Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvoitusgallup:

Vierailija
05.04.2018 |

Haluaisin tähän asiaan vihdoinkin tilastollista selvyyttä:

Karvoitusgallup:

Vaihtoehdot

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

porsliini tottakai kirjoitti:

Korreloi hyvin tulosten kanssa "oletko parisuhteessa".

Tunnetusta syystä parisuhteessa olevat pitävät parempaa huolta itsestään.

Olen sinkku ja ns. Tinder-treffailija.

Mitäpä luulet, onko alapääni ja pöheikkö tiptop?

Mitä tarkoittaa "ns. Tinder-treffailija"?

Miten eroaa tavallisesta treffailijasta?

Vierailija
22/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin siistitty, bikiniraja ajeltu. Lyhennän niitä myös vähän ja ajelen kyllä häpyhuulista ja ne muutamat karvat takapuolestakin 😀

Minulla aika niukkaa karvankasvu eli ei kovin usein tarvitse ajella. Kainalokarvoja minulla ei ole ikinä ollut. Ajan ne muutamat karvat jotka kasvaa pois. Riittää kerta kahteen viikkoon kun nuo teen eli ei iso vaiva.

Säärikarvat ajan parin kuukauden välein. Nekään ei juuri kasva ja ovat harvassa. Tänään katselin juuri että täytyisi ne nyt ajaa kun itseä häiritsee.

Olen naimisissa. Miestä ei kiinnosta karvat. Hänelle on ihan sama onko niitä vai ei.

Näin olen toiminut koko ikäni, olin sinkku tai en.

Vierailija
24/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELI:

Näitä posliineja on kuitenkin vain alle 30%:lla!

Taitavat olla samanlaista porukkaa kuin tatuointien ottajat ja vegaanit, pitävät asiasta suhteetonta mölyä.

Vierailija
27/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ELI:

Taitavat olla samanlaista porukkaa kuin tatuointien ottajat ja vegaanit, pitävät asiasta suhteetonta mölyä.

Tosi pienellä vähemmistöllä on oikeasti posliini. Kylpylässä ja uimahallissa käydessäni en ole nähnyt yhtään posliinia naisten puolella, myös kaikilla nuorilla naisilla on karvat nykyään alapäässä.

Vierailija
28/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ELI:

Tosi pienellä vähemmistöllä on oikeasti posliini. Kylpylässä ja uimahallissa käydessäni en ole nähnyt yhtään posliinia naisten puolella, myös kaikilla nuorilla naisilla on karvat nykyään alapäässä.

Aivan. Ilmeisesti täälläkin käynyt mieihiä ja teinejä fantasioimassa :(

Vierailija
29/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kysely! :)

Ihan luonnontilassa on, kainalokarvat toki ajelen :)

Vierailija
30/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on posliini. Mutta oikeastaan jos totta puhutaan, eihän se ole kunnon posliini kun muutaman päivän ja sitten alkaa jo sänki puskea esiin. Oma ihoni ärtyy jos sitä joka toinen/joka kolmas päivä on ajelemassa, joten pakko on sellaista sänkeä kestää aina jonkin aikaa ennen kun voi taas sheivata. En ole mikään super vannoutunut tuohon posliiniin, mutta jos karvat kasvavat sänkeä pidemmiksi koen että ne kutittavat ja muutenkin on jotenkin siistimpi olo. Tottumus kysymys myös toki, koska vasta parisuhteen kautta on toi posliini villitys itselleni tullut, sitä ennen oli aina sellainen reilusti siistitty.

Vierailija
31/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jumalauta ajelko alapäätänne naiset! Milloin toi vitsaus loppuu ja nainen uskaltaa olla taas nainen. Saakeli, että ottaa pattiin.

Vierailija
33/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ennen ollut posliini. Nyt kahden pikkutytön äitinä tuntuu oudolta jos minulla on posliini. En tiedä mistä johtuu. Nykyään jätän vähän kaavoitusta mutta pidän siistinä muuten.

Vierailija
34/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ennen ollut posliini. Nyt kahden pikkutytön äitinä tuntuu oudolta jos minulla on posliini. En tiedä mistä johtuu. Nykyään jätän vähän kaavoitusta mutta pidän siistinä muuten.

Kaavoitusta! 😀 Siis karvoitusta.

Vierailija
35/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ELI:

Voi myös olla ettei sinnkunaiset, joilta posliini ehkä todennäköisemmin löytyy, käy tällä sivustolla. Vastausvaihtoehoissa olisi pitänyt myös olla onko suhteessa vai sinkku.

Vierailija
36/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kysely! :)

Ihan luonnontilassa on, kainalokarvat toki ajelen :)

Miten niin "toki", joku pakko muka vai.

Taidat olla niitä jotka riekkuu aina hihattomissa naruropeissa kauhtanat tissiliivit vilkkuen.

Vierailija
37/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnontilassa, mutta bikiniraja ajeltu. Joskus tulee ajettua kaikki pois, mutta en yleensä viitsi näin sinkkuna. Karvat eivät itseäni haittaa.

Vierailija
38/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini tottakai.

Vierailija
39/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ELI:

Voi myös olla ettei sinnkunaiset, joilta posliini ehkä todennäköisemmin löytyy, käy tällä sivustolla. Vastausvaihtoehoissa olisi pitänyt myös olla onko suhteessa vai sinkku.

Kyselyhän oli tehty Aihe Vapaan kävijöistä ja lukijoista, silloin tuollaiset olettamukset ovat täysin arvottomia.

​​​​​​​Eli tulosta ei pidä yleistää, vaan se koskee AV:ta.

Vierailija
40/51 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästelen tuota "Siistitty, bikiniraja ajettu" tjsp.

Oletin, että se on ylivoimaisesti yleisin :=0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan