
Miehet ovat pääsääntöisesti naisia tyhmempiä.
Jos itse haluaisin "turvallisuuden vuoksi" jättää arvokkaan vihkisormukseni matkan ajaksi kotiin, kertoisin kyllä miehelle. Ettei ihmettelisi. Tosin ihmettelisi hän kuitenkin. Kertomatta jättäminen kertoo jotain sekin.
Jos minä aikoisin pettää, niin ottaisin sormukset pois vasta siellä hotellihuoneessa. Kotiin jättämiseen on jokin muu syy ja sehän on todennäköisesti juuri tuo, ettei halua ottaa arvotavaraa mukaansa.
Riippuu maasta mihin menee, minäkin jättäisin 10 000 eur timanttisormukseni kotiin ettei kukaan roisto varasta sitä yksinäiseltä naiselta joka liikkuu naisporukassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse haluaisin "turvallisuuden vuoksi" jättää arvokkaan vihkisormukseni matkan ajaksi kotiin, kertoisin kyllä miehelle. Ettei ihmettelisi. Tosin ihmettelisi hän kuitenkin. Kertomatta jättäminen kertoo jotain sekin.
Jos itsellä ei ole käynyt pettäminen mielessäkään, ei tulisi mieleeni myöskään, että mies sormuksia mitenkään ihmettelisi eikä näin ollen myöskään sanoa erikseen, että jätän sormukset kotiin. En raportoisi myöskään sitä, että jätän tietyt pankkikortit kotiin. Miksi siis sormuksistakaan sen kummemmin ilmoittelisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pääsääntöisesti naisia tyhmempiä.
Tämä kyllä yleensä pitää paikkansa. Olen täysin samaa mieltä. Yritin kuitenkin valikoida itselleni mahdollisimman mukavan ja älykkään yksilön, joten näillä mennään.
Minäkin jätän korut kotiin ihan turvallisuussyistä aina matkustaessani, työmatkat poikkeuksena. Joskus saatan jättää sormeen jonkin huomaamattoman ja halvan kultasormuksen. Koskaan en ole pettänyt miestäni.
Ap:lle vinkkinä - miehellä on enemmän vientiä jos on sormus sormessa. Se todistaa sen ettei ole ihan mikään sekopää kun on jollekin jo kelvannut:)
Tuossa nyt on jotain muuta taustalla. Jos ei haluis jäädä kiinni pettämisestä, niin ei niitä sormuksia varmaan kotiin kannata jättää.
On muuten korkokengät kadonneet myös kaapista. Eikä noilla mitään museokierroksia tehdä.
ap
Oletpa ahdasmielinen , sellainen epäilee joka itse tekee . Ei epäilisi jollei itse ole tehnyt sitä samaa.
Sormuksen takia ovat leikanneet sormen pois kun on nivelet turvonneet eivatka halua rikkoa korua.
Jos vaimo normaalisti käyttää sormuksia päivittäin ja nyt jätti matkan ajaksi kotiin, niin kyllä näyttää vahvasti siltä, että matkalta haetaan muitakin kokemuksia kuin museot ja ruoka... sori ap.