Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epämiellyttävä seksi parisuhteessa

Vierailija
05.04.2018 |

Viidessä vuodessa seksistä on tullut minulle "pakollinen paha", jota välillä on miehen mieliksi siedettävä.
En nauti pätkääkään, koko toimituksen ajan itku kurkussa, tekisi mieli juosta karkuun ja toivon että mies tulisi mahdollisimman pian.
Mikä neuvoksi?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis 35v nainen ja mieheni on 39.

-ap

Vierailija
2/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies loukannut sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidessä vuodessa seksistä on tullut minulle "pakollinen paha", jota välillä on miehen mieliksi siedettävä.

En nauti pätkääkään, koko toimituksen ajan itku kurkussa, tekisi mieli juosta karkuun ja toivon että mies tulisi mahdollisimman pian.

Mikä neuvoksi?

Mene seksuaaliterapeutille hakeen apua. Tai eroat.

Vierailija
4/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis 35v nainen ja mieheni on 39.

-ap

Ero. Ei ole pakko  antaa jollei tahdo, ihan sama vaikka se toinen tahtois. Jos sä et sitä  toista enää halua, parempi  lopettaa suhde.

Vierailija
5/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
6/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies loukannut sinua?

Ei ole.

Vierailija
7/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin monella vaikeuksia luetun ymmärtämisessä vai miksi tänne tulee jatkuvasti topiceja jotka kuuluvat seksiosioon?

Vierailija
8/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla SSRI -lääkitys?

Vierailija
9/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama juttu. Olen lukemassa kirjaa ja mies tulee kourimaan ja hönkimään vanhan viinan hajuisella hengityksellä. Nostan jalan ja annan tulla sisääni, että toimitus on nopeasti ohi. Huoneen täyttää ihan hemmetin paha sipulihien ja likaisen munan haju. Laukeaa hetken kuluttua ja taas saa olla pari päivää rauhassa. Katkeaa vain luku rauha kun pitää mennä pesemään niitä ukon iljettäviä liejuja reisiltä.

Vierailija
10/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 1 miljoona suomalaista naista syö näitä namuja aamupalaksi.

Vierailija
11/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ja tiedän, että ero on kyllä minun kohdalla se järkevin vaihtoehto. Olen vuosia yrittänyt kerätä rohkeutta sanoa se ääneen. Mies ei oikeasti edes ole minuun rakastunut kuten en minäkään häneen. Harmittaa kun teini-ikäiset lapset eivät ole koskaan nähneet, millaista aikuisten ihmisten parisuhde kuuluisi olla.  Pelastukseni on se, että seksikohtaukset kestävät "esileikkeineen ja akteineen" muutaman minuutin.

Vierailija
12/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihan sama juttu. Olen lukemassa kirjaa ja mies tulee kourimaan ja hönkimään vanhan viinan hajuisella hengityksellä. Nostan jalan ja annan tulla sisääni, että toimitus on nopeasti ohi. Huoneen täyttää ihan hemmetin paha sipulihien ja likaisen munan haju. Laukeaa hetken kuluttua ja taas saa olla pari päivää rauhassa. Katkeaa vain luku rauha kun pitää mennä pesemään niitä ukon iljettäviä liejuja reisiltä.

Melko romanttista. :/

Vierailija
13/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikosti menee jos tätä on meno. Siihen pitäisi kehittää sellaista ohjelmaa eteen että molemmilla olisi kohtuullisesti halukkuutta aloittaa seksikuviot.

Vierailija
14/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ja tiedän, että ero on kyllä minun kohdalla se järkevin vaihtoehto. Olen vuosia yrittänyt kerätä rohkeutta sanoa se ääneen. Mies ei oikeasti edes ole minuun rakastunut kuten en minäkään häneen. Harmittaa kun teini-ikäiset lapset eivät ole koskaan nähneet, millaista aikuisten ihmisten parisuhde kuuluisi olla.  Pelastukseni on se, että seksikohtaukset kestävät "esileikkeineen ja akteineen" muutaman minuutin.

No ainakaan eivät tiedä mistä tulevat jäämään paitsi ellei käy hyvä tuuri

Vierailija
15/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä alkoholisti satumaisen rikas vai miksi ihmeessä siedät moista?

Vierailija
16/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä alkoholisti satumaisen rikas vai miksi ihmeessä siedät moista?

Kyllä valtiolla töissä.

Vierailija
17/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua.. Seksielämä eksän kanssa oli suht hyvää pari ensimmäistä vuotta ja sitten tapahtui jotain (en tiedä mitä) ja aloin inhoamaan seksiä mieheni kanssa. Kerran kun piti taas "harrastaa" niin tuli yökkäysrefkeksi. :( Onneksi seksiakti oli nopea ja mies kun sai tyydytettyä itsensä niin paineli pesulle. Minulla ei ollut koskaan väliä. Hyi hitto kun ajattelenkin sitä niin inhon väristykset menee. Melkein kymmenen vuotta kestin ja sitten tuli ero.

Vierailija
18/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään lääkitystä.

Eroa ehdottavat, mitä se hyödyttäisi? Sama ongelma tulisi kuitenkin taas seuraavssa suhteessa eteen.

ap

Vierailija
19/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko parisuhde tavoittelemisen arvoista?

Vierailija
20/64 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole mitään lääkitystä.

Eroa ehdottavat, mitä se hyödyttäisi? Sama ongelma tulisi kuitenkin taas seuraavssa suhteessa eteen.

ap

Mistä sä tiedät että sama ongelma toistuisi?

Mistä tämä ongelma on alkanut, jos alussa sujui?