Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tosimies ellei kainaloita ole ajeltu!

Vierailija
05.04.2018 |

Inhoan miehillä kainaloista roikkuvia karvoja. Hyi! Tosimiehellä on sileät ja vasta-ajellut kainalot. Tällaisen huolitellun miehen rinnalla on mukava olla. 😍

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies tekee juuri niin kuin itse haluaa. Kuten myös tosinainen.

Vierailija
2/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, trolli. Minä pitäisin kainaloitaan ajelevaa miestä jotenkin epäilyttävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, trolli. Minä pitäisin kainaloitaan ajelevaa miestä jotenkin epäilyttävänä.

Ehei, olen nainen enkä trolli.

Ap

Vierailija
4/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai miehen on poistettava kainalokarvansa, ihan kuin naisenkin. Ovat puhtaammat, ei altistu tulehduksille niin helposti, ei tule hajuja niin helposti... Ei kai kukaan mies oikeasti anna kauheiden kainalokarvapusikkojen sojottaa joka suuntaan? Varmaan jotkut teinipojat niin tekee, kun ei ole opittu sheivaamaan, mutta jos aikuinen mies... Ei voi tajuta. Aika iso HYI ! 

Vierailija
5/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai miehen on poistettava kainalokarvansa, ihan kuin naisenkin. Ovat puhtaammat, ei altistu tulehduksille niin helposti, ei tule hajuja niin helposti... Ei kai kukaan mies oikeasti anna kauheiden kainalokarvapusikkojen sojottaa joka suuntaan? Varmaan jotkut teinipojat niin tekee, kun ei ole opittu sheivaamaan, mutta jos aikuinen mies... Ei voi tajuta. Aika iso HYI ! 

Tästä olen samaa mieltä! Tosin joillain vanhoilla ukoilla näkee myös tuota tyyliä. No, eivät ole ilo silmälle usein muutenkaan.

Ap

Vierailija
6/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti yksikään mies koko maailmassa ole poistanut kainalokarvoja,kuulostaa ihan pähkähullulta.

Höpötät hassuja. Mille vuosikymmenelle olet jäänyt?

Ap

Vierailija
7/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä teen on lyhennys kainaloille ja jaloille. Myös muna karvoja lyhennän.

Vierailija
8/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti yksikään mies koko maailmassa ole poistanut kainalokarvoja,kuulostaa ihan pähkähullulta.

No mun mies ainakin ne poistaa. Harrastaa paljon liikuntaa eri muodoissa ja ammatinkin puolesta tulee liikuttua paljon, joten jo senkin takia. 

Vierailija
9/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle karvoja ajeleva mies on kyllä todella iso turn off. 

Vierailija
10/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yyh, minusta kainaloista roikkuvat pitkät karvat näyttävät todella vastenmielisiltä. Mutta makunsa kullakin.

Ap

Vierailija
11/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka asettavat ehtoja "tosimieheydelle", eivät ole vaivan arvoisia.

Vierailija
12/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mitä teen on lyhennys kainaloille ja jaloille. Myös muna karvoja lyhennän.

Sänki ei näytä tai tunnu omasta mielestäni kovin hyvältä.

Ap

Vierailija
13/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi harmi! Yritän pärjätä ilman sinua, vaikka koville tämä kieltämättä ottaa.

Ap

Vierailija
14/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkojen lyhennys lienee kivuliasta.

Vierailija
15/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yyh, minusta kainaloista roikkuvat pitkät karvat näyttävät todella vastenmielisiltä. Mutta makunsa kullakin.

Ap

Minusta kai kainalokarvat ovat seksikkäimpiä asioita miehessä. Karvat ylipäätään, mutta harva asia on visuaalisesti kuumempaa, kuin karvaiset kainalot miehen nojatessa käsivarret niskansa taakse.

Vierailija
16/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi harmi! Yritän pärjätä ilman sinua, vaikka koville tämä kieltämättä ottaa.

Ap

Vastauksesi sävystä huomaan, että ymmärsit itsekin olevasi tässä nyt se "sika", joka laukoo pinnallisia ehtoja toiselle sukupuolelle. Vastaavia miehiä itsekin oletettavasti isoon ääneen halvennat ja haukut, mutta et näe malkaa omassa silmässäsi. Kukaan mies ei menetä sinussa yhtään mitään.

Vierailija
17/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minusta kai kainalokarvat ovat seksikkäimpiä asioita miehessä. Karvat ylipäätään, mutta harva asia on visuaalisesti kuumempaa, kuin karvaiset kainalot miehen nojatessa käsivarret niskansa taakse.

Ahaa! Entä jos saman tekee nainen, joka ei ole ajellut kainaloitaan? Sytytkö myös tästä näystä? Nämä kainaloiden karvathan näyttävät ihan samalta molemmilla sukupuolilla.

Ap

Vierailija
18/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vastauksesi sävystä huomaan, että ymmärsit itsekin olevasi tässä nyt se "sika", joka laukoo pinnallisia ehtoja toiselle sukupuolelle. Vastaavia miehiä itsekin oletettavasti isoon ääneen halvennat ja haukut, mutta et näe malkaa omassa silmässäsi. Kukaan mies ei menetä sinussa yhtään mitään.

En kadu mitään!

Ap

Vierailija
19/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ahaa! Entä jos saman tekee nainen, joka ei ole ajellut kainaloitaan? Sytytkö myös tästä näystä? Nämä kainaloiden karvathan näyttävät ihan samalta molemmilla sukupuolilla.

Ap

Kyllä. Pitäisin itsekin kainalokarvoja, koska mielestäni ne vain ovat törkeän seksikkäät myös naisella, mutta tuntuu, että paitoihin ilmestyy kosteat läntit kainaloihin herkemmin silloin kun olen antanut karvojen kasvaa, joten lopulta päädyn aina ajamaan ne lyhyen ajan päästä pois.

Vierailija
20/63 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lyhennän ne ihan muutamaan milliin, eikä enää tarvitse dödöjä.

M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän