Umpiheteromies, mistä hinnasta nuolisit miehen peräaukkoa?
Mistä hinnasta ja millä ehdoilla? Oletuksena olisi tietysti, että se on 100% puhdas ja sheivattu.
Kommentit (26)
Aloitetaan miljoonasta. Jos tarjous ei kelpaa ja lakaa tinkaaminen niin kyllä 100 tonniakin riittää, sillä saisi asuntolainat kuitattua. Ja jos tinkaaminen jatkuu niin sanotaan 25 tonnia, sillä saisi vaihdettua auton uuteen.
Rahat pitää saada käteen etukäteen.
Nyt kun mietin uudestaan niin eipä tuo perseen nuoleminen juuri normaalista työpäivästä eroa. Vähän konkreettisempi homma tuo otsikon ehdotus on mutta periaatteessa ihan sama. Nykypalkalla teen tuota n. 250€/päivä hinnalla joka päivä.
Umpiheterouden raja on ilmeisen häilyvä. Minä nuoleskelisin ja olen nuoleskellut ja nussutellut ihan ilmaiseksi vaikka olen päällisin puolin 100% umpihetero perheellinen mies. Enkä koskaan kertoisi kenellekään että olen miehen kanssa rakastellut paitsi näin anonyyminä netissä.
Komean sporttikollin tunnistaa viimeistään siitä kuinka hikipisarat helmeilevät täydellisellä iholla pakaroissa. Se on ainutlaatuista ja kaunista. Hikipisaroita tulee tietysti kovasta nainnista.
Yleensä miehet jotka pistää kumppanin imemään persettä ovat rautaisia ammattilaisia, ehkä siksi?