Seiskan tähtitytöksi
En Seiskaa lueskele,mutta ajattelin hauskuuttaakseni itseäni hakea tähtitytöksi.Onko siellä koskaan ketään vanhempaa mukana?
Itse olen,uskokaa pois,37.Juu,onhan tämä lapsellista.Olen kuitenkin urheilullinen,kroppa on hyvä ja kooltani 170/58.Minua usein kehutaan kauniiksi ja on pyydetty aikoinaan missikisoihin.Viimeksi viikko sitten tuttu kysyi toiminko mallina.
Minua luullaan yleensä n.28-vuotiaaksi ja ei kai se paha ole jos näyttää kolmikymppiseltä.En ota tätä vakavasti vaan ihan huvikseni ajattelin :D
Onko siellä ketään "vanhuksia".
Kommentit (6)
Minut kerran pysäytettiin Helsingin rautatieasemalla ja pyydettiin tähtitytöksi.
Eipä innostanut.
Äsken halusit Temptation Islandiin. Joko kysyit ja tuli hylky? :D
Temptation Island onkin upeaa viihdettä :D!Ainoa tosi-tv jota katson.Oikeastaan ainoa tv-ohjelma jota katson.
Ei mua muuta kuin naurata koko juttu.Ei se nyt vitsi olisi,mutta en osaa ottaa vakavastikaan.Idiootin leima ei pelota (on korkea koulutustausta),koska en ole sitä.Lisäksi olen epäkiinnostunut jos joku noin ajattelee.
Ura ei tästä kärsisi,koska työllistän itseni ilman asiakaskontakteja.
Puuma on ihan ok sana.Lähinnä kiinnostaa,että onko siellä meitä vanhoja.Seiskaa en ole lukenut,niin en tiedä tästä.
TIS on kyllä formaatti,että ei..tai no ehkä jos 20 000 €.Mutta hyvää katsottavaa.Varmaankin tulisi paettua rannalla tuubi-bileiden yms.aikaan.Teinejähän ne ovat.
Ap
Ottaahan ne suht. Otsikkona onkin sitten varmaan "Paraisten Puuma Anna" tms. :)