Voinko pettää kerran?
Taustatietoa: olen 25-vuotias nainen ja seurustelen itseäni 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Seksi ei ota sujuakseen, sillä mies on jatkuvasti stressaantunut taloudellisen tilanteensa takia (joka onkin surkea). Ei asuta kimpassa. Jos seksi onnistuukin, on se todella tylsää.
Lisäksi tuntuu, että mies haluaisi mieluummin olla itseään vanhemman naisen kanssa. Kiihottuu sellaisesta äidillisistä, jättirintaisista keski-ikäisistä. Me "nuoremmat" ei kuulemma olla ollenkaan niin itsevarmoja sängyssä. Noh, eipä se itsevarmuus ainakaan kasva noista kommenteista. Tapaan huomenna kahvittelumielessä eksäni, jonka kanssa meillä oli taivaallista seksiä ja mies palvoi minua...
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten jätä miestäsi, jos kerran suhde on niin perseestä?
Suhde ei varsinaisesti ole perseestä, mutta seksielämä on.
Ap
Miksi mies on kanssasi jos tykkää vanhemmista?
Seksi on parisuhteen liima. Suosittelen eroamaan, jos se ei toimi. Seksitön loppuelämä tekee sinusta onnettoman.
Vierailija kirjoitti:
No mietipä... 45v ei ole enää kovin lisääntymiskykyinen. Mä olen kai järkevä valinta, mutta en viisarin valinta ilmeisesti.
Ap
Voit pettää, heti kun miehesi antaa sinulle siihen luvan. Et muuten.
Onko ihmekään ettei seksi suju kun vanha mies kyseessä :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietipä... 45v ei ole enää kovin lisääntymiskykyinen. Mä olen kai järkevä valinta, mutta en viisarin valinta ilmeisesti.
Ap
Oma mieheni vaihtoi mut parikymppiseen. Tuntuu että kaikki ukot kuolaa just niitä. Voit antaa miehes mulle!
Ei ole pettämistä jos käyttää kortsua! TIS-filosofiaa syvällisimmillään. Eli siittä vaan, mieles tekee kuitenkin.
Voi pettää kerran. Seuraavat kerrat ovatkin sitten paljon helpompia.
Olen ehdottanut, että saisimme molemmat käydä vieraissa. Ei kuulemma käy, mutta seksiä ei silti ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen ehdottanut, että saisimme molemmat käydä vieraissa. Ei kuulemma käy, mutta seksiä ei silti ole.
Ap
Tee kaikille palvelus ja lopeta huono suhde.
Sen jälkeen voit mennä ratsastamaan exälläsi kohti auringonlaskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sä oot 25, mies 10 vuotta vanhempi ja se tekee mielestäsi 45? Provo meni heti alkujaan nurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sä oot 25, mies 10 vuotta vanhempi ja se tekee mielestäsi 45? Provo meni heti alkujaan nurin.
Ei, vaan mainitsin jo aloitusviestissä, että mies on aiemmin tykännyt VANHEMMISTA naisista, n. 45-50-vuotiaista. Kyllähän 35-vuotias vielä voi muksun tai pari vääntää, 45 ei oikein enää...
Ap
Mikset sitten jätä miestäsi, jos kerran suhde on niin perseestä?