Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tosimies ellei kainaloita ole ajeltu!

Vierailija
05.04.2018 |

Inhoan miehillä kainaloista roikkuvia karvoja. Hyi! Tosimiehellä on sileät ja vasta-ajellut kainalot. Tällaisen huolitellun miehen rinnalla on mukava olla. 😍

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin pari vuotta sitten ja olen sen jälkeen deittaillut kolmen miehen kanssa. Kaikki olivat ajaneet kainalo- ja alapääkarvansa. En pistänyt pahakseni, päinvastoin. 

Onko ne suurinosa nykyään kaljuja rottia. :/ Minulla kävi vissiin tuuri kun löysin eron ihanan nuoren miehen joka ei ajele karvoja. Munakarvatkin luonnontilassa. Seksikkään näköinen siistirajainen tiheä kikkarapehko ison kullin päällä. Tykkään. :)

Näköjään on. Olen nyt niin tottunut kasvarttomiin, että varmaan säikähtäisin tuolla karvapehkoa. Kyllä karvaton on miuluisampi minulle ihan suuseksiäkin ajatellen. 

Vierailija
42/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin pari vuotta sitten ja olen sen jälkeen deittaillut kolmen miehen kanssa. Kaikki olivat ajaneet kainalo- ja alapääkarvansa. En pistänyt pahakseni, päinvastoin. 

Onko ne suurinosa nykyään kaljuja rottia. :/ Minulla kävi vissiin tuuri kun löysin eron ihanan nuoren miehen joka ei ajele karvoja. Munakarvatkin luonnontilassa. Seksikkään näköinen siistirajainen tiheä kikkarapehko ison kullin päällä. Tykkään. :)

Näköjään on. Olen nyt niin tottunut kasvarttomiin, että varmaan säikähtäisin tuolla karvapehkoa. Kyllä karvaton on miuluisampi minulle ihan suuseksiäkin ajatellen. 

Satoja kertoja ottanut suihin tältä uudelta mieheltäni ja kertaakaan ei ole jäänyt karvoja suuhun. Ei niitä mulkun varressa ole ja pallien nuolemisesta hän ei ole oppinut tykkäämään niin karvat ei haittaa suuseksissä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi, trolli. Minä pitäisin kainaloitaan ajelevaa miestä jotenkin epäilyttävänä.

Ehei, olen nainen enkä trolli.

Ap

Entä ikäsi? Noin 15 vuotta?

Vierailija
44/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan miehillä kainaloista roikkuvia karvoja. Hyi!

Ahaa. No se on sinun mielipide ja kaikille sellainen sallittakoon. 

Vierailija
45/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex ajoi aina kainalokarvat ja siisti alapäänsä. Tuoksui aina puhtaalle ja hyvälle. Tykkäsin tosi paljon.

Nyxä ajaa kainalot ja alapääkarvat kolmen päivän välein. Tykkään!

Ajaako myös persekarvat?

Vierailija
46/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex ajoi aina kainalokarvat ja siisti alapäänsä. Tuoksui aina puhtaalle ja hyvälle. Tykkäsin tosi paljon.

Ajaako myös persekarvat?

Ei muuten aja!

Vierailija
47/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhoan miehillä kainaloista roikkuvia karvoja. Hyi! Tosimiehellä on sileät ja vasta-ajellut kainalot. Tällaisen huolitellun miehen rinnalla on mukava olla. 😍

Mites säärikarvat? Tykkäätkö yleensäkin feminiinisistä piirteistä miehessä?

Itseasiassa häpykarvoitus ja kainalokarvoitus on kokemukseni mukaan lähes yhtä naisten juttu kuin miestenkin. Esimerkiksi rintakarvat ja parta taas on miesten juttu.

Säärikarvoitus on naisilla hyvin paljon laimeampaa kuin miehillä.

Vierailija
48/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä niin mieleni pahoitin. ☹️ t. kainalot ajeleva mies

Vierailija
49/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehei, olen nainen enkä trolli.

Ap

Onhan naistrollejakin olemassa, ei se ole mikään miehinen etuoikeus.

Mitä tulee karvojen ajeluun, niin ajan kyllä joka aamu parran ja käyn muutaman kuukauden välein parturissa, mutta muuten ei tulisi mieleenkään ajalla muuta ruumiin karvotusta. Säärikarvat pääsevät kivasti oikeuksiinsa kunhan on riittävän lämmintä pitää shortseja joskus kesäkuusta alkaen.

Vierailija
50/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajaako myös persekarvat?

Ei muuten aja!

Miksei? :(

Vierailija
51/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle karvoja ajeleva mies on kyllä todella iso turn off. 

Yyh, minusta kainaloista roikkuvat pitkät karvat näyttävät todella vastenmielisiltä. Mutta makunsa kullakin.

Ap

Minusta kai kainalokarvat ovat seksikkäimpiä asioita miehessä. Karvat ylipäätään, mutta harva asia on visuaalisesti kuumempaa, kuin karvaiset kainalot miehen nojatessa käsivarret niskansa taakse.

Ahaa! Entä jos saman tekee nainen, joka ei ole ajellut kainaloitaan? Sytytkö myös tästä näystä? Nämä kainaloiden karvathan näyttävät ihan samalta molemmilla sukupuolilla.

Ap

Ei edes näytä. Kuten vaikkapa isot lihakset miehelle sopivat paremmin kuin naiselle. Miehissä ja naisissa on eroja ja hyvä niin. Toki hyväksyn myös miesmäiset naiset, naismaiset miehet ha vaikkapa transut, mutta en kumppaniksi.

Karvaiset kainalot eivät tee naisesta miestä, mutta ei myöskään miesmäistä ja epänaisellista. Kainalokarvoitus naisella on erittäin feminiiniä ja eroottista.

T. mies

Vierailija
52/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satoja kertoja ottanut suihin tältä uudelta mieheltäni ja kertaakaan ei ole jäänyt karvoja suuhun. Ei niitä mulkun varressa ole ja pallien nuolemisesta hän ei ole oppinut tykkäämään niin karvat ei haittaa suuseksissä. :)

Minä nuolen aina pallitkin ja välilihan. Koko hoito kerralla. 

Vierailija
53/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et muuten minulta koska en pidä siitä. Muuten tulee ympäri korvia jos väkisin yrität.

Vierailija
54/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat naisella on seksikkäät ❤

T: Mies

Vierailija
55/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et muuten minulta koska en pidä siitä. Muuten tulee ympäri korvia jos väkisin yrität.

No kuka nyt väkisin yrittäisi. Tietysti vaan sellaiselta, joka siitä tykkää ja tähän asti on aina tykätty. 

Vierailija
56/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites säärikarvat? Tykkäätkö yleensäkin feminiinisistä piirteistä miehessä?

Itseasiassa häpykarvoitus ja kainalokarvoitus on kokemukseni mukaan lähes yhtä naisten juttu kuin miestenkin. Esimerkiksi rintakarvat ja parta taas on miesten juttu.

Säärikarvoitus on naisilla hyvin paljon laimeampaa kuin miehillä.

Juu rintakarvat, selkäkarvat ja parta yleensä kasvaa vaan miehille, mutta enemmän miellän kehon karvanpoistot naisten jutuksi. Esimerkiksi säärikarvat naisella näyttää kamalalta, mutta miehellä ne näyttää ihan hyvältä. Häpykarvoitus näyttää hyvältä kaikilla aikuisilla. Tosin naisella näyttää paremmalta jos siistii.

Vierailija
57/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle karvoja ajeleva mies on kyllä todella iso turn off. 

Yyh, minusta kainaloista roikkuvat pitkät karvat näyttävät todella vastenmielisiltä. Mutta makunsa kullakin.

Ap

Minusta kai kainalokarvat ovat seksikkäimpiä asioita miehessä. Karvat ylipäätään, mutta harva asia on visuaalisesti kuumempaa, kuin karvaiset kainalot miehen nojatessa käsivarret niskansa taakse.

Ahaa! Entä jos saman tekee nainen, joka ei ole ajellut kainaloitaan? Sytytkö myös tästä näystä? Nämä kainaloiden karvathan näyttävät ihan samalta molemmilla sukupuolilla.

Ap

Ei edes näytä. Kuten vaikkapa isot lihakset miehelle sopivat paremmin kuin naiselle. Miehissä ja naisissa on eroja ja hyvä niin. Toki hyväksyn myös miesmäiset naiset, naismaiset miehet ha vaikkapa transut, mutta en kumppaniksi.

Karvaiset kainalot eivät tee naisesta miestä, mutta ei myöskään miesmäistä ja epänaisellista. Kainalokarvoitus naisella on erittäin feminiiniä ja eroottista.

T. mies

Ei tee miestä naisesta, mutta näky ei ole vastaava naisella ja miehellä.

Ihanan massasta poikkeava sinun mieltymyksesi. Arvostan. :) Toivottavasti löydät/olet löytänyt naisen joka suostuu karvoja kainalossaan pitämään.

Vierailija
58/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin nuolisin eikä karvat sitä estä, mutta mies ei ole innostunut asiasta. Aina välillä kokeilen josko alkaisi tykätä. :D

Vierailija
59/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepäs päiväunille..

Vierailija
60/63 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin päinvastoin, vain neidit ajelevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä