Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epämiellyttävä seksi parisuhteessa

Vierailija
05.04.2018 |

Viidessä vuodessa seksistä on tullut minulle "pakollinen paha", jota välillä on miehen mieliksi siedettävä.
En nauti pätkääkään, koko toimituksen ajan itku kurkussa, tekisi mieli juosta karkuun ja toivon että mies tulisi mahdollisimman pian.
Mikä neuvoksi?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihan sama juttu. Olen lukemassa kirjaa ja mies tulee kourimaan ja hönkimään vanhan viinan hajuisella hengityksellä. Nostan jalan ja annan tulla sisääni, että toimitus on nopeasti ohi. Huoneen täyttää ihan hemmetin paha sipulihien ja likaisen munan haju. Laukeaa hetken kuluttua ja taas saa olla pari päivää rauhassa. Katkeaa vain luku rauha kun pitää mennä pesemään niitä ukon iljettäviä liejuja reisiltä.

Meinasin oksentaa tälle.. kuvottavaa!

Vierailija
42/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Minusta nämä monet jutut kertoo ennen kaikkea siitä, että elämän arvot ja asiat ei todellakaan ole kunnossa. Kaikki lähtee oikeasta rakkauden käsityksestä. Raamatusta voi lukea mitä se on esim. 1.Kor.13 -> , ja se koskee tietenkin molempia osapuolia. Senkin sieltä voi lukea, että aktiivinen seksielämä on hyvä asia.

Taas tajuaa, miten onnekas sitä on kun mieskin on uskovainen. Antaisi vaikka henkensä minun edestäni, ja helppo arvata että seksissäkin ajattelee myös minua. 

Jos teillä ei ole Jumalaa elämässänne, niin mikä on tärkeää elämässä, miten jaksatte? Raha tai urako? Surullista, miten paljosta jäätte paitsi, tuntuu rämpimiseltä ja selviämiseltä. Toisessa ääripäässä he jotka elää nautinnoilleen, siinä kaikki elämänsisältö, yhtä säälittävää sekin. Sorry, en pahalla! 

Minä uskon rakkauteen ihmisten välillä. Olen sitä niin paljon saanut todistaa ihan ilman mitään taruolentojakin. Minua taas huolettaisi jos en pystyisi löytämään hyvyyttä ihan vain itsestäni. Rakastavaa seksiä, josta saa kyllä myös nautintoa, en tiedä miksi se monille uskovaisille on niin kauhistus, löytyy ei-uskovien joukosta ihan siinä missä uskovienkin, joten se uskovaisuus ei ehkä ole siinä se määrittävä seikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla SSRI -lääkitys?

Ei minulla ole mitään lääkitystä.

Eroa ehdottavat, mitä se hyödyttäisi? Sama ongelma tulisi kuitenkin taas seuraavssa suhteessa eteen.

ap

Sitten on paras pysyä yksin. Sen tajunnet. Eikä kenenkään pidä mennä suhteeseen jos ei kykene seksiin syystä tai toisesta. Seksi kuuluu ehdottomasti parisuhteeseen.

Olenhan minä siihen kyennyt, ja tottakai seksi kuuluu parisuhteeseen, siksihän minä sitä miehen iloksi olen sietänytkin. En kertaakaan ole kieltäytynyt.

ap

Tuokin vain pahentaa ongelmaa, ja voi olla että koko inho on kehittynytkin pikkuhiljaa, sen seurauksena että olet suostunut seksiin ilman omaa halua tai kiihottumista.

Ihmisellä on aina oikeus päättää kehostaan, eikä seksi ole parisuhteessa mikään ”naisen velvollisuus” kuten monet vieläkin uskovat.

Tahdonvastainen seksin harrastaminen vie ilon koko hommasta, synnyttää inhoa sekä itseä että kumppania kohtaan, ja lopulta haluttomuus onkin jatkuvaa.

Tietenkin ihmisellä on oikeus päättää kehostaan, mutta on myös velvollisuus antaa parisuhteessa sitä mitä toinen haluaa/tarvitsee vaikka se ei aina mielekästä itselle olisikaan.

Vierailija
44/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on varmaankin suhde johonkin sinua naisellisempaan ja kuumempaan naiseen joka antaa miehellesi huomiota. Eihän hän muuten tulisi haisevana sinua naimaan vaan osoittaisi arvostuksensa vietellen sinua hyväntuoksuisena. Kuten varmasti tekee tälle toiselle naiselle.

Vierailija
45/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hormonaalista ehkäisyä mikä voisi vaikuttaa haluihin negatiivisesti? Stressiä? Unettomuutta?

Onhan toi tilanne miehellekin aivan perseestä jos nainen ei halua. Varmaan jokainen mies haluaisi mielummin harrastaa seksiä halukkaan naisen kanssa kuin naisen kanssa joka antaa pelkästä velvollisuudentunteesta.

Heitätte molemmat elämän hukkaan tuossa touhussa.

Varmaan jonkinlainen terapia olisi paikallaan yksin tai yhdessä puolison kanssa. Ero nyt ei varmaan ensimmäinen asia ole jos kuitenkaan mitään väkivaltaa tai alistamista ei suhteessa ole. Haluttomuuteen voi kyllä saada apua.

Tai jos kyse on siitä että mies ei tyydytä sinua niin puhu ja neuvo miestä mistä tykkäät ja mitä haluat.

Toki on ihmisiä jotka ei vain halua seksiä, mutta silloin ehkä reilumpaa olisi elää yksin tai puolison pitäisi olla myös yhtä haluton.

Vierailija
46/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lääkitys. Ei ole vaikuttanut haluamiseen.

Ei ap.

Vierailija
47/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa ehdottavat, mitä se hyödyttäisi? Sama ongelma tulisi kuitenkin taas seuraavssa suhteessa eteen.

ap

Parempi olla sinkku tai olla suhteessa aseksuaalin kanssa.

Vierailija
48/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sitten on paras pysyä yksin. Sen tajunnet. Eikä kenenkään pidä mennä suhteeseen jos ei kykene seksiin syystä tai toisesta. Seksi kuuluu ehdottomasti parisuhteeseen.

Olenhan minä siihen kyennyt, ja tottakai seksi kuuluu parisuhteeseen, siksihän minä sitä miehen iloksi olen sietänytkin. En kertaakaan ole kieltäytynyt.

ap

Tuokin vain pahentaa ongelmaa, ja voi olla että koko inho on kehittynytkin pikkuhiljaa, sen seurauksena että olet suostunut seksiin ilman omaa halua tai kiihottumista.

Ihmisellä on aina oikeus päättää kehostaan, eikä seksi ole parisuhteessa mikään ”naisen velvollisuus” kuten monet vieläkin uskovat.

Tahdonvastainen seksin harrastaminen vie ilon koko hommasta, synnyttää inhoa sekä itseä että kumppania kohtaan, ja lopulta haluttomuus onkin jatkuvaa.

Tietenkin ihmisellä on oikeus päättää kehostaan, mutta on myös velvollisuus antaa parisuhteessa sitä mitä toinen haluaa/tarvitsee vaikka se ei aina mielekästä itselle olisikaan.

Ongelman ratkaisu on ja tässä asiassa velvollisuus on selvittää mistä haluttomuus johtuu. Se että yhtäkkiä tilanne muuttuu näin jyrkästi on varmasti seurausta jostain muusta. Se ei ole velvollisuus että harrastaa seksiä vailla omaa haluaan jatkuvasti. Kuten joku jo yllä mainitsi, niin se varmasti vain pahentaa tilannetta.

On eriasia jos silloin tällöin suostuu toisen mieliksi, kun seksiasiat on muuten hyvin. Usein saattaa jopa itsekin innostua kun vauhtiin päästää. Mutta jos tilanne on jo näin paha kuten ap:lla niin tällainen toimintamalli voi hyvinkin tuhota koko seksuaalisuuden. Henkisesti on todella raskasta harrastaa seksiä kun se tuntuu pahalta.

Vierailija
49/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin monella vaikeuksia luetun ymmärtämisessä vai miksi tänne tulee jatkuvasti topiceja jotka kuuluvat seksiosioon?

Luultavasti siksi että täällä av-palstalla on enemmän lukijoita ja tänne ei tarvitse kirjautua erikseen.

Vierailija
50/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hirveää... :( oon nii pahoillaan tosta tilanteesta. Siedätkö muuten miestäsi vai vaan seksi kuvottaa? 

Kenenkään ei kuuluisi olla sellaisen kanssa jolle on vain joku lihakimpale mitä käydään nylkyttämässä... :/

Vierailija
51/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tämä on hyvin tavallista..

Miehen ja naisen seksitarpeet eroavat usein, katso vaikka kissoja ja koiria. Narttu häätää uroksen matkoihinsa paitsi kiimaaikana.

Jos muuten toisistaan tykkää niin ei kannata perhettä hajottaa.

Romanttista rakkautta o n suhteen alussa ja elokuvissa.

Vierailija
52/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joka käyttää tuolla tavalla naistaan vain kassien tyhjentämiseen ei rakasta enää jos on edes rakastanutkaan, sehän on vain runkkaamista sillä naisella kuin se nainen ei olisi mitenkään tunteva elävä olento..

Vierailija
53/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miestä se voisi auttaa, jos löytää uuden kumppanin, joka haluaa seksiä. 

Käytöksesi ei ole oikein miestä kohtaan. 

Vierailija
54/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä ihmisiä vaivaa? Eikö teillä puhuta rehellisesti asioista? Varsinkin tuollaisesta kuin seksi?! Jos mies yhtään susta välittää, niin kyllä se kuuntelee kun kerrot mitä ja miten haluat, tai sitten auttaa etsimään halua sun kanssasi jos sitä halua ei tunnu löytyvän. Ja siis jos mies ei sitten välitä niin ihan oikeesti miksi olla yhdessä? Siis onhan näissä miehissä erittäin paljon vikaa joista täällä on kerrottu, mutta omasta onnesta ja nautinnosta pitää ottaa vähän itsekin vastuuta. Muuten ei parane ikinä.

Olen ehkä sitten liian häveliäs, mutta ei minusta ainakaan ole puhumaan seksiasioista.

ap

Täältähän se ap:n ongelma selvisi. Se on ap.

Ei kukaan voi olettaa miehesi osaavan lukea ajatuksiasi.

Voit aloittaa vaikka näyttämällä tämän ketjun hänelle, jos kielesi menee solmuun kun yrität puhua niinkin luonnollisesta asiasta kuin seksistä ääneen.

Vierailija
55/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihan sama juttu. Olen lukemassa kirjaa ja mies tulee kourimaan ja hönkimään vanhan viinan hajuisella hengityksellä. Nostan jalan ja annan tulla sisääni, että toimitus on nopeasti ohi. Huoneen täyttää ihan hemmetin paha sipulihien ja likaisen munan haju. Laukeaa hetken kuluttua ja taas saa olla pari päivää rauhassa. Katkeaa vain luku rauha kun pitää mennä pesemään niitä ukon iljettäviä liejuja reisiltä.

Olen pahoillani puolestasi, mutta samalla kuvauksesi oli kyllä suoranainen inhorealistinen helmi.

Vierailija
56/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies joka käyttää tuolla tavalla naistaan vain kassien tyhjentämiseen ei rakasta enää jos on edes rakastanutkaan, sehän on vain runkkaamista sillä naisella kuin se nainen ei olisi mitenkään tunteva elävä olento..

Joo. Toisaalta, jos naista ei kiinnosta miehen yritykset huomioida naista, rakastella ja tuottaa nautintoa, niin se voi myös johtaa tuomoiseen tilanteeseen. Miksi nähdä vaivaa jos yritys on tuhoon tuomittu?

Silloin jää vaihtoehdoiksi ero, tai kassien tyhjentäminen.

Vierailija
57/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Parisuhteessa on velvollisuus sitoutua kunnioittamaan kumppaniaan ja pyrkimään molemminpuoliseen onnellisuuteen suhteessa. On velvollisuus olla rehellinen itselleen ja toiselle, ja sitoutua löytämään suhteen ongelmiin ratkaisuja kumppanin kanssa yhdessä, eikä suhteen ulkopuolelta.

Suhteessa EI ole velvollisuutta suostua seksiin joka ei tunnu hyvältä, on ahdistavaa, pelottavaa tai millään lailla vastenmielistä. Tämä oppi siitä että ”annetaan” kumppanin mieliksi, on rikkonut monen seksuaalisuutta ja pilannut monta seksielämää.

Se on äärimmäisen hajottavaa psyykkisesti.

Kyllä ne ongelmat täytyy hoitaa kuntoon, ja harrastaa sitten seksiä, eikä jättää ongelmat koskematta, ja vain harrastaa seksiä.

Sama asia kuin anoreksikkojen pakkosyöttäminen, se että potilas syö, ei tarkoita että hän on parantunut, vaan itse sairaus saattaa olla jopa pahempi, ja henkilö sulkeutuu enemmän itseensä, ja kokee tarpeensa ja minuutensa ympäristölle merkityksettömänä.

Jos mies harrastaa seksiä naisen kanssa tämän haluttomuudesta huolimatta, niin luottamusta ja läheisyyttä ko. suhteessa on todella vaikea palauttaa sellaiselle tasolle että nainen kykenisi tuon henkilön kanssa vapautuneesti toteuttamaan seksuaalisuuttaan. Miehestä tulee naisen silmissä hyväksikäyttäjä, eikä hänen haluamisensa ole enää mahdollista.

Uskon aidosti että monen ”en halua enää miestäni” -ongelman taustalla on juurikin tuon luottamuksen rikkoutuminen. Kaikki se läheisyys, rakkaus ja heittäytyminen jota tarvitaan todelliseen seksuaaliseen itseilmaisuun tuhoutuu näiden tahdonvastaisten seksikertojen seurauksena.

Vierailija
58/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat voivat hyvinkin ratketa puhumalla. Mieheni työhön kuuluu säännöllisiä useiden viikkojen mittaisia ulkomaankomennuksia, ja hänelle oli vähitellen muodostunut sellainen tapa, että hän tietoisesti "kerää paineita" viimeiset päivät ennen kotiin paluuta, jotta ensimmäinen kerta yhdessä olisi hänelle mahdollisimman nautinnollinen. Minulle näistä kerroista ei ole suurtakaan iloa, sillä mies ei kestä minuuttiakaan, ja innostuksissaan hän on tavallista kovakouraisempi. Olin jopa alkanut tuntea hieman pelkoa ja vastenmielisyyttä näitä seksikertoja kohtaan.

Eilen oli jälleen päivä, kun mies palasi työmatkalta, ja sain vihdoin kerrottua hänelle tästä minua vaivanneesta asiasta. Mies ei ollut tullut ajatelleeksi ollenkaan asiaa minun näkökulmastani mutta ymmärsi kyllä pointtini. Keskustelun lopputuloksena mies todella panosti minun huomioimiseeni ja lämmittelyyn, ja seksi olikin sitten oikein miellyttävää. Oli ihanaa huomata, että mieheni kuuntelee ja osaa ottaa kehitysehdotukseni huomioon myös tällaisessa herkässä asiassa kuin seksissä. Seuraavan kerran, kun miehellä on reissu tiedossa, tiedän olevani paljon levollisemmalla mielellä ja itsekin varmasti odotan seksiä eron jälkeen aiempaa enemmän.

Vierailija
59/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kiintoisaa, että monet naiset täällä kuvailee, kuinka seksi oli ensin hyvää ja sitten alkoi inhoamaan sitä, vaikka oli edelleen samanlaista seksiä. Sitten syyttävät miestä siitä, vaikka selvästi muutos tapahtui omassa psyykessä? Ongelma siis todennäköisesti johtuu jostain lääkityksestä tai muusta terveysvaivasta joka naisella itsellään on ja tappaa halut täysin. Varmaan tuntisitte ihan samoin toisenkin miehen kanssa.

Vierailija
60/64 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä aikaa kun mies hoitaa aviollisia velvollisuuksiaan, voi nainen mielessään lajitella pyykit, sijoitella tiskit koneeseen, ja jos se ei vielä riitä, shoppailla mielessään unelmiensa ostarissa. Ja maailma - tai ainakin parisuhde! - pelastuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi