Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri naureskeli repulleni

Vierailija
05.04.2018 |

Tämä oli tosi hassu tilanne. Reppuni oli jaloissani. Kyseessä ei siis ole mikään paskainen Kånken vaan Ospreyn päiväreppu jota pidän käsilaukkuna kun kuljen joka paikkaan jalan. Lääkärin, nuoren miehen, katse siirtyi uudestaan ja uudestaan reppuun ja se hymyili. Okei, repussa oli kiinni kaverilta saamani sen kaverin itsetekemä enkeliheijastin mikä on aika ruma mutta ei kai sitä silti olisi naureskella tarvinnut?

Vai onko jotenkin niin omituista että 40-vuotiaalla naisella on reppu että sitä täytyy ihan jatkuvasti vilkuilla ja virnuilla?

Tuo oli tosi outoa, en ole ikinä ennen huomannut että kukaan katsoisi reppuani.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että se naureskeli sun alapäälle.

Vierailija
2/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, luin otsikon väärin...! Katsoin, että siinä luki "lääkäri naureskeli pepulleni".

No, mitä ihmeellistä tuossa repussa sitten on? 80-vuotiaatkin niitä käyttävät niin miksei nelikymppinen. On paljon mukavampi kuljettaa ostokset reppuselässä kuin roikottaa käsissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli outoa olla päivystyksessä kun lääkäri tuijotteli niin kamalan kovasti suoraan silmiin vaikkei mitään tilannettakaan ollut päällä että olisi vointia pitänyt seuratata muuta järkevää syytä.

Vierailija
4/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, luin otsikon väärin...! Katsoin, että siinä luki "lääkäri naureskeli pepulleni".

No, mitä ihmeellistä tuossa repussa sitten on? 80-vuotiaatkin niitä käyttävät niin miksei nelikymppinen. On paljon mukavampi kuljettaa ostokset reppuselässä kuin roikottaa käsissään.

No niinpä. Tuo oli todella outoa, ihan kuin repussani olisi ollut magneetti joka veti sen katseen siihen uudestaan ja uudestaan ja sitten sitä alkoi hymyilyttää kauheasti.

-ap-

Vierailija
5/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis megahassu tilanne, varsinkin kun reppusi ei ollut Kånken, jolloin todennäköisesti vastaanotto olisi jouduttu keskeyttämään koska lääkärin naurusta ei olisi tullut loppua.

Vierailija
6/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilasasiamieheen yhteys. Asiatonta käytöstä ei pidä hyväksyä. Kyseinen lääkäri saattaisi jatkossakn vilkuilla potilasn reppua!

Vierailija
7/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naurun kohde olikin jotain muuta mitä et itse huomannut ?

Vierailija
8/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri naureskeli mun suolitukokselleni ja kehoitti minua alkamaan joogata. Viikko tästä hätäleikattiin 40 cm ohutsuolen tukos. Tämä ei ole mikä pilajuttu. Paskamainen juttu tämä kyllä on.

Mulle ei enää koskaan yksikään lekuri naureskele. Joogata en vielä pysty, tuskin koskaan.

Vierailija
9/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naurun kohde olikin jotain muuta mitä et itse huomannut ?

Niin, voihan olla että se nauroi jollekin muulle ulkoasussani ja siirsi vaan katseensa reppuun, ikään kuin neutraalille maaperälle, saadakseen itsensä hillittyä.

Tämä on itse asiassa todennäköisin selitys. Hoitaja käski minun pitää hengityssuojainta kun minulla oli influenssa, ehkä se nauroi sille naamarille? Kellään muulla potilaalla ei sellaista näkynyt.

Sinänsähän tuolla ei ole mitään väliä, kyllä minulle saa nauraa, tuntui vaan niin hassulta että reppuni naurattaisi.

-ap-

Vierailija
10/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se vain muistutti lääkäriä jostain huvittavasta asiasta tai tapahtumasta.

Vierailija
11/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla olikin koiranpaska kengässä, tai roikku eiliset alushousut puntista.

Vierailija
12/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerrassaan hulvatonta.

Vierailija
13/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun lahkeesta pilkotti vaikka pala vessapaperia?

Vierailija
14/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oli outoa olla päivystyksessä kun lääkäri tuijotteli niin kamalan kovasti suoraan silmiin vaikkei mitään tilannettakaan ollut päällä että olisi vointia pitänyt seuratata muuta järkevää syytä.

Silmät ovat sielun peili. Lääkäri katsoi sieluusi ja näki siitä suoraan kaikki vaivasi.

Vierailija
15/15 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minäkin naureskelen sulle. Vaikutat jotenkin tahattomasti hulvattomalta tyypiltä. Sehän on ihan kiva ominaisuus, tuoda iloa ihmisten elämään omalla olemuksellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi