Pettävät perheen isät on pahinta mitä tiedän.
Erehdyt sellaiseen ihastumaan ja vuosien päästä käy ilmi että äijä on monen lapsen isä ja naimisissa eikä aio erota!
Kommentit (30)
Ällöttää pettävien miesten alhainen moraali. Ja se, että seksi on niin tärkeää, että pitää pettää. Ei voi arvostaa, kun muna vie. Terveisiä eräälle Kyöstille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on suhde perheenisään (yhdyssana, ap). Harrastamme seksiä, koska hänen vaimonsa ei enää halua.
Tosin lapset jo kolmekymppisiä ja rakastajani on vaari.
Ei ongelmia! Rusinat pullasta!
Oikeasti joku uskoo, ettei salarakas pane myös vaimoaan 🤣🤣
Outo kommentti. Eipä sitä tarvitsisi salarakasta, jos vaimo edes jotenkin kiinnostaisi seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää pettävien miesten alhainen moraali. Ja se, että seksi on niin tärkeää, että pitää pettää. Ei voi arvostaa, kun muna vie. Terveisiä eräälle Kyöstille.
Miksi sitten tämän palstan mukaan naisten vieraissakäynti on ihan ok? Aikanaan oli ketju, jossa kysyttiin kauanko voisi olla ilman seksiä, ennen kuin pettäisi. Ja peukutusten perusteella oltiin aika hätäisesti lähdössä vieraisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset kusipäät pitää paljastaa, ei pelkästään vaimolle, vaan koko yhteisölle.
Ja sama koskee ilmeisesti naisia?
Vielä pahempia ovat akat jotka syyttävät naisia siitä että heidän miehensä, PERHEEN PÄÄT, pettävät heitä. Eikös perheen päällä tulisi olla hieman parempi johtomoraali?;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset kusipäät pitää paljastaa, ei pelkästään vaimolle, vaan koko yhteisölle.
Ja sama koskee ilmeisesti naisia?
En ole se jolle vastasit, mutta ilman muuta.
Mies se pääsyyllinen kusipää onkin,mutta nämä toiset naiset saavat ihan syyttää itseään jos tietävät kuvion ja kuitenkin kaiken mentyä päin helvettiä aloittavat narinan.
Itse olin petetty vaimo joka ns.antoi anteeksi salasuhteen kunnes vuoden jälkeen en antanutkaan anteeksi vaan häivyin.
Siinä narisi ukko ja ukon salarakas kuinka olin tuhlannut molempien aikaa.
Haistatin veet molemmille.
Noh eipä heistä mitään tullut vaan exäni löysi jonkun kolmannen sitten.