Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loppuraskaus, en enää jaksa töissä mutta en saa sairauslomaakaan.

Vierailija
05.04.2018 |

Kaksi viikkoa + 1 päivä enää jäljellä äitiyslomaan. Olen aivan loppu. Itken iltaisin kun en enää jaksa. En saa nukuttua kipujen takia, en ole saanut pitkään aikaan. Koko ajan sattuu johonkin. Pahoinvointi on tullut takaisin, liikkuminen ison mahan kanssa on vaikeaa ja raskasta ja lisäksi supistelee koko ajan. En ymmärrä miten jaksan vielä kaksi viikkoa, kun yksikin päivä saa minut romahtamaan. Olen käynyt kolmella eri lääkärillä ja kaikki sanoo, että he eivät voi kirjoittaa tuota viimeistä kahta viikkoa minulle saikkua. Mitä ihmettä teen? En saa aikaistettua enää äitiyslomaakaan (olisi pitänyt ilmoittaa 2 kk ennen) eikä lomiakaan ole, joita voisin nyt ottaa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat itkemään töissä. Ihan varmasti pääset sen jälkeen lääkärille ja saat saikkua.

Ei se neuvolalääkäri tiedä jos Ap itkee töissä eikä välttämättä kiinnosta vaikka tietäisi. Min. Kerroin itkevän väsymyksestä yöllä mutta kommentti oli että odota synnytystä. Siinä vaiheessa synnytykseen oli arviolta 4kk.

Vierailija
42/42 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän ei välttämättä ole tositarina. Multa neuvolalääkäri kysyi itse, jaksanko käydä töissä. Jaksoin, eipä kummempia vaivoja ollut. Olin terve 39.

Minä kerroin Naistenklinikalla etten todellakaan jaksa ja ihme ettei myöhästelyistä ole puututtu. En myöskään selviä mistään töistä. Mulle sanottiin että anemia ym ei väsytä heikot tai pyörrytä että kuvittelen. Saikusta ei puhettakaan, kuulemma synnytyksen jälkeen luonto korjaa ongelmat. Eli mulla ei mitään ongelmia heidän mukaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla