Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epämiellyttävä seksi parisuhteessa

Vierailija
05.04.2018 |

Viidessä vuodessa seksistä on tullut minulle "pakollinen paha", jota välillä on miehen mieliksi siedettävä.
En nauti pätkääkään, koko toimituksen ajan itku kurkussa, tekisi mieli juosta karkuun ja toivon että mies tulisi mahdollisimman pian.
Mikä neuvoksi?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko parisuhde tavoittelemisen arvoista?

Meillä tämä muutos on tullut huomaamattomasti vuosien varrella, lasten ollessa pieniä. Sitä ennen parisuhde on ollut ihan normaali nuoren parin suhde. Ja täytyy sanoa, että muuten olemme hyvin hyvissä väleissä. Siis emme riitele juuri koskaan ja olemme kuin sisko ja veli, läheiset.

Vierailija
22/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ootte näitä pareja just, jotka menneet järkisyistä yhteen? Huoh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihan sama juttu. Olen lukemassa kirjaa ja mies tulee kourimaan ja hönkimään vanhan viinan hajuisella hengityksellä. Nostan jalan ja annan tulla sisääni, että toimitus on nopeasti ohi. Huoneen täyttää ihan hemmetin paha sipulihien ja likaisen munan haju. Laukeaa hetken kuluttua ja taas saa olla pari päivää rauhassa. Katkeaa vain luku rauha kun pitää mennä pesemään niitä ukon iljettäviä liejuja reisiltä.

Hyi h elvetti. Tuossa on niin monta kohtaa pielessä. Pidätätkö hengitystä tuon ajan? Hän ymppää ne munansa sipulihikijuustot sun alapäähän, ja saat siitä hyvästä käyttää l actal balancea monta viikkoa putkeen. :c

Vierailija
24/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tantraseksiä

Vierailija
25/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla SSRI -lääkitys?

Ei minulla ole mitään lääkitystä.

Eroa ehdottavat, mitä se hyödyttäisi? Sama ongelma tulisi kuitenkin taas seuraavssa suhteessa eteen.

ap

Mistä sä tiedät että sama ongelma toistuisi?

Mistä tämä ongelma on alkanut, jos alussa sujui?

Sama ongelma oli edellisessäkin suhteessa, ainoana ero että edellinen suhde oli todellä väkivaltainen ja monta vuotta inhosin ja pelkäsin exmiestäni.

ap

Vierailija
26/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroa ehdottavat, mitä se hyödyttäisi? Sama ongelma tulisi kuitenkin taas seuraavssa suhteessa eteen.

ap

Mihin sinä tarvitset parisuhdetta? Voisitko kuunnella sisintäsi? Olisiko elämä ilman parisuhdetta hyvä juttu? Rohkeutta!

Vierailija
27/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sama ongelma oli edellisessäkin suhteessa, ainoana ero että edellinen suhde oli todellä väkivaltainen ja monta vuotta inhosin ja pelkäsin exmiestäni.

ap

enkä osaa sanoa mistä ongelma on alkanut, alkuun sujui paremmin kun hyvin ja pikkuhiljaa on alkanut inhottaa kerta kerralta enemmän.

ap

Vierailija
28/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Tässä se perimmäinen syy varmaan tulikin->terapiaan!

Vierailija
29/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihmisiä vaivaa? Eikö teillä puhuta rehellisesti asioista? Varsinkin tuollaisesta kuin seksi?! Jos mies yhtään susta välittää, niin kyllä se kuuntelee kun kerrot mitä ja miten haluat, tai sitten auttaa etsimään halua sun kanssasi jos sitä halua ei tunnu löytyvän. Ja siis jos mies ei sitten välitä niin ihan oikeesti miksi olla yhdessä? Siis onhan näissä miehissä erittäin paljon vikaa joista täällä on kerrottu, mutta omasta onnesta ja nautinnosta pitää ottaa vähän itsekin vastuuta. Muuten ei parane ikinä.

Vierailija
30/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sitten on paras pysyä yksin. Sen tajunnet. Eikä kenenkään pidä mennä suhteeseen jos ei kykene seksiin syystä tai toisesta. Seksi kuuluu ehdottomasti parisuhteeseen.

Vierailija
31/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole noita ongelmia enää, miehellä ei seiso ja minua ei huvita !

Vierailija
32/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sitten on paras pysyä yksin. Sen tajunnet. Eikä kenenkään pidä mennä suhteeseen jos ei kykene seksiin syystä tai toisesta. Seksi kuuluu ehdottomasti parisuhteeseen.

Olenhan minä siihen kyennyt, ja tottakai seksi kuuluu parisuhteeseen, siksihän minä sitä miehen iloksi olen sietänytkin. En kertaakaan ole kieltäytynyt.

ap

Vierailija
33/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä ihmisiä vaivaa? Eikö teillä puhuta rehellisesti asioista? Varsinkin tuollaisesta kuin seksi?! Jos mies yhtään susta välittää, niin kyllä se kuuntelee kun kerrot mitä ja miten haluat, tai sitten auttaa etsimään halua sun kanssasi jos sitä halua ei tunnu löytyvän. Ja siis jos mies ei sitten välitä niin ihan oikeesti miksi olla yhdessä? Siis onhan näissä miehissä erittäin paljon vikaa joista täällä on kerrottu, mutta omasta onnesta ja nautinnosta pitää ottaa vähän itsekin vastuuta. Muuten ei parane ikinä.

Olen ehkä sitten liian häveliäs, mutta ei minusta ainakaan ole puhumaan seksiasioista.

ap

Vierailija
34/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olenhan minä siihen kyennyt, ja tottakai seksi kuuluu parisuhteeseen, siksihän minä sitä miehen iloksi olen sietänytkin. En kertaakaan ole kieltäytynyt.

ap

Tuokin vain pahentaa ongelmaa, ja voi olla että koko inho on kehittynytkin pikkuhiljaa, sen seurauksena että olet suostunut seksiin ilman omaa halua tai kiihottumista.

Ihmisellä on aina oikeus päättää kehostaan, eikä seksi ole parisuhteessa mikään ”naisen velvollisuus” kuten monet vieläkin uskovat.

Tahdonvastainen seksin harrastaminen vie ilon koko hommasta, synnyttää inhoa sekä itseä että kumppania kohtaan, ja lopulta haluttomuus onkin jatkuvaa.

Vierailija
35/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne asiat aina puhumalla selviä, kun toinen loukkaantuu verisesti eikä näe itse ongelmaa missään. Juu ei toki kun saa itse aina omat halut tyydytettyä sillä pikasessiolla, muulla ei niin väliä.

Vierailija
36/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sentään. Olin tuollaisessa tilanteessa vuosia. Mies painosti sellaiseen mistä en pitänyt. Kun en olisi halunnut, tuli solvauksia ja väkivallan uhka, joten sitä vaan ajatteli että se on pian ohi. Mies oli myös impotenttiuteen taipuva, syytti siitä minua ja teko kesti joskus kauan.

Miten mies voi sietää itseään, vaikka näkee ettei toinen halua?

Pääsin lopulta eroon, mutta muisto voi yhä laukaista massiivisen ahdistuskohtauksen.

Lopeta suhde!

Vierailija
37/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Minusta nämä monet jutut kertoo ennen kaikkea siitä, että elämän arvot ja asiat ei todellakaan ole kunnossa. Kaikki lähtee oikeasta rakkauden käsityksestä. Raamatusta voi lukea mitä se on esim. 1.Kor.13 -> , ja se koskee tietenkin molempia osapuolia. Senkin sieltä voi lukea, että aktiivinen seksielämä on hyvä asia.

Taas tajuaa, miten onnekas sitä on kun mieskin on uskovainen. Antaisi vaikka henkensä minun edestäni, ja helppo arvata että seksissäkin ajattelee myös minua. 

Jos teillä ei ole Jumalaa elämässänne, niin mikä on tärkeää elämässä, miten jaksatte? Raha tai urako? Surullista, miten paljosta jäätte paitsi, tuntuu rämpimiseltä ja selviämiseltä. Toisessa ääripäässä he jotka elää nautinnoilleen, siinä kaikki elämänsisältö, yhtä säälittävää sekin. Sorry, en pahalla! 

Vierailija
38/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä jatkuu myös muissa suhteissa, ellet saa itsetuntoasi kuntoon. Mutta jos otat ajan myötä sen suunnan, että olet aina itsesi puolella, muutos on mahdollinen.

Vierailija
39/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista. Minusta nämä monet jutut kertoo ennen kaikkea siitä, että elämän arvot ja asiat ei todellakaan ole kunnossa. Kaikki lähtee oikeasta rakkauden käsityksestä. Raamatusta voi lukea mitä se on esim. 1.Kor.13 -> , ja se koskee tietenkin molempia osapuolia. Senkin sieltä voi lukea, että aktiivinen seksielämä on hyvä asia.

Taas tajuaa, miten onnekas sitä on kun mieskin on uskovainen. Antaisi vaikka henkensä minun edestäni, ja helppo arvata että seksissäkin ajattelee myös minua. 

Jos teillä ei ole Jumalaa elämässänne, niin mikä on tärkeää elämässä, miten jaksatte? Raha tai urako? Surullista, miten paljosta jäätte paitsi, tuntuu rämpimiseltä ja selviämiseltä. Toisessa ääripäässä he jotka elää nautinnoilleen, siinä kaikki elämänsisältö, yhtä säälittävää sekin. Sorry, en pahalla! 

Eikö näille jumalille yms satuhahmoille ole ihn omat palstansa.

Vierailija
40/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 1 miljoona suomalaista naista syö näitä namuja aamupalaksi.

Ei se hoitamaton maennuskaan kyllä varsinaisesti seksihaluja lisää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä